anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problemă comandă iPhone 14 Pro Max din magazin, fizic

DanielMihai
Junior

Salut!

Am mers în data de 5 aprilie, 2023 într-un magazin fizic Orange (Orange Shop Mihai Viteazu, Sibiu) și am comandat printr-un reprezentant Orange un iPhone 14 Pro Max în prisma reînnoirii abonamentului.
Am plătit un avans de 50,33 de lei, mi s-a spus că telefonul va ajunge în 2 săptămâni jumătate.

Având în vedere că astăzi suntem în 3 mai, 2023, putem considera că au trecut mai mult de acele 2 săptămâni jumătate, ba chiar 4 săptămâni, aproape o lună.
Am mai fost o dată în magazin, am întrebat o altă colegă reprezentantă Orange dacă știe ceva, mi-a spus că numai colegul cu care am făcut comanda știe statusul și că ”așa e la iPhone-urile astea, durează”.

Întrebarea mea este:
De unde pot afla status-ul, măcar să știu dacă vine la anul sau dacă vine măcar? Cum îl găsesc pe colegul dacă nu i-am reținut numele? 


9 Răspunsuri 9

Pololică
#StarMember

Salutare!

In mod normal ar trebui sa ai si tu un act aditional prin care faci comanda de telefon si datele de contract ale persoanei prin care ai facut comanda (fiind prelungire, cu atat mai mult ar trebui sa-l ai).

Ca sa nu editez: pe site vad ca 14 Pro Max nu mai e afisat spre vanzare. Doar celelalte 3 (Simplu, Plus si Pro "simplu"). Sa inteleg ca acest lucru te-a determinat sa mergi in magazin?

Nu, nu m-a determinat asta să merg în magazin. Ce m-a determinat să merg în magazin a fost obișnuința de a ”aranja” reînnoirea de abonament într-un loc fizic (având în vedere că de 25 de ani cam asta fac când vreau ceva, merg fizic, că nu-mi place să stau la telefon).

Când am ajuns acolo eu aș fi mers spre un 13 Pro Max, dar când mi-a zis colegul că nu se mai găsesc deloc, am decis să merg doar în sus în ceea ce ține de model. Întrebând de 14 Pro Max, colegul mi-a zis ”Desigur, de ce memorie să fie și ce culoare?”, moment în care eu i-am răspuns și puf, factură de avans achitată. Deci nu, nu lipsa telefonului de pe site m-a determinat să merg în magazin.

Sper că ți-am răspuns la întrebare.

Am căutat acum și am găsit factura din ziua cu pricina.
Pe factură scrie ”Avans produse 10 euro” și mai jos este scris numele vânzătorului alături de semnătura lui.
Date de contact nu sunt. 
Am fost de asemenea mai înainte la acel Orange Shop și am vorbit cu un alt reprezentant de acolo.
A butonat un pic și dup-aia mi-a zis că acel coleg vine mâine între 11 și 17 și să vin să vorbesc direct cu el dacă vreau să aflu detalii.

Revin mâine aici dacă este cazul, deși sper să nu fie.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Dacă ai aflat numele lui, cred că este suficient să te liniștești! Vei lua legătura și vei afla ce dorești.

Oricum, nu cred că ține de el cât de repede va ajunge comanda! Îmi pare rău pentru situația în care te afli, dar mai sunt destule cazuri ce reclamă întârzieri mari la comanda cu iPhone .

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Trebuie să ai un act din care să reiasă cele spuse de tine și pe care scrie probabil și numele persoanei care ți-a făcut comanda. Eu am de fiecare dată numele persoanei pe un act când merg la Shop.

În același timp, poți merge și să îl cauți exact pe cel cu care ai vorbit, pentru că asta nu avem noi de unde să știm detalii, mai ales că aici este o comunitate a clienților Orange.

Baftă!

 

Da, asta am și făcut, am mers între timp la magazin.
Mă rog, ai mai sus povestea, aia vedem mâine.
Cât despre ideea de ”aici este o comunitate a clienților Orange”, fix asta sunt. 😋
Mai departe eu nu cer să mi se găsească și să mi se dea capul colegului  sau adresa lui sau mai știu eu ce.
Doar să știu dacă cineva a mai pățit așa, dacă este un caz deosebit, și așa mai departe.

Salut @DanielMihai

Nu este un caz singular, precomanda sau comanda produselor in magazin a durat mai mult decât in online. Poti caută si alte postări in comunitate. 

delfinas
#StarMember

Daniel Mihai, bun venit in Comunitate!!!

Noi suntem clienti Orange, ca si tine, asa ca nu putem sa te ajutam sa afli care e statusul comenzii. Numele agentului inteleg ca l-ai aflat. Eu cred ca si colegii lui te-ar putea ajuta, dar nu pot sa-ti dea un raspuns exact, pt ca asa e cu iPhone-urile,  cererea e mai mare decat oferta, din cauza ca nu pot fi produse si livrate pe masura cererii. Daca o sa navighezi in Comunitate, o sa gasesti mai multe discutii pe tema asta si o sa afli ca unii clienti au asteptat 2-3 luni sa le vina telefonul mult dorit. Deci nu doar tie ti se intampla asta, nu o  lua personal! Asa ca ... rabdare... fara tutun! 🙂