anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Setari S24 FE - a funcționat perfect pana a intrat noul abonament

ToaderGav
Începător

Bună seara, am achiziționat un telefon S24 FE de la Orange  cu prelungire abonament. A funcționat perfect pana a întrat noul abonament în aplicare(net nelimitat 5G..smart elit 25 e ab) de atunci nu mai am semnal la telefon, datele mobile abia funcționează, ca semnal am o liniuța, și în casa aproape deloc.  Primesc mesaj de la mesagerie ca am fost apelat. Cei de la Orange ma tot amânat cu un răspuns.  Am selectat sa primesc mesaju cu instalare servicii de la Orange, surpriza...telefonul nu poate fi selectat manual ca nu e în lista, după Imei zice ca nu poate fi identificat...chiar nu știu ce sa ii fac. Mulțumesc 

19 Răspunsuri 19

MihaiC99
Explorator

Salut,

Ai incercat o resetare a setarilor de rețea?

Poți muta sim-ul într-un alt telefon și vezi cum se comporta.

Salut. Am încercat toate posibilitățile sim 2 resetare setărilor de rețea,  am băgat și sim-ul în alt telefon, funcționează la fel. Am bagat alt sim în S24 ,aceeași treaba. Mai ar fi varianta cu Esim, sau sa îmi dea ei setările pt S24FE ( dacă le găsesc ei ...)

Ești sigur că nu este vorba de o problema cu semnalul in zona având în vedere că ai pus atât sim-ul tau într-un alt telefon cât și un alt sim in telefonul tau.

Telefonul are update-ul la zi?

Poți face un back-up și apoi o resetare din fabrica daca telefonul a avut un poate recent.

Am colegi ce sunt pe orange și au semnal. Totul s-a schimbat în data de 16 cand a întrat noul abonament.  Aștept rezoluția.celor.de la Orange,  sa îmi dea ei setările pt internet și mms ,ca nu poate fi identificat telefonul nici măcar după imei, în lista. Nu apare.

Da, asta e straniu, de ce nu poate fi identificat modelul tau de telefon. Daca ai putea sa mergi intr-un Orange SHOP, care are si service, ar fi ideal, ca sa ti-l verifice.

Are update facut, în contract am internet nelimitat 5g , el merge pe 2g...cu 25 e pe lună.  Într-adevăr în aer liber am 2 liniuțe semnal, doar în zona de sat unde e diferența de 7m de altitudine, în vale.. nu am deloc. Foarte dezamăgit!

Acolo e problema de semnal, depinde de antena  din zona.

Mergi intr-o zona unde e semnal bun si testeaza-l. ca sa eliminam o cauza.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Poți încerca o oprire/ repornire, chiar un mod avion și vezi ce se întâmplă.

Dacă tot nu reușești, poți să îi contactezi din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, cerându-le să îți facă o resetare de cont din calculatoarele lor. Probabil că la trecerea la noua oferită a rămas ceva ,, agățat ".

Sper să reușești!

Succes!

Mi au facut resetare , aceeași treaba.  Interesant ca pana în data de 16 a mers perfect,  pe noul abonament... nu mai am semnal

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Să nu fie din telefon! Zici că și cu sim-ul în alt telefon sunt probleme?

Aceeași problema. Și 5G nu am văzut niciodată. Chiar dacă am fost în mijlocul Timișoarei 

delfinas
#StarMember

Eu  zic ca e o problema din centrala Orange, pe contul tau, si doar acolo trebuie verificat ce nu e activat pe numarul tau. Trebuie sa contactezi pe chat sau telefonic si sa ceri sa ti se verifice contul.

Am cerut, toți operatorii spun ca nu tine de ei, ci de departamentul tehnic,  departamentul da un răspuns în 30.de zile lucrătoare,  nu pot face alta sesizare ca am deja 1 deschisa  și le închid automat

Ar mai fi o varianta, sa schimbi SIM-ul.