
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-09-2023 08:31 AM - editat ultima oară la 12-09-2023 11:16 AM de DanielaH
Am cumpărat telefon din magazin Orange, se poate returna? Nu sunt mulțumită de el este foarte lent

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-09-2023 09:53 PM
Buna @Anonim,
Produsele cumpărate din magazinul fizic NU se pot returna, se pot înlocui in maxim 24 ore daca exista un defect de fabricație, după acest termen se pot repara doar pe garanție daca prezinta un defect.
Iți recomand ca data viitoare sa comanzi online produsul dorit pentru a beneficia de cele 14 zile legale de retur in caz ca nu ești mulțumita de produs.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
09-09-2023 08:47 AM - editat 09-09-2023 08:53 AM
Salut,
Binenteles ca se poate returna in termen de 30 de zile.
"Returnarea unui produs defect sau care prezintă urme de deteriorare se poate face în termen de maximum 30 de zile de la primirea comenzii (doar retur, nu și înlocuire). De aceasta facilitate poate beneficia doar titularul și doar în programul de lucru al echipei Back Office Online - 9:00 – 18:00.
Te rugăm să ne anunţi că vrei să returnezi produsul şi modalitatea în care vrei să şi se retuneze contravaloarea comenzii:
- fie telefonic la numărul 300
- fie printr-un mesaj trimis din secţiunea de contact
- sau printr-un e-mail trimis la adresa magazinonline@orange.ro
Dacă ai plasat comanda logat în contul tău My Orange, poți să completezi formularul de retur din secțiunea comenzile mele."
Ai aici mai multe informatii.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-09-2023 09:23 AM
Salutare!
Dacă e din magazinul fizic, trebuie întrebat de unde l-ai luat. Dacă l-ai luat din magazinul online, se poate fără probleme, așa cum ți-a spus și Radu!
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-09-2023 09:55 AM
Corect. Pentru un motiv anume am ramas cu impresia ca era comanda online. :)) Daca nu e cazul, atunci da, trebuie rezolvat in magazinul fizic.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-09-2023 12:22 PM
Lam cumpărat ieri fizic, vroiam sa știu se da banii înapoi sau nu ca să nu merg degeaba la magazin. Mulțumesc tuturor ptr răspunsuri și timpul acordat
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-09-2023 12:24 PM
Tu alegi daca vrei banii inapoi, sau poate alt produs. Dar initial iti vor da banii inapoi.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-09-2023 09:53 PM
Buna @Anonim,
Produsele cumpărate din magazinul fizic NU se pot returna, se pot înlocui in maxim 24 ore daca exista un defect de fabricație, după acest termen se pot repara doar pe garanție daca prezinta un defect.
Iți recomand ca data viitoare sa comanzi online produsul dorit pentru a beneficia de cele 14 zile legale de retur in caz ca nu ești mulțumita de produs.
