la 29-03-2023 11:56 AM - editat ultima oară la 29-03-2023 12:01 PM de DanielaH
Salut,
După actualizarea la 16.4 (iphone 24), am întâmpinat următoarea problema legată de semnal (rețeaua de telefonie mobila).
Nu mai ma pot conecta la rețea, telefonul este actualizat la zi, am esim, am încercat sa bag și cartela dar fără nici un rezultat. Cum pot remedia acesta problema?
la 29-03-2023 08:12 PM
Am fost și la orange a încercat sa facă alt esim nu a mers,am făcut cartela fizica nu a mers,am fost la istyle a zis ca ei nu au acces la soft ca sa îmi refăcută update iar, ma trimis la un service istyle sa vedem ce poate sa facă acolo…
la 29-03-2023 08:20 PM
Mai poti incerca sa-ti faci un backup, si sa resetezi telefonul. Si in service for face cel mai probabil acelasi lcuru.
la 29-03-2023 08:23 PM
Pai dacă ii dau restart de fabrica nu rămâne tot la ios 16.4? sa rămână aceasi eroare ?
29-03-2023 08:26 PM - editat 29-03-2023 08:26 PM
Ba da. Ramane tot 16.4. Dar pornesti de la premiza ca problema e cu siguranta a sistemului de operare. Ceea ce poate sau nu sa fie. 🙂 Un reset (initial fara restore, ca sa fii sigur ca e totul pe curat) ar putea sa raspunda si la intrebarea asta.
Problema in momentul asta este instalarea eSIM. Mai ai eSIM sau acum esti pe SIM fizic?
la 29-03-2023 08:40 PM
Am sim fizic făcut de orange,a încercat sa fac alt esim dar nu a mers,nuci asta fizic nu îl detectează,e 100% actualizarea dar nu știu cum sa remediez problema,am și un iphone 11 și acolo merge cartela acolo am ios 16.1
29-03-2023 08:51 PM - editat 29-03-2023 08:55 PM
Foarte bine. Un SIM fizic iti da mai multa flexibilitate. In special pentru teste de genul asta, in alte telefoane. 🙂
Bun, deci avem doua vairante:
Ca solutie, daca in continuare nu merge nici dupa resetarea generala, se poate face downgrade (la iPhone-uri, asta se numeste Restore) la penultima versiune de soft. In cazul asta, la 16.3.1.
Daca modelul este un iPhone 14 (simplu, nu Pro, nu Pro Max), ai aici link-ul de download.
Ai nevoie de cablu de date, si acces la un calculator cu MacOS sau Windows. Pentru Windows, ai nevoie de iTunes instalat.
Ai aici instructiunile oferite de Apple.
Si mai jos un video de pe YouTube, in caz ca instructiunile de mai sus sunt insuficiente (la o prima vedere, cam asa par). 🙂
Atentie: procedura asta iti va sterge toate datele de pe device. Dar, intrucat oricum suntem pe punctul de a reseta device-ul...banuiesc ca nu o sa fie o problema. Oricum, inainte de orice, fa-ti un backup in iCloud.
la 29-03-2023 09:19 PM
asa
la 29-03-2023 08:30 PM
@Dany320: Dacă după un update de sistem nu mai ai acces la date mobile, așa cum am menționat, NU este problemă la SIM sau cont, fie eSIM sau fizic. Problema e la update-ul care a modificat accesul la date mobile, adică de soft. Nu am iOS, dar la Android a fost o problemă de conectivitate. Nu am făcut alte modificări. Bineînțeles, cu restart sau trecere prin mod avion, pentru reconnect.
29-03-2023 08:38 PM - editat 29-03-2023 08:39 PM
Spre deosebire de Google, sansele ca Apple sa scoata un update de soft care sa taie accesul la semnal (nu doar date mobile) sunt minime, spre 0. Nimic nu e imposibil, binenteles. :)) Daar...de cand sunt utilizator de iOS, si am testat o gramada de Beta-uri de-a lungul timpului, nu mi s-a intamplat niciodata sa intalnesc un update de iOS care sa aiba probleme atat de nasoale. In general, update-urile de iOS (inclusiv Beta-urile) sunt cat se poate de stabile. Nu vezi probleme de genul asta. De-aia zic...nu e imposibil, dar e foarte improbabil.
De asemenea, avand in vedere ca alti useri cu acelasi update, nu au si aceeasi problema...ma face sa cred ca problema nu e doar cu acel update, ci probabil combinatia intre acel update si acel device. Fie doar pe iPhone 14 (ceea ce m-as mira, pentru ca atentia ar trebui sa fie tocmai pe ultimele device-uri), fie...doar pe acel iPhone 14.
De-aia ziceam ca un reset (cu backup prealabil binenteles) ar trebui sa aduca un pic de lumina in toata treaba asta.
Dany, iPhone-ul e luat din RO, corect? Nu e modelul pentru SUA sau ceva.
la 29-03-2023 10:10 PM
E cumpărat de la orange pe abonament…100% e de la update de aseară la 16.4 ca după ce s a făcut update mi a dat un mesaj de date celulare și caută rețeaua…
la 29-03-2023 10:13 PM
Mai tii minte ce zicea mesajul…? Ar putea fi important.
Oricum, incearca intai ce iti ziceam mai sus. Ar trebui sa te ajute. 🙂
la 29-03-2023 10:16 PM
Da încerc acum fac backup…și după dau restore iphone de pe pc
la 29-03-2023 10:19 PM
Incearca intai cu resetare generala. Asta ar fi sugestia mea. Daca nu merge asa, da-i si un restore. In felul asta poti sa vezi daca e update-ul in sine, sau ceva specific pe telefonul tau.
la 29-03-2023 11:08 PM
am încercat și generală și tot asa este
la 29-03-2023 11:15 PM
Nasol… Atunci, sper sa mearga cu downgrade. Problema e ce o sa faci pe viitor. Putem sa speram ca e doar 16.4. Dar va trebui sunat la Apple. Pentru ca daca e un bug, trebuie rezolvat in versiunile urmatoare. Altfel nu o sa mai poti face upgrade.
Dar hai sa le luam pe rand. Sper sa mearga dupa downgrade.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor