anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

retur telefon achizitionat in magazin

Monica48
Începător

Am o problema. Am achizitionat un tel pe care NU mi l doream, respectiv un motorola in loc de samsung, nu sunt multumita de el desi am intrebat vanzatorul (cum face pozele? cat este de usor de folosit in comparatie cu samsung? si alte alea). Desi i-am explicat dlui lucrator/vanzator de la orange ca eu imi doresc un S24, el a insistat  cu acest Motorola spunandu-mi chiar ca e mai bun si mai ieftin. La fiecare ridicare in slavi a tel motorola eu ii spuneam 2 lucruri: 1.doresc un tel mai mic decat ce aveam eu in acel moment (tot samsung) si 2, sa fie samsung pt ca nu suport sa incep sa invat sa fol alt tel. M-a asigurat ca este la fel. Ce sa vezi? nu numai ca soneriile nu erau la fel si ca pozele sunt vai mama lor si ca nu am posibilitatea sa am galerie pt poze  ca la samsung si de aici si imposibilitatea de a-mi salva pe tel poze primite de whatapp de ex, nu pot folosii multe alte aplicatii pe care le aveam pe samsung. Ideea este ca dupa nici 10 zile (aici punand zi zilele libere ca eu l am cumparat pe 26 dec seara) aflu ca nu se poate face nimic, eu dorindu-mi sa l schimb cu un alt tel mai scump nu altceva. Mi se pare noaptea mintii. Ce pot sa fac? 

 

9 Răspunsuri 9

teacher_
#StarMember

Salut! 

Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile calendaristice de la data primirii produsului. Produsele achizitionate din magazinul online Orange pot fi returnate si in magazinele proprii Orange Romania, de luni pana vineri, intre orele 8-17, cu exceptia produselor achizitionate cu plata in rate Orange, produse care pot fi returnate doar prin curier (aceeasi modalitate prin care au fost livrate initial clientului), prin anunt prealabil la Serviciul Clienti 300 sau email catre adresa magazinonline@orange.ro.

In cazul retragerii din contractul incheiat prin mijloace de comunicare la distanta in termenul legal de 30 zile calendaristice de la momentul primirii echipamentului, Clientul se obliga sa returneze Orange Romania intregul pachet achizitionat. Returnarea se va realiza conform documentului de retur emis de Orange Romania bazat pe cererea de renuntare primita de la Client. Plata transportului va fi suportata de catre Orange Romania.

Modalitatile de solicitare retur sunt:

  • in contul online, sectiunea magazin online, rubrica comenzile - > Doresc sa fac retur;
  • email catre adresa magazinonline@orange.ro cu formularul de retragere online atasat;
  • prin apel gratuit la 300 de pe numarul tau Orange sau la numarul 0374300300 tarif normal.

    Ai detalii aici 

    Solicita schimbul despre care spui atunci când vei fi sunat, sau in mailul pe care îl trimiți.  Sau depune o sesizare scrisă în care sa expui situația ta în secțiunea contact 

    Succes

teacher_
#StarMember

Salut! 

Ai detalii despre procesul de retur aici inclusiv adresa de mail și numărul de telefon unde poți să soliciți returul. 

Sper să reușești 

Poți lua legătura cu cei de la Orange și sa le explici situația și  prin formularul de contact de aici 

Succes

delfinas
#StarMember

Monica, bun venit in Comunitate!!!

Daca ai incheiat  contractul intr-un magazin fizic, ai 24 de ore la dispozitie ca sa il reziliezi. Daca e o achizitie online, ai 30 de zile la dispozitie sa-l returnezi.

Inteleg ca achizitia e facuta in magazin fizic. Teoretic, ai putut sa-l vezi, sa te "joci" un pic cu el si sa iei hotararea in cunostinta de cauza. Ar fi trebuit sa refuzi sa-l cumperi, daca tu aveai in minte alt model.  Acum nu mai merge sa-l poti returna, poate doar daca are un defect imposibil de reparat.

Poti incerca sa il vinzi si sa-ti iei modelul dorit.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Greu de rezolvat, din păcate!

Eu nu înțeleg cum ai acceptat un anume model, dacă știai de la început că nu îți va fi pe plac! Trebuia testat la fața locului și refuzat, dacă nu te mulțumea. Ei încearcă să vândă și ceea nu se vândă, lucru ce nu mi se pare în regulă, dar tu trebuia să fii fermă pe poziție și să nu accepți un compromis! 

Pe de altă parte, nu știu despre ce model de Motorola este vorba, dar s-ar putea să nu ți se mai pară chiar așa de rău, după ce te obișnuiești cu el. De returnat, nu cred să mai poți, dacă l-ai luat din magazin fizic, dar poți încerca!

Îmi pare rău de experiența neplăcută prin care ai trecut, dar în același timp nu îmi place nici atitudinea acelui angajat, care trebuia să îți vândă produsul dorit. Am întâmpinat și eu persoane binevoitoare și pe la alții, doar că nu am ,,cedat" recomandărilor acestora!

Din păcate, nu prea ai ce să faci, decât să-l vinzi și să îți recuperezi suma dată pe el și apoi să-ti iei ce dorești!

Baftă!

 

Shadow1
Explorator

Pentru galerie poți instala o aplicație din google play, din păcate numai poți da retur pt ca au trecut 24 ore de la achiziție. Și eu am trecut de la Samsung la Motorola și îmi place mai mult Motorola, următorul telefon tot moto va fi.

Dacă ai văzut ca nu vrea sa îți ofere un Samsung trebuia sa te ridici și sa pleci și dupăia sigur numai insista și îți oferea imediat ce vrei 

MihaiC99
Explorator

Avantajul achiziționării unui telefon dintr-un magazin fizic este acela că ai posibilitatea de a testa produsul.

Nimeni nu te poate obliga sa achiziționezi ceea ce nu dorești (probabil nu erai hotărâtă in momentul achiziției).

Daca produsul dorit nu era disponibil in magazinul respectiv trebuia să pleci și să încerci într-un alt magazin sau in magazinul online.

Din păcate în situația ta nu se mai poate face nimic.

Soneriile pot fi schimbate și de asemenea poți folosi o aplicație terță pentru galerie.

In ceea ce privește partea de hardware/software va trebui sa te obișnuiești cu ce ai.

In cazul tau, daca chiar nu dorești telefonul, poți încerca vânzarea pe site-uri dedicate gen olx etc.

Întotdeauna informeazate înainte de achiziționa un alt telefon, mai ales daca treci la un brand.

Poți găsi informații și poți compara diferite modele aici:

https://m.gsmarena.com 

Razvan
#StarMember

Bună! Pentru accesa pozele din galeria telefonului activează google foto sau utilizează directorul fișiere (files). Dacă spui că erai obișnuită cu aplicația galerie (eu o utilizam mai mult pe huawei) o poți descarca din magazinul play (https://play.google.com/store/apps/details?id=gallery.photomanager.picturegalleryapp.imagegallery) si un cost de 10 lei (atât am dat acu 3 ani când am pus-o pe sony, ca să scap de reclame. Sony și Mororola folosesc android pur de la google.

In ceea ce privește returnarea telefonului din magazinul fizic, acesta se poate face în maxim 24 de ore lucrătoare de data achiziției. 

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Să știi că și mie mi s-a părut greu când am trecut de la Samsung la Huawei, până m-am obișnuit. Dar ulterior, n-am mai ales niciodată Samsung, pentru că mi s-a părut mai slab și mai scump. Acum am Xiaomi și Samsung nu aș mai folosi decât dacă l-aș primi gratis. Dar și așa mă mai gândesc!

MihaiC99
Explorator

Ar trebui să știm și ce model este acest Motorola recomandat înainte de a considera că este un telefon bun.

Personal eu as merge pe iPhone/ Xiaomi/Samsung (model nou și gama premium) și nu as merge niciodată pe Motorola.