la 30-05-2024 06:47 PM
Buna ziua! Imi poate spune cineva daca este intr-adevar o avarie in zona Bd. Timisoara, sector 6 pentru serviciile TV? Decodorul meu imi afiseaza eroarea ca nu poate primi semnal incepand de ieri si nici dupa 24 de ore nu functioneaza.
In magazinul Orange mi s-a spus ca este o avarie in zona si ca va fi rezolvata pana vineri seara, dar mi se pare exagerat sa dureze 3 zile reparatia unei avarii si ma gandesc ca problema sa nu fie la mine.
Am incercat deja resetarea decodorului - scos din priza, scos cartela, repornire, reinitializare. Nu a functionat.
Multumesc!
30-05-2024 07:06 PM - editat 30-05-2024 07:07 PM
Salut,
Daca acela este termenul furnizat, cel mai probabil nu e doar la tine. 🙂 Depinde ce anume a cauzat acea avarie, si cine trebuie sa o repare. In functie de asta, termenul poate sa difere.
Ca solutie alternativa, daca sunt afectate doar serviciile TV, dar nu si de internet, poti urmari posturile TV si online, folosind un laptop, sau TV conectat la internet, si intrand pe: https://tvgo.orange.ro/
Altfel, iti recomand sa mai ai un pic de rabdare, poate se rezolva pana maine seara.
la 30-05-2024 07:14 PM
la 30-05-2024 08:13 PM
O fi lucrat Dorel de la radet și or fi tăiat vreun tronson de fibră optică.
la 30-05-2024 08:44 PM
Salutare!
Ia legătura cu ei telefonic, pentru că nu știu cât de relevant este să îți spună cineva dintr-un magazin ceva legat de incidentele de rețea.
A fost afectată și în județul Argeș ( parțial) astăzi după amiază rețeaua de internet prin fibră optică, dar după vreo 2-3 ore au rezolvat. Dar am semnalat imediat problemele telefonic.
Baftă!
la 04-06-2024 10:45 AM
@bgd2, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor