anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai ma pot conecta la rețea după actualizarea la 16.4

Dany320
Junior entuziast

Salut,
După actualizarea la 16.4 (iphone 24), am întâmpinat următoarea problema legată de semnal (rețeaua de telefonie mobila).
Nu mai ma pot conecta la rețea, telefonul este actualizat la zi, am esim, am încercat sa bag și cartela dar fără nici un rezultat. Cum pot remedia acesta problema?

107 Răspunsuri 107

GeorgianaD
Moderator

Salut! De cât timp întâmpini problema? Ai încercat să resetezi telefonul?

arsradu
#StarMember

Salut,

Cartela fizica (daca e cea pe care a fost numarul de pe eSIM) e inactiva, si asa si trebuie sa fie. Deci, daca vrei sa testezi teoria asta, trebuie sa fie cu un alt SIM, unul activ.

Si eu am 16.4, pe un iPhone 12. E adevarat ca nu am eSIM (deci e posibil sa fie o problema doar cu eSIM-urile).

Daca poti, incearca intai cu un SIM fizic care stii sigur ca functioneaza.

Daca inca se manifesta problema, in prima instanta iti recomand un Reset Network Settings (Resetare Setari de Retea).

Ai optiunea in Settings (Setari) > General > Transfer or Reset iPhone (Transfera sau Reseteaza iPhone-ul) > Reset (Reseteaza) > Reset Network Settings (Reseteaza Setarile de Retea).

Vezi daca merge asa.

Client Orange

Dany320
Junior entuziast

Dacă încerc varianta aia de resetare pierd ceva din date din tel?

Nu. De-aia am si propus Reset Network Settings, nu All Settings. 🙂

Client Orange

Am pățit și eu ceva similar, dar am constatat că nu e o problemă de SIM, ci, în urma update-ului (în cazul meu pe Android) configurările de ”date mobile” au fost resetate și rescrise cu restricții la ”date mobile”. Un reset (așa cum a sugerat și @arsradu ) la configurările privind ”date mobile” este indicat (sau modificare restricții privind utilizarea ”datelor mobile”). 

Dany320
Junior entuziast

Am încercat acum și nu merge tot asa arată,nici o rețea…

Deci cu Reset Network Settings nu a mers?

Daca da, atunci vezi daca ai posibilitatea sa incerci si un SIM fizic activ (deci nu SIM-ul tau vechi de la trecerea pe eSIM, pentru ca acela e cu siguranta inactiv). Eventual fa o plimbare intr-un Orange Shop (daca ai unul prin apropiere), unde poti incerca eventual si un SIM de la ei, si poti genera un nou eSIM in caz de ceva. In cel mai rau caz, tot acolo poti face trecerea inapoi pe SIM fizic. Macar sa-ti poti folosi numarul. 🙂

Client Orange

La mine nu am avut probleme cu ”vocea”, însă datele mobile nici nu apăreau ca 4G+ ci doar simplu G, deși rețeaua era selectată pe ”auto” 2-3-4G. Și toate în urma unui update. Deci fără probleme de SIM sau de cont ci doar de setare ”date mobile” și restricții aferente. M-am ”jucat” puțin în setări, dar acum e ok.

Dany320
Junior entuziast

eu nu am la ce da ma joc ca nu îmi permite sa intru acolo..

Dany320
Junior entuziast

Aseară am făcut trecerea la 16.4 și am problema asta,eu am esim pe tel nu am cartela fizica,am dat restart la tel dar tot caută rețeaua..

Mai poti incerca o selectie manuala de retea din Settings (Setari) > Mobile Data (Date Mobile) > Network Selection (Selectie de Retea). Debifezi Automatic si astepti. Din lista, selectezi intai un alt operator decat Orange (de exemplu Vodafone), astepti un pic, dupa care alegi din nou Orange.

Client Orange

Ai un WiFi la care sa te conectezi? Daca te conectezi la WiFi si nu apare Orange Wi-Fi, s-ar putea sa fie o problema cu eSIM (probabil actualizarea sa fi busit ceva... pe undeva). Eventual, genereaza un nou eSIM.

Dany320
Junior entuziast

are wi fi dar nu apare orange wi fi….probabil actualizarea a stres esim…nu am încercat cu cartela sa văd dacă merge 

Recomand mai intai o alta cartela SIM fizica (cu numar, nu conteaza reteaua) pentru a verifica daca nu e o problema (fizica) cu telefonul. Apoi genereaza un nou eSIM (eventual asigura-te ca actualul eSIM este sters din telefon pentru a nu crea "confuzie").