la 02-08-2023 02:19 AM - editat ultima oară la 02-08-2023 08:37 AM de DanielaH
Salutare tuturor,
Am nevoie va rog de un sfat poate ma puteți ajuta cu o nelămurire, deoarece cei de la de Relații cu Clienții Orange simt ca mai mult vroia sa scape de mine când am sunat cu aceasta întrebare/nelămurire.
Mai pe scurt, ma interesează un abonament TV prin satelit (TV Premium acela de 47 lei) strict ca sa pot accesa aplicația Orange TV GO si cele 90 de programe care specifica pe site ca ai acces la ele.
Astăzi am sunat la 021 9890 si am intrat in legătura cu un reprezentant Orange, i-am explicat exact cum am menționat mai sus, ca aș vrea sa fac un abonament prin satelit doar pt a avea acces la Orange TV GO, din cauza serviciul sunt tot timpul plecat prin tara si in afara si îmi este la îndemâna aceasta aplicație, mai ales ca ai acces si in Spatiul European. (pana in ianuarie foloseam si plateam aplicatia FocuSat, plăteam lunar fără contract, plătești ai acces, nu plătești luna respectiva iți oprește accesul, fără penalizare fără nimic, ceea ce mi se părea foarte ok, dar de când au scos programele Prima Sport din grila tv, nu se mai merita din punctul meu de vedere, sa plătesc același preț, mai ales ca Sport-ul era cam singurul care ma interesa, pe langa ProTv Antena si inca cateva programe)
Acum, am explicat ca nu aș vrea nici un fel de instalare la domiciliu deoarece locuinta care o detin este data in chirie, si nu vreau sa deranjez persoanle de acolo cu instalari, cabluri etc, dau cu subsemnatul daca este necesar ca nu vreau sa mi se instaleze nimic momentat, vreau decat sa platesc abonamentul in full , sa figurez ca sunt abonat la TV prin satelit, si sa am acess la aplicatie si acele 90 de canale.
Prima reacție a agentului a fost, ok n-am mai auzit așa ceva, dar va pot pune in așteptare si vorbesc cu supervisor-ul meu sa vad daca este posbil, după ceva timp, a revenit, cu răspunsul...da am rezolvat, Nu se poate.. trebuie sa se facă instalarea fizica la domiciliu.
Am zis, ok, fie, dar pot sa știu daca fac abonament, se poate sa mi se trimită la adresa receiver-ul, antena si ce mai este inclus, si de acolo ma ocup eu, sau tre sa fac tot parastasul? Parca n-aș vrea sa pun o antena pe fatzada blocului (nici nu știu daca am voie) din nou, aceeași chestie, agentul mi-a zis , va mai pun in așteptare si vb iar cu șefu meu...după vre-o 5 minute de asteptare apelul s-a deconecta 🙂
Sun din nou la ei.. prind pe altul..ii explic iar aceeași chestie, iar tre sa vorbeasca cu cineva, iar in asteptare undeva pe la 5 minute, am renuntat si am închis eu de data aceasta.. Am zis poate pe aici pe site am mai mult noroc.
Vream sa știu, in ce consta aceasta instalare, vine un agent acasă si montează antena pe fațada blocului sau cum este? sau poate sa mi le aducă acasă si ma ocup eu (la modul nu instalez nimic ca nu am nevoie cum am mai zis, dar na, daca trebuie sa le aducă fizic acasă zic.fie...)
Acest abonament prin satelit, intri cumva într-un contract gen de 1 an sau 2, sau este similar ca cei de la FocuSat? plătești lunar, iar cand nu ai platit, de deconectează si te conectează iar când platesti?
Îmi cer scuze in avans petru tot romanu-ul scris aici dar in speranța ca cineva îmi poate explica cum decurge procesul sau daca îmi poate da o idee cum pot face un abonament ca sa pot accesa Orange TV GO (acele 90 de programe, nu doar cele gratuite) v-as fi foarte recunoscător, menționez ca nu am nici o problema sa fac un abonament TV si sa plătesc, doar ca vream sa evit instalare, cablaraie, deranj etc, am zis ca este ma simplu procesul, gen FocuSat...dar se pare ca nu 🙂
Mulțumesc anticipat, George
la 02-08-2023 09:06 AM
Salut, George!
