06-12-2025 07:50 AM - editat 06-12-2025 08:46 AM
De când am trecut la Ios 26, o dată la câteva zile găsesc simurile blocate dimineața și este necesar să pun codul pin ca să devină active. Este posibil să se restarteze telefonul în timpul nopții, că altă explicație nu am găsit momentan, sau există vreo setare ascunsă în iPhone 15 care limitează accesul simurilor. Mulțumesc cu recunoștință!
06-12-2025 08:22 AM - editat 06-12-2025 08:22 AM
Salut!
Sunt discuții, pe mai multe forumuri, cǎ ar fi un bug pe iPhone 15 după actualizarea la iOS 26. Eu folosesc un 13 si e totul ok. Bug-ul pare legat de modul sleep prelungit, unde conectivitatea celulară intră în conflict după iOS 26.
Vezi: https://piunikaweb.com/2025/10/07/iphone-ios-26-sim-pin-overnight-bug/ sau: https://discussions.apple.com/thread/256140299?sortBy=rank
Pânǎ la următoarea actualizare, dezactivează temporar PIN-ul SIM.
PS: daca ai timp, pentru diagnostic mode, vezi si clipul lui Zollotech: https://https://forums.macrumors.com/threads/is-there-still-diagnostics-mode-on-iphone-15-pro.241517...
06-12-2025 08:22 AM - editat 06-12-2025 08:22 AM
Salut!
Sunt discuții, pe mai multe forumuri, cǎ ar fi un bug pe iPhone 15 după actualizarea la iOS 26. Eu folosesc un 13 si e totul ok. Bug-ul pare legat de modul sleep prelungit, unde conectivitatea celulară intră în conflict după iOS 26.
Vezi: https://piunikaweb.com/2025/10/07/iphone-ios-26-sim-pin-overnight-bug/ sau: https://discussions.apple.com/thread/256140299?sortBy=rank
Pânǎ la următoarea actualizare, dezactivează temporar PIN-ul SIM.
PS: daca ai timp, pentru diagnostic mode, vezi si clipul lui Zollotech: https://https://forums.macrumors.com/threads/is-there-still-diagnostics-mode-on-iphone-15-pro.241517...
06-12-2025 09:04 AM - editat 06-12-2025 09:13 AM
Mulțumesc cu recunoștință, Ilie! Mă gândeam să fie un bug la iOS 26, însă am luat în calcul și restartul noaptea. Am dezactivat pinul la e-sim Orange și simul Telekom.
Practic bug-ul a apărut de la 26.01.
la 06-12-2025 09:50 AM
Cu plăcere, Răzvan!
Weekend fain👍.
la 06-12-2025 12:14 PM
Salut @Razvan,
De ce nu ai luat legătura cu Apple pentru aceasta problema?
06-12-2025 01:51 PM - editat 06-12-2025 02:34 PM
De ce ar trebui să iau legătura cu ei, din moment ce nu mai am garanție la ei, ci doar din partea magazinului de la care am cumpărat. M-am gândit că are probleme hardware, acu mulți ani am avut o problemă asemănătoare cu Blackberry clasic, se restarta singur.
06-12-2025 04:07 PM - editat 06-12-2025 04:08 PM
Rǎvan, instaleazǎ aplicația Asistența Apple, dacǎ nu o ai.
Și rulezi un test, de curiozitate: performanța dispozitivului / serviciu celular, next, next. Oricum, bug-urile de iOS se rezolvǎ prin actualizări, faci și tu de amorul artei. :))
la 06-12-2025 02:01 PM
Pentru ca ai o problema legata de suport si nu de garanție in acest caz. Suportul este asigurat pentru perioade mai mari de timp decât garanția. Expirarea garanției nu înseamnă ca nu mai primești suport pentru telefonul tau.
Cat despre garanție asta e un alt subiect si ar trebui sa te interesezi cum, cine si unde iți poate oferi garanție pentru telefonul tau.
la 06-12-2025 06:51 PM
Eu am mai sesizat că mai bâzâie motorașul camerei la zoom, înainte făcea mai des la Ios18, la Ios26 mai rar, la asta mă gândeam la o problemă hardware.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor