anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

S24 FE

ToaderGav
Vizitator

Bună seara, am achiziționat un telefon S24 FE de la Orange  cu prelungire abonament. A funcționat perfect pana a întrat noul abonament în aplicare(net nelimitat 5G..smart elit 25 e ab) de atunci nu mai am semnal la telefon, datele mobile abia funcționează, ca semnal am o liniuța, și în casa aproape deloc.  Primesc mesaj de la mesagerie ca am fost apelat. Cei de la Orange ma tot amânat cu un răspuns.  Am selectat sa primesc mesaju cu instalare servicii de la Orange, surpriza...telefonul nu poate fi selectat manual ca nu e în lista, după Imei zice ca nu poate fi identificat...chiar nu știu ce sa ii fac. Mulțumesc 

9 Răspunsuri 9

MihaiC99
Explorator

Salut,

Ai incercat o resetare a setarilor de rețea?

Poți muta sim-ul într-un alt telefon și vezi cum se comporta.

Salut. Am încercat toate posibilitățile sim 2 resetare setărilor de rețea,  am băgat și sim-ul în alt telefon, funcționează la fel. Am bagat alt sim în S24 ,aceeași treaba. Mai ar fi varianta cu Esim, sau sa îmi dea ei setările pt S24FE ( dacă le găsesc ei ...)

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Poți încerca o oprire/ repornire, chiar un mod avion și vezi ce se întâmplă.

Dacă tot nu reușești, poți să îi contactezi din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, cerându-le să îți facă o resetare de cont din calculatoarele lor. Probabil că la trecerea la noua oferită a rămas ceva ,, agățat ".

Sper să reușești!

Succes!

Mi au facut resetare , aceeași treaba.  Interesant ca pana în data de 16 a mers perfect,  pe noul abonament... nu mai am semnal

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Să nu fie din telefon! Zici că și cu sim-ul în alt telefon sunt probleme?

Aceeași problema. Și 5G nu am văzut niciodată. Chiar dacă am fost în mijlocul Timișoarei 

delfinas
#StarMember

Eu  zic ca e o problema din centrala Orange, pe contul tau, si doar acolo trebuie verificat ce nu e activat pe numarul tau. Trebuie sa contactezi pe chat sau telefonic si sa ceri sa ti se verifice contul.

Am cerut, toți operatorii spun ca nu tine de ei, ci de departamentul tehnic,  departamentul da un răspuns în 30.de zile lucrătoare,  nu pot face alta sesizare ca am deja 1 deschisa  și le închid automat

Ar mai fi o varianta, sa schimbi SIM-ul.