Venim și noi cu câteva mențiuni: Instalarea în locație nu este obligatorie, însă obligatoriu este să fie prezent cineva acolo în intervalul programării pentru a primi echipamentele și a comunica tehnicianului că nu se dorește instalarea.
Abonamentul se încheie cu perioada contractuala, deci nu poate închide oricând.
În ceea ce privește aplicația Orange TV Go, ea funcționează în UE doar pe date mobile de la Orange, pe Wi-Fi serviciul nu va funcționa.
la 02-08-2023 05:59 AM
Salutare!
Aici este abonament lunar, nu ca la Focuusat. Și în principiu, trebuie instalat serviciul undeva, dar asta ține de cum te înțelegi cu ei. Din câte știu eu, ei trebuie să facă poză că este instalat serviciul. Te sfătuiesc însă, să depui o sesizare din secțiunea Contact și să întrebi concret , în situația ta ce este de făcut:
https://www.orange.ro/contact/
Mai jos, apare ,,Trimite-ne un mesaj " , alegi secțiunea tv și le scrii, completând câmpurile.
Și să ceri servicii de la Orange Romania, nu de la Orange Romania Communications, adică fostul Telekom, pentru că sunt mai multe programe tv și nu ai acces la Orange tv go din Orange Romania Communications.
Baftă!
la 02-08-2023 08:17 AM
Salut!
As avea o recomandare: poti activa un abonament de mobil sau de televiziune acasa (domiciliu), in sensul ca l-ar folosi cineva? Poti folosi aplicatia si daca esti doar abonat de mobil (costa 4.5E lunar parca).
Un pic de lectura:
https://www.orange.ro/tv/tv-go/
la 02-08-2023 08:19 AM
Da, dar îi merg mai puține canale.
Așa, iși activează direct opțiunea Orange tv go premium!
la 02-08-2023 08:23 AM
Cam asta ar fi si recomadarea mea, Orange TV Premium cu 100 canale incluse (inclusiv Prima Sport si Orange Sport).
Totusi, din cate stiu este necesar un abonament (mobil sau tv) pentru activarea optiunii.
02-08-2023 08:26 AM - editat 02-08-2023 08:27 AM
Dacă nu ai pachet de tv pe cont, nu cred că îți merg canalele pro.
În rest, da.
la 02-08-2023 04:18 PM
Mersi mul @Vio73 & @Pololică pt răspunsuri.
Da, este si abonament-ul mobil o opțiune, dar trebuie adăugat separat opțiunea TV, tot pe acolo ajung ca si suma ba chiar mai mult, și contractul cred ca este de minim 2 ani, deci tot tind sa fac abonament TV.
O sa scriu unde ai zis tu Vio, si cu Dzeu înainte, o sa le explic si o să vad ce si cum, încă am speranță ca se poate face ceva 🙂
la 02-08-2023 04:19 PM
Baftă multă!
la 02-08-2023 04:54 PM
Ma tenta sa-ti recomanda Yoxo (costa 9 lei pe luna) dar, din pacate nu se poate activa Orange TV Go. Practic, erai fara perioada contractuala la ambele. Poate pe viitor sa se poata face ceva.
la 02-08-2023 05:42 PM
Da faza cu YOXO ar fi fost super tare si simplu.
Asa am inceput de fapt aventura cu Orange TV GO, am vazut ca YOXO apartine de Orange, si initial am vrut un abonament la ei, si ulterior imi activam extraoptiunea TV, dar vad ca momentant nu se poate, pe site zice ca ai doar access la programele gratuite si in viitor o sa se poate activa extra optiuni, dar cine stie cand o sa fie valabil... si de aici am intrat in hora unirii si am zis ca poate e mai bine/simplu sa fac un abonament la TV ca sa pot beneficia de programe extra si Sport...
la 02-08-2023 09:06 AM
Salut, George!
Venim și noi cu câteva mențiuni: Instalarea în locație nu este obligatorie, însă obligatoriu este să fie prezent cineva acolo în intervalul programării pentru a primi echipamentele și a comunica tehnicianului că nu se dorește instalarea.
Abonamentul se încheie cu perioada contractuala, deci nu poate închide oricând.
În ceea ce privește aplicația Orange TV Go, ea funcționează în UE doar pe date mobile de la Orange, pe Wi-Fi serviciul nu va funcționa.
