la 03-01-2025 12:22 AM - editat ultima oară la 03-01-2025 08:33 AM de DanielaH
Am o problema. Am achizitionat un tel pe care NU mi l doream, respectiv un motorola in loc de samsung, nu sunt multumita de el desi am intrebat vanzatorul (cum face pozele? cat este de usor de folosit in comparatie cu samsung? si alte alea). Desi i-am explicat dlui lucrator/vanzator de la orange ca eu imi doresc un S24, el a insistat cu acest Motorola spunandu-mi chiar ca e mai bun si mai ieftin. La fiecare ridicare in slavi a tel motorola eu ii spuneam 2 lucruri: 1.doresc un tel mai mic decat ce aveam eu in acel moment (tot samsung) si 2, sa fie samsung pt ca nu suport sa incep sa invat sa fol alt tel. M-a asigurat ca este la fel. Ce sa vezi? nu numai ca soneriile nu erau la fel si ca pozele sunt vai mama lor si ca nu am posibilitatea sa am galerie pt poze ca la samsung si de aici si imposibilitatea de a-mi salva pe tel poze primite de whatapp de ex, nu pot folosii multe alte aplicatii pe care le aveam pe samsung. Ideea este ca dupa nici 10 zile (aici punand zi zilele libere ca eu l am cumparat pe 26 dec seara) aflu ca nu se poate face nimic, eu dorindu-mi sa l schimb cu un alt tel mai scump nu altceva. Mi se pare noaptea mintii. Ce pot sa fac?
03-01-2025 12:45 AM - editat 03-01-2025 12:46 AM
Salut!
Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile calendaristice de la data primirii produsului. Produsele achizitionate din magazinul online Orange pot fi returnate si in magazinele proprii Orange Romania, de luni pana vineri, intre orele 8-17, cu exceptia produselor achizitionate cu plata in rate Orange, produse care pot fi returnate doar prin curier (aceeasi modalitate prin care au fost livrate initial clientului), prin anunt prealabil la Serviciul Clienti 300 sau email catre adresa magazinonline@orange.ro.
In cazul retragerii din contractul incheiat prin mijloace de comunicare la distanta in termenul legal de 30 zile calendaristice de la momentul primirii echipamentului, Clientul se obliga sa returneze Orange Romania intregul pachet achizitionat. Returnarea se va realiza conform documentului de retur emis de Orange Romania bazat pe cererea de renuntare primita de la Client. Plata transportului va fi suportata de catre Orange Romania.
Modalitatile de solicitare retur sunt:
Ai detalii aici
Solicita schimbul despre care spui atunci când vei fi sunat, sau in mailul pe care îl trimiți. Sau depune o sesizare scrisă în care sa expui situația ta în secțiunea contact
Succes
03-01-2025 12:52 AM - editat 03-01-2025 12:53 AM
03-01-2025 02:29 AM - editat 03-01-2025 08:56 AM
Monica, bun venit in Comunitate!!!
Daca ai incheiat contractul intr-un magazin fizic, ai 24 de ore la dispozitie ca sa il reziliezi. Daca e o achizitie online, ai 30 de zile la dispozitie sa-l returnezi.
Inteleg ca achizitia e facuta in magazin fizic. Teoretic, ai putut sa-l vezi, sa te "joci" un pic cu el si sa iei hotararea in cunostinta de cauza. Ar fi trebuit sa refuzi sa-l cumperi, daca tu aveai in minte alt model. Acum nu mai merge sa-l poti returna, poate doar daca are un defect imposibil de reparat.
la 03-01-2025 08:33 AM
Salutare!
Greu de rezolvat, din păcate!
Eu nu înțeleg cum ai acceptat un anume model, dacă știai de la început că nu îți va fi pe plac! Trebuia testat la fața locului și refuzat, dacă nu te mulțumea. Ei încearcă să vândă și ceea nu se vândă, lucru ce nu mi se pare în regulă, dar tu trebuia să fii fermă pe poziție și să nu accepți un compromis!
Pe de altă parte, nu știu despre ce model de Motorola este vorba, dar s-ar putea să nu ți se mai pară chiar așa de rău, după ce te obișnuiești cu el. De returnat, nu cred să mai poți, dacă l-ai luat din magazin fizic, dar poți încerca!
Îmi pare rău de experiența neplăcută prin care ai trecut, dar în același timp nu îmi place nici atitudinea acelui angajat, care trebuia să îți vândă produsul dorit. Am întâmpinat și eu persoane binevoitoare și pe la alții, doar că nu am ,,cedat" recomandărilor acestora!
Din păcate, nu prea ai ce să faci, decât să-l vinzi și să îți recuperezi suma dată pe el și apoi să-ti iei ce dorești!
Baftă!
la 03-01-2025 08:50 AM
Pentru galerie poți instala o aplicație din google play, din păcate numai poți da retur pt ca au trecut 24 ore de la achiziție. Și eu am trecut de la Samsung la Motorola și îmi place mai mult Motorola, următorul telefon tot moto va fi.
Dacă ai văzut ca nu vrea sa îți ofere un Samsung trebuia sa te ridici și sa pleci și dupăia sigur numai insista și îți oferea imediat ce vrei
03-01-2025 09:22 AM - editat 03-01-2025 09:22 AM
Avantajul achiziționării unui telefon dintr-un magazin fizic este acela că ai posibilitatea de a testa produsul.
Nimeni nu te poate obliga sa achiziționezi ceea ce nu dorești (probabil nu erai hotărâtă in momentul achiziției).
Daca produsul dorit nu era disponibil in magazinul respectiv trebuia să pleci și să încerci într-un alt magazin sau in magazinul online.
Din păcate în situația ta nu se mai poate face nimic.
Soneriile pot fi schimbate și de asemenea poți folosi o aplicație terță pentru galerie.
In ceea ce privește partea de hardware/software va trebui sa te obișnuiești cu ce ai.
In cazul tau, daca chiar nu dorești telefonul, poți încerca vânzarea pe site-uri dedicate gen olx etc.
Întotdeauna informeazate înainte de achiziționa un alt telefon, mai ales daca treci la un brand.
Poți găsi informații și poți compara diferite modele aici:
la 04-01-2025 07:09 AM
Bună! Pentru accesa pozele din galeria telefonului activează google foto sau utilizează directorul fișiere (files). Dacă spui că erai obișnuită cu aplicația galerie (eu o utilizam mai mult pe huawei) o poți descarca din magazinul play (https://play.google.com/store/apps/details?id=gallery.photomanager.picturegalleryapp.imagegallery) si un cost de 10 lei (atât am dat acu 3 ani când am pus-o pe sony, ca să scap de reclame. Sony și Mororola folosesc android pur de la google.
In ceea ce privește returnarea telefonului din magazinul fizic, acesta se poate face în maxim 24 de ore lucrătoare de data achiziției.
04-01-2025 07:53 AM - editat 04-01-2025 08:10 AM
Să știi că și mie mi s-a părut greu când am trecut de la Samsung la Huawei, până m-am obișnuit. Dar ulterior, n-am mai ales niciodată Samsung, pentru că mi s-a părut mai slab și mai scump. Acum am Xiaomi și Samsung nu aș mai folosi decât dacă l-aș primi gratis. Dar și așa mă mai gândesc!
04-01-2025 09:54 AM - editat 04-01-2025 09:56 AM
Ar trebui să știm și ce model este acest Motorola recomandat înainte de a considera că este un telefon bun.
Personal eu as merge pe iPhone/ Xiaomi/Samsung (model nou și gama premium) și nu as merge niciodată pe Motorola.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor