anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am închiriat un film, banii au fost luați și nu pot sa vad filmul

Edi7
Junior

Răspunsul greu la probleme legate de serviciile Orange plătite care nu merg.

Nu îi interesează problemele clientului răspund greu cu toate că am închiriat un film banii au fost luați și aproape a trecut perioada de vizionare și nu pot sa vad filmul 

De 48 de ore incerc sa rezolv problema poate că o mutare la RDS ar fi recomandată

 

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Edi,

Poti sa ne dai mai multe detalii? Ce anume incerci sa faci si nu merge? Pe ce platforma incerci sa vizionezi filmul? Ce se intampla mai exact?

Client Orange

Am închiriate un film pe Orange TV 

Am primit mesajul de confirmare pentru plata pe telefon dar nu merge să îl văd

Chatul din aplicația My Orange este jalnic nu reușești să vorbești cu nimeni în peste 24hr

 

 

Am scris mai sus problema ,cate platforme tv are orange? întrebări fără sens 

 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Intrebarea se referea la platforma/device-ul de pe care incerci sa te uiti, sistemul de operare etc. 

Client Orange

De pe orice device nu merge. 

Am incercat pe tv, telefon, PC. nimic 

 

 

Nu merge sa îti dau dislike

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Draga Edi,

1. daca dadeai toate informatiile de la bun inceput, nu avea rost sa te mai intreb.

2. nu uita ca cei care iti raspund de obicei pe chat sunt tot oameni, si azi e duminica. Ceea ce inseamna ca e posibil sa nu lucreze nimeni sau sa fie mult mai putini oameni la lucru comparativ cu restul saptamanii.

3. noi cei de aici din Comunitate, suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Nu angajati Orange. Si cu siguranta nu Help Desk. Ar fi bine sa incerci sa faci diferenta intre cele doua.

4. faptul ca raspundem (in special in weekend) e in intregime munca voluntara, bazata pe dorinta de a ajuta alti clienti. Nu o obligatie. Nu un job. Deci, daca raspunsul pe care il primesti aici nu te satisface, poti oricand sa folosesti metodele de contact oficiale disponibile pe www.orange.ro/contact.

Iti doresc o zi buna in continuare, si mult succes in rezolvarea problemei. 🙂

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Problema majoră este că acum este weekend. Sper totuși să rezolve mai repede, pentru că așa este normal, pentru că noi plătim și în weekend.

Baftă!