anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Tutorial] Specificatii ZTE F6600R

Anonim
Neaplicabil

Salutare comunitate,

In urma experientei cu noul ZTE F6600R va prezint urmatoarele detalii/specificatii, in cazul in care v-ati confruntat sau urmeaza sa intampinati probleme tehnice:

- Actualizare ZTEGF660012RO (hardware ZTEGF6600V903) pana la ora postarii,

- Retea Locala - WLAN - Directie banda WLAN - Activare bandsteering -> Oprit (Prin oprire cele doua benzi de 2.4 si 5 Ghz devin vizibile si nu o singura banda cum este default cand este Pornit. Veti observa si diferentele de viteza),

- Retea Locala - WLAN - Configuratie globala WLAN - 2.4 si 5 Ghz - SGI -> La ambele benzi sa fie setat Oprit (vezi google ce inseamna SGI si de ce am recomandat Oprit),

- Retea Locala - WLAN - Configuratie globala WLAN - 5 Ghz -> Setati un canal favorit de la 36 pana la 48 inclusiv (Eu prefer 36. Daca lasati pe Auto e posibil ca banda de 5 Ghz sa nu fie vizibila tot timpul si/sau sa apara intarziat datorita canalelor DFS de la 52 in sus. Vezi google ce inseamna DFS),

- Retea Locala - WLAN - Configurare SSID WLAN - 2.4 Ghz - Tipul de criptare -> Wpa/Wpa2-Psk-Tkip/Aes (daca aveti in locatie dispozitive smart vechi: televizoare, telefoane/tablete, aparate de aer conditionat, aparate de curatenie, becuri smart, etc). Daca sunteti la zi cu tehnologia puteti seta Wpa2-Psk-Aes (recomandat pt. 2.4 Ghz),

- Retea Locala - WLAN - Configurare SSID WLAN - 5 Ghz - Tipul de criptare -> Wpa2-Psk-Aes (Daca aveti in locatie tehnologie high/echipamente avansate, setati Wpa3/Sae),

- Retea Locala - LAN - Server DHCP - Timp de închiriere personalizat -> 86400 s (Vezi google de ce 86400 s),

- Internet - Status - Versiune IP -> IPv6. Este setat default IPv6 sau se schimba automat cu update-ul de soft. Sunati la 300 (departamentul Tehnic) si cereti sa va schimbe din IPv6 in IPv4/v6 (Prin aceasta modificare beneficiati de parametrii normali din abonament). Daca doriti doar IPv4 trebuie sa platiti (Ip Static). Dupa aceasta actualizare IPv4/v6 cereti sa vi se faca un restart pe cont, iar dupa faceti si d-voastra un restart la router.

- Management & Diagnostic - Managementul contului - Timp inactiv - Pauza -> 5 minute. Vine default, nu stiu ce face dar personal imi este dor de un restart zilnic (programat) si un TWT (Target Wake Time) cum aveam pe routerul cumparat.

Mentiuni:

- Pentru cei care jucati jocuri online pe mobil/tableta recomand banda de 2.4 Ghz (Internetul este mai stabil si lag mai putin, cu conditia ca in acelasi timp banda sa nu fie suprasolicitata de alte dispozitive din locatie),

- NU pozitionati niciun router langa sau pe: frigider, aparat cu microunde, televizor, tevi cupru/aluminiu, contor curent electric.

- Am renuntat temporar sau posibil definitiv la performantul Mercusys MR80X (legat si activat in mod bridge, tot sunand la 300/Tehnic), pt. ca sunt multumit de modelul acesta.

- Cereti la departamentul Tehnic update la router. Pana sa mi se faca update am avut probleme cu tv prin cablu, unele canale digitale nu functionau, aveau doar sonor sau se vedeau distorsionat. Fara update la zi, serviciul prin router nu va fi stabil.

- Ce mi-as dori de la Orange? Sa rezolve problema ping-ului (ms-uri in retea) imbunatatind infrastructura si sa nu ne mai constranga sa devenim dependenti de cardurile CI+ pt. canalele digitale. La DIGI nu esti obligat.

Salutari.

53 Răspunsuri 53

DanTse
Începător

Salutare!

 Eu mă confrunt cu o altă problemă de când am schimbat routerul și folosesc ZTE F6600R, pierde pachete de date, deci pică net-ul, cam în fiecare minut sau chiar de mai multe ori pe minut și în cel mai bun caz la câteva minute distanță. Este al doilea ZTE F6600R și problemă persistă.

 A mai avut/are cineva astfel de problemă sau știe cineva de unde ar putea fi?

 Vă mulțumesc!

Salut, @DanTse

Bine ai venit în Comunitate! Ai sesizat situația și către colegii din departamentul tehnic?

Bună!

Cred ca s-au adunat vreo douăzeci de sesizări. S-au făcut setări, resetări etc., din punctul lor de vedere trebuie să funcționeze ok, dar din păcate nu este așa. A fost schimbat și routerul săptămâna trecută, problema persistă. Și nu, nu este de la dispozitivele mele, am 5 dispozitive conectate, cu 5 sisteme de operare diferite (iOS, macOS, Android, Windows și un streamer audio cu soft propriu) care au funcționat fără probleme până să se schimbe primul router Huawei cu cele de la ZTE. Măcar primul când pica, picat era, nu mai aveam net până se făceau niște resetări pe rețea. Acum, cu ZTE, netul se întrerupe la 2 minute, 3 minute, de două ori pe minut, (se pierd pachete de date 5 sec., 15 sec., 20 sec.) … random… nimic concret. Asta se observă în aplicații, în browser, când vizualizez camerele de la bloc etc. Am instalat PingPlotter și Ping Tool pe iOS și Windows și se vede clar cum se pierd pachetele de date. O să urc o imagine. De asemenea am conectat calculatorul prin hotspot la telefon folosind netul mobil de la Orange, niciun pachet de date pierdut. In concluzie nu este de la dispozitivele mele. 
Da… naspa, aiurea, cam nasol… tre’ sa “meargă” dar nu “merge”.

Nicio diferență între 2.4 și 5.

De aia zic… poate are cineva o idee genială.

Multumesc! Să aveți o zi bună!

nu

Anonim
Neaplicabil

Tuya funcționează pentru conectare pe frecventa 2,4G

salut

unde trebuie sa postez si eu o problema cu ZTE F6605R? vreau sa conectez un range extender si cand apas butonul wps pentru inperechere se aprinde ledul rosu care din ce spune pliantul din cutie inseamna ca "se depisteaza suprapunerea sesiunii sau esuarea negocierii"

cum rezolv problema asta?

multumesc.

@mocanuarc ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Bună ziua.

mă confrunt cu o problemă de conectare smart switch prin aplicația Tuya... pe altă rețea alt router pot sa adaug lejer. prin routerul orange nu pot ... a-ți avut astfel de probleme?

Anonim
Neaplicabil

Ești conectat la router Orange pe 2,4G când încerci să conectezi switch-ul

FLo1
#StarMember

@BNZ: Majoritatea echipamentelor smart conectate printr-un router (la router) NU utilizează conexiunea de 5GHz ci pe cea de 2,4GHz. Ai un topic similar cu astfel de echipamente descris aici: https://comunitate.orange.ro/t5/smart-home/review-smarthome-%C3%AEncepe-cu-smart-tapo-p110-l520e-l92...

Soluția pentru tine? Modifică din router o conexiune WiFi (un SSID nou) care să fie configurată pe 2,4GHz (cea de 5GHz poate să rămână în paralel cu aceasta, având un SSID și parolă diferită), iar echipamentul SMART îl vei conecta la rețeaua WiFi de 2,4 GHz, fără probleme.

mulțumesc pt. răspuns. am dezactivat 5G dar tot nu pot sa adaug smart switchul.

FLo1
#StarMember

Un lucru e clar: scrie si pe echipament: WiFi pe 2,4GHz. Acum, vezi că nu e vorba de 4G - 5G (bandă aferentă rețelelor mobile pentru date în special, dar și voce). Accesează meniul routerului (ceea ce nu cred că ai făcut încă) și chiar dacă nu dezactivezi rețeaua de 5GHz, ACTIVEAZĂ o reațea cu un SSID (nume) distinct care să fie pe frecvența de 2,4GHz.

Apoi urmezi pașii indicați de aplicația echipamentului pentru conectarea și sincronizarea cu routerul a switch-ului respectiv. Anumite LED-uri îți vor confirma (conform instrucțiunilor) fiecare pas solicitat, dacă a fost trecut cu succes sau nu.

Revenind, diferența între 2,4GHz și 5GHz se modifică de aici (în cazul unui router TPLINK):

FLo1_0-1718389665765.png

 

scuze.

am făcut referire că am dezactivat din meniul routerului banda 5Ghz.

mulțumesc pt. răspuns...

FLo1
#StarMember

Dar o rețea WiFi de 2,4GHz ai activată? Nu rețeaua de 5GHz e problema, ci lipsa unei rețele de 2,4GHz la care să te conectezi cu echipamentul. Așadar dacă ai activat o rețea (un SSID) pe 2,4GHz din router, atunci reîncepe procesul de conectare a echipamentului la router cu aplicația indicată. Te așteptăm cu confirmări / erori ale situației.

mulțumesc pt. răspuns.

este activat SSID1.

atașez foto. dar tot nu pot sa adaug

2024-06-1511.27.404603668894074623604.jpg