02-08-2023 04:38 PM - editat 02-08-2023 04:42 PM
Bună @DanielaH
Mulțumesc mult pt răspuns.
O sa ma asigur ca cineva o sa fie la domiciliu in intervalul programării daca ma decid sa optez pt a abonamentul TV Premium si vb ta, discut cu tehnicianul si probabil pot evita instalarea.
Totuși sunt un pic confuz cu ce ai spun in legătură cu "aplicația Orange TV Go funcționează in UE doar de pe date mobile de la Orange, pe Wi-Fi serviciul nu va funcționa" te referi strict daca optez pentru un abonament mobil, si imi activez separat optiunea TV?
Ma gandesc ca daca optez doar pentru serviciul de Televiziune, pentru abonamentul TV la care ma refeream mai sus (TV Premium) nu m-ar afecta, nu? Nu vad ce legătură ar avea abonamentul TV cu datele mobile... Nu dețin nici un abonament mobil de la Orange momentan, ci doar o cartelă Prepay cu nr de Orange.
Momentan sunt in afara țării si pot vedea programele TV in aplicația Orange TV Go, pe Smart TV cat si pe aplicatia mobilă, dar bineînțeles cele gratuite.
Apreciez daca îmi poți răspunde la ce te-ai referit in legătură cu datele mobile.
Mulțumesc anticipat
la 02-08-2023 04:58 PM
"aplicația Orange TV Go funcționează in UE doar de pe date mobile de la Orange, pe Wi-Fi serviciul nu va funcționa"
Eu inteleg ca vei face consum pe internetul mobil (nu prin WiFi). Sincer, anul trecut am sarit peste concediu, dar acum 2 ani, in Bulgaria, m-am uitat putin prin Orange TV Go (cred ca maxim jumatate de ora). Eram in vama si ma plictiseam.
PS: daca ai pe cineva cu abonament Orange, roaga-l sa-ti imprumute datele de conectare ale abonamentului (pentru TV Go, evident). Poti face o proba si stii exact cum functioneaza.
02-08-2023 05:34 PM - editat 02-08-2023 05:52 PM
Ms @Pololică Dar aici clachez si nu inteleg, faza cu date mobile, daca nu am si nu sunt abonat la telfonia Orange...
Sa zicem ca maine inchei un contract doar la TV prin Satelit (varianta Premium 47 lei pe luna etc..), poimaine vine tehnicianul acasa, imi instaleaza toate catrafusele, toate bune si frumoase pana aici...acum sunt abonat la Televiziunea Orange cu acte in regula si automat am acces si la aplicatia Orange TV GO (90 de programe sau cate specifica acolo)
Respoimaine 🙂 ma duc intr-o tara din Uniunea Europeana, si vreau sa ma uit la Orange TV Go, de pe tableta, telefon, Smart Tv, you name it 🙂
Ce date mobile tre sa folosesc daca eu nu am nici un abonament mobil la Orange ci doar un abonament de TV Satelit?
In principiu ar trebui sa am acces sa vizualizez aplicatia cu Wi-Fi zic eu, sau cu date mobile de la orice alt abonament mobil ....atata timp cat am internet...si sunt logat in aplicatia Orange Tv Go
Momentant sun in afara tarii, si aplicatia Orange TV Go imi functioneaza pe Smart TV unde sunt acum, dar si pe aplicatia mobila, cu internet date mobile de pe o cartela din aceasta tzara, dar precizez ca pot accesa doar programele gratuite, ca doar na, nu am nici un abonament TV momentan.
D-asta zic, in principiu ar trebui sa mearga prin Wi-Fi din alta tzara deoarece o sa am doar abonament TV, si pe site specifica odata ce ai abonament TV, automat ai acces si la aplicatia Orange TV Go in orice tzara din Spatiul European.. nu am vazut nimic sa specifice date mobile etc..dar poate ma insel 🙂
P.S Din pacate nu am pe nimeni cunoscut cu abonament Orange, ai d.racu toti sunt la vodafone :))
Ms mult
la 03-08-2023 08:22 AM
Din anumite motive, si apelul WiFi ar trebui sa mearga oriunde, dar este limitat doar la IP-uri de Romania...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor