anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Verificare stoc magazin fizic

RaulRaul
Începător

Va salut. Exista vreo posibilitate de a afla daca un anumit telefon exista pe stoc intr-un magazin fizic ?

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@RaulRaul: Bun venit în Comunitate. Stocurile magazinelor fizice respectiv cel online sunt separate și delimitate de filtrele de căutare. Dar poți afla despre stocul unui magazin fizic Orange Shop / Orange Store mergând și întrebând direct la acel magazin ce anume te interesează. Succes.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

FLo1
#StarMember

@RaulRaul: Bun venit în Comunitate. Stocurile magazinelor fizice respectiv cel online sunt separate și delimitate de filtrele de căutare. Dar poți afla despre stocul unui magazin fizic Orange Shop / Orange Store mergând și întrebând direct la acel magazin ce anume te interesează. Succes.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Numai dacă mergi la ei sau dacă ai numărul de telefon al acelui magazin și întrebi la telefon. Altfel, nu prea se poate!

La unele magazine găsești numărul de telefon și pe internet.

Baftă!

RstdWoo
Cunoscător

In vechiul magazin online puteai vedea. Nu e o solutie sa bati tot orasul sau sa dai telefoane sa vezi ce stoc au local. In modelul nou de magazin online nu mai poti vedea. Era asa greu o baza de date unde sa poti vedea tu, ca si client, unde este pe stoc un anumit produs??

@RstdWoo: De cele mai multe ori DA, este chiar dificil. Și nu pentru că nu ar exista soluții tehnice, ci pentru că o astfel de bază de date neoperată în timp real ar crea confuzii, erori și probleme în onorarea comenzilor. Caz concret de erori în operare? Până și curierul de la ”colet” în depozit la ”livrat” sare peste toți pașii intermediari (preluare, tranzit, prognoză livrare). Revenind, un produs care în online ar fi solicitat, iar în același timp un angajat Orange dorește să opereze produsul spre vânzare cuiva care-l solicită în magazinul fizic. Va mai putea? Cine va fi penibil: vânzătorul cu produsul în mână care nu va putea fi oferit sau cel care blochează produsul din online și poate nu va finaliza comanda? În plus apar alternativele de livrare... pe scurt nu este așa simplă situația, deși observând doar avantajele care te interesează DA, ar fi excelent, fără a considera complicațiile ce derivă de aici.