la 03-02-2024 04:56 PM
Bună ziua! Ajutați-mă va rog cu o problema! Am aplicația TV Go și doresc sa închiriez filme, dar mi se cere un cod din 4 cifre? Care e codul? Sau cum generez un cod? Mulțumesc
03-02-2024 05:26 PM - editat 03-02-2024 05:28 PM
Codul este 0000. Dar se pare ca serviciul asta nu a mai fost actualizat de mult. Saaau este o problema pe contul tau, sau in aplicatia de telefon.
Vad ca in cazul tau se primeste un: "User is Blacklisted. Reason: MSISDN." Ai totul activat pe cont? Ai credit suficient pentru plata? Esti abonat? Daca da, esti client Orange Romania SA sau Orange Romania Communications SA (fostul Telekom Fix)?
Ca idee, am incercat si eu mai devreme, e adevarat, am incercat de pe PC, dar a mers totul ok. Si da, codul este 0000.
Incearca si cu accesare de pe web pe link-ul de mai jos:
https://tvgo.orange.ro/asset/u0AgDyUXjKAAN2Nfsbgzd5srLJgUbYLz8N5lPkuL
Eventual, daca totul merge ok, poti reveni ulterior pe telefon.
la 03-02-2024 05:04 PM
Salut,
Cred ca te referi la optiunea Movie Go. Arunca o privire aici pentru mai multe detalii.
la 03-02-2024 05:06 PM
la 03-02-2024 05:07 PM
Ce cod ti se cere mai exact? Poti sa pui o captura de ecran sau ceva?
la 03-02-2024 05:09 PM
la 03-02-2024 05:11 PM
Incearca 0000.
la 03-02-2024 05:18 PM
Cu 0000 îmi da asta!
03-02-2024 05:26 PM - editat 03-02-2024 05:28 PM
Codul este 0000. Dar se pare ca serviciul asta nu a mai fost actualizat de mult. Saaau este o problema pe contul tau, sau in aplicatia de telefon.
Vad ca in cazul tau se primeste un: "User is Blacklisted. Reason: MSISDN." Ai totul activat pe cont? Ai credit suficient pentru plata? Esti abonat? Daca da, esti client Orange Romania SA sau Orange Romania Communications SA (fostul Telekom Fix)?
Ca idee, am incercat si eu mai devreme, e adevarat, am incercat de pe PC, dar a mers totul ok. Si da, codul este 0000.
Incearca si cu accesare de pe web pe link-ul de mai jos:
https://tvgo.orange.ro/asset/u0AgDyUXjKAAN2Nfsbgzd5srLJgUbYLz8N5lPkuL
Eventual, daca totul merge ok, poti reveni ulterior pe telefon.
la 03-02-2024 05:29 PM
Acum merge! Am urmat pașii! Mulțumesc mult!
la 03-02-2024 05:30 PM
Ma bucur mult! 🙂
Ai intrat intai de pe PC, ai facut plata de acolo, si apoi intrat de pe telefon? Sau ai ramas pe PC?
la 07-02-2024 01:12 PM
Buna ziua. Revin din nou. Din păcate problema nu a fost rezolvata. Nu am reușit sa închiriez film. A mers procesul pana la închiriere! Am vb pe chat cu un consultant Orange, acesta m-a pasat la 300. De la 300 nu ma ajuta! Nu este ok! Plătești un serviciu și nu te poți bucura de el! Ajutați-mă va rog! Mulțumesc
la 07-02-2024 01:18 PM
Salut,
Nu prea inteleg. Nu ziceai ca a mers? In ce stadiu mai este situatia?
Din cate stiu, acel film e inchiriat doar pe o zi. Deja au trecut cateva de la ultima postare. Ce anume nu a mers?
la 07-02-2024 01:21 PM
Da, am zis ca a mers...am zis-o pt ca îmi apărea diferit meniul dupa ce am urmat pașii. Dar nu a mers. Am vb din nou la 300 și au făcut ceva resetari pe cont, iar acum funcționează! 100%. Am și primit mesaj ca plata de 0.5 euro a fost efectuata cu succes! Codul 0000.
Mulțumesc mult!
la 07-02-2024 01:23 PM
Bun, deci dupa cum zicea si eroarea: "User is Blacklisted. Reason: MSISDN". 🙂 Ma bucur ca s-a rezolvat (pe bune, de data asta). :))
Enjoy!
la 07-02-2024 01:24 PM
Am fost blocat? 🤷♂️
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor