la 14-07-2024 03:33 PM
Salut,Am un S22 ultra Reconditionat luat de aprox 1 luna si de curand tot primesc eroare de Proces System is not responding.
Am incercat multe rezolvari de pe internet,Probleme cu memoria nu are ,am 200gb liberi,Memoria ram lafel am mereu 5-6gb ram liberi.
Chiar am nevoie de sugestii ce ar trebuii sa fac..
la 14-07-2024 03:46 PM
Verifica actualizările daca există și după care dai un factory reset.
Daca după reset apare aceeași problema îl trimiți înapoi (retur) sau service.
14-07-2024 03:41 PM - editat 14-07-2024 03:41 PM
Salut,
Este actualizat la zi?
Ai făcut o resetare din fabrica (factory reset)?
la 14-07-2024 03:41 PM
La Updates nu apare nimic,Dar nu mi sa spus ca ar trebui cand l am primit?..
la 14-07-2024 03:44 PM
L-ai resetat factory reset?
la 14-07-2024 03:44 PM
Uhhh Nu...
la 14-07-2024 03:46 PM
Verifica actualizările daca există și după care dai un factory reset.
Daca după reset apare aceeași problema îl trimiți înapoi (retur) sau service.
la 14-07-2024 03:49 PM
Multumesc foarte mult,Asa o sa fac.
14-07-2024 05:41 PM - editat 14-07-2024 05:41 PM
@Yuli: De fapt din experiență personală îți spun că telefoanele Samsung din gama ”S” au o rată mai mare de ”rateuri”. Cum se manifestă? Inițial fără probleme, chiar nici aplicațiile nu par a avea probleme, însă după 2-3 actualizări de SYSTEM problemele menționate reapar.
Ce poți face în acest caz? Fie trimis în service, fie schimbat cu un alt model. De ce? Pentru că nu poți utiliza la infinit un telefon fără actualizări de sistem (multe aplicații ți-o vor impune ulterior această actualizare), iar odată cu actualizarea vin și problemele. Deci cazul ideal: SCHIMBĂ-L cât de repede. RESET-ul este doar o amânare de apariție a problemelor iremediabile și cauzate de firmware-ul telefonului.
la 15-07-2024 08:29 AM
@Anonim daca au trecut cele 30 de zile nu se mai poate face retur.
@Yuli cea mai buna soluție e sa-l trimiți in service. Găsești aici pașii pentru a trimite un telefon in service: https://www.orange.ro/help/cum-trimit-un-telefon-n-service-148
la 15-07-2024 08:33 AM
Știam acest aspect însă Yuli a specificat "aproximativ o lună" de aceea am sugerat ambele variante.
14-07-2024 04:58 PM - editat 14-07-2024 06:12 PM
Salut,
Pana la factory reset (ceea ce va sterge toate datele de pe telefon), incearca sa bootezi in Safe Mode, si vezi daca se mai intampla.
Ca sa bootezi in Safe Mode, tine apasat butonul de Power (cu telefonul pornit), tine apasata optiunea de Reboot de pe ecran, si confirma ca vrei sa repornesti telefonul in Safe Mode. Ca sa revii la modul normal de functionare, dai un restart normal (fara apasare lunga).
Ar fi interesant de stiut si cand mai exact apare acel mesaj. Imediat dupa ce pornesti telefonul? La ceva timp dupa aceea? Are legatura cu vreo aplicatie pe care o folosesti in momentul respectiv?
Adica...da, poti sa-i dai reset si sa speri ca va rezolva problema. Dar daca nu ai ajuns la cauza ei, e foarte posibil ca acea problema se reapara.
la 14-07-2024 05:17 PM
Eroarea poate apărea și în cazul unei actualizări de sistem.
Daca după factory reset mai apare eroarea măcar știe că nu este el de vina.
la 14-07-2024 05:52 PM
Da, de-aia vreau sa vad daca e de la ceva instalat, sau de la sistemul de operare propriu-zis. Si asta fara sa sterg intai toate datele. 😄
14-07-2024 05:59 PM - editat 14-07-2024 06:00 PM
Eu daca as lua un telefon recondiționat primul lucru pe care l-aș face ar fi un factory reset.🙂
Pentru siguranța.
14-07-2024 06:06 PM - editat 14-07-2024 06:09 PM
Ah, aia da. Cu siguranta. Dar....cred ca este deja...nu? Adica, nu ti-l da cu datele fostului utilizator. :))
Eu am presupus ca s-a facut deja asta, sau ca nu a fost nevoie, pentru ca s-a facut deja la momentul vanzarii. Daca nu e cazul, sigur, merita o resetare. Dar hai sa vedem intai de unde ar putea sa fie problema. Daca e de la vreun update, si e un bug....nu ai foarte multe variante. Poti sai faci upgrade...daca exista ceva mai nou, si sa speri ca se rezolva. Sau....deblocare bootloader, si downgrade... Dar aia e mai complicat.
Alternativ, binenteles, poti sa-l vinzi si sa-ti iei ceva mai nou. Dar pana acolo, eu zic sa le luam pas cu pas, sa vedem daca putem sa vedem macar aproximativ ce ar putea sa cauzeze problema asta.
Daca mai exista o rezolvare care nu presupune achizitia unui alt telefon, eu zic ca merita incercata. Daca nu...aia e. Dar mi se pare naspa, in special de la un telefon din seria de "flagships" a Samsung-ului, sa aiba astfel de probleme. E adevarat ca e si reconditionat, si nu prea poti sa fii sigur ca nu e poate ceva de acolo, care cauzeaza problema asta. Adica, nu e ca un telefon nou.
Anyway, eu zic sa le luam pas cu pas, sa vedem.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor