anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare obtiune Orange TV Go Premium câștigată prin programul Piniata

Anonim
Neaplicabil

Salut.

A mai avut probleme cineva cu activarea obtiunii Orange TV Go Premium câștigată prin programul piniata?

In aplicație obtiunea este activată însă în aplicația tv Go nu prind canale premium de filme amc film cafe etc.

Menționez că am sesizare făcută de 2 săptămâni în care sunt transferat de la un departament la altul și nu se rezolva nimic.

Sunt curios daca vor rezolva problema pana pe 13 ianuarie când expiră obtiunea 😅.

 

Screenshot_2023-12-29-13-06-11-278_com.miui.gallery.jpg

IMG_20240101_163101.jpg

1 Soluţie acceptată‚

Anonim
Neaplicabil

Din păcate problema nu a putut fi rezolvată de operatorii Orange.

In schimb am primit o reducere pentru problemele întâmpinate.

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Trimite sesizare la adresa aplicatii@orange.com, cu toate detaliile, plus numele și prenumele și numărul de telefon/ serviciul atașat contului My Orange și sper să rezolvi mult mai repede.

Eu am rezolvat de fiecare dată când am avut probleme cu Orange TV go.

Baftă!

La mulți ani!

Anonim
Neaplicabil

Am trimis peste tot. Au zis că nu e in competența lor la email aplicatii@orange.com

Am luat legătura și cu departamentul comercial și cu tehnic etc.

La multi ani!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Atunci înseamnă că e ceva mai complex. Îmi pare rău! Nu ai ce să faci, decât să aștepți!

arsradu
#StarMember

Salut,

Optiunea Orange TV Go Premium nu contine acces la Film Café.

Ai aici lista canalelor pentru fiecare pachet in parte (click pe "Lista Canale TV").

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Am văzut și nu prind AXN amc și multe alte canale din lista.

Am făcut sesizare după consultarea listei.

Hmmm... Ok. Crezi ca e posibil sa fii client Orange Romania Communications SA in loc de Orange Romania SA?

Observ ca acele optiuni se adreseaza exclusiv clientilor Orange Romania.

Daca totusi indeplinesti toate conditiile, si tot nu merge, e posibil sa fie o problema pe cont. Din pacate, pana miercuri, nu cred ca putem avea un raspuns. As fi testat si eu, dar nu am un abonament la indemana pe care sa incerc.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Având în vedere că discut de 2 săptămâni cu serviciul clienți diferite departamente este clar o problema de cont însă nu găsesc o rezolvare.

Deși în my Orange obtiunea e activa in aplicație tv Go rămâne blocată în stadiu procesare ( cerere este in procesare)

Mulțumesc.

Anonim
Neaplicabil

Cel mai deranjant nu este faptul că nu pot activa obtiune ci modul de comunicare al operatorilor:

"In maxim o ora problema dumneavoastră va fi rezolvată"

"Va voi suna la ora x" desigur nu mai suna nimeni.

"Mai trimiteți un mail  cu poze că pe primul nu îl găsim și va contactam imediat ce îl primim" desigur nu mai suna nimeni și mă mai aleg cu un număr suplimentar de sesizare.

Eu mă mulțumeam și cu răspunsul nu putem rezolva problema deoarece nu depind de aplicația Orange go am acces și la alte aplicații tv  care oferă gratuit aceste canale.

 

Problema nu e de aplicatie. Mai degraba pare o problema pe cont. Dar da, e destul de deranjant sa fii dus asa cu vorba... 

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Din păcate problema nu a putut fi rezolvată de operatorii Orange.

In schimb am primit o reducere pentru problemele întâmpinate.

Salutare. Delogheazate de pe aplicație și relogheazate. Așa am pățit și eu și nimeni din serviciul clienți nu știa ce să facă. Atenție ca mai rău fac probleme. Acești operatori sunt de mina a treia care nu au habar de sistem și mai rău complică treburile. Doar fă acest pas și o să ai o lună de acces gratis la canalele premium. Succes. 

Anonim
Neaplicabil

Au resetat contul de n ori.

De logat/delogat am realizat aceasta procedură de n ori.

Asociere cont /număr de n ori.

In fine am primit o reducere pentru închiderea sesizării eu sunt mulțumit deși ar fi trebuit să aplice această soluție mai devreme nu după 2 săptămâni.

Anonim
Neaplicabil

Problema din punctul meu de vedere ar fi putut fi faptul că pe aplicație nu pot fi aplicate 2 obtiunii bonus simultan:

1 bonus tv Go abonament smart

2 bonus tv Go premium piniata

Posibil că cele două sa nu fie compatibile.