la 29-03-2023 11:56 AM - editat ultima oară la 29-03-2023 12:01 PM de DanielaH
Salut,
După actualizarea la 16.4 (iphone 24), am întâmpinat următoarea problema legată de semnal (rețeaua de telefonie mobila).
Nu mai ma pot conecta la rețea, telefonul este actualizat la zi, am esim, am încercat sa bag și cartela dar fără nici un rezultat. Cum pot remedia acesta problema?
la 29-03-2023 12:24 PM
Salut! De cât timp întâmpini problema? Ai încercat să resetezi telefonul?
29-03-2023 12:38 PM - editat 29-03-2023 12:39 PM
Salut,
Cartela fizica (daca e cea pe care a fost numarul de pe eSIM) e inactiva, si asa si trebuie sa fie. Deci, daca vrei sa testezi teoria asta, trebuie sa fie cu un alt SIM, unul activ.
Si eu am 16.4, pe un iPhone 12. E adevarat ca nu am eSIM (deci e posibil sa fie o problema doar cu eSIM-urile).
Daca poti, incearca intai cu un SIM fizic care stii sigur ca functioneaza.
Daca inca se manifesta problema, in prima instanta iti recomand un Reset Network Settings (Resetare Setari de Retea).
Ai optiunea in Settings (Setari) > General > Transfer or Reset iPhone (Transfera sau Reseteaza iPhone-ul) > Reset (Reseteaza) > Reset Network Settings (Reseteaza Setarile de Retea).
Vezi daca merge asa.
la 29-03-2023 12:46 PM
Dacă încerc varianta aia de resetare pierd ceva din date din tel?
la 29-03-2023 12:51 PM
Nu. De-aia am si propus Reset Network Settings, nu All Settings. 🙂
la 29-03-2023 12:49 PM
Am pățit și eu ceva similar, dar am constatat că nu e o problemă de SIM, ci, în urma update-ului (în cazul meu pe Android) configurările de ”date mobile” au fost resetate și rescrise cu restricții la ”date mobile”. Un reset (așa cum a sugerat și @arsradu ) la configurările privind ”date mobile” este indicat (sau modificare restricții privind utilizarea ”datelor mobile”).
la 29-03-2023 02:00 PM
Am încercat acum și nu merge tot asa arată,nici o rețea…
la 29-03-2023 02:12 PM
Deci cu Reset Network Settings nu a mers?
Daca da, atunci vezi daca ai posibilitatea sa incerci si un SIM fizic activ (deci nu SIM-ul tau vechi de la trecerea pe eSIM, pentru ca acela e cu siguranta inactiv). Eventual fa o plimbare intr-un Orange Shop (daca ai unul prin apropiere), unde poti incerca eventual si un SIM de la ei, si poti genera un nou eSIM in caz de ceva. In cel mai rau caz, tot acolo poti face trecerea inapoi pe SIM fizic. Macar sa-ti poti folosi numarul. 🙂
la 29-03-2023 02:34 PM
La mine nu am avut probleme cu ”vocea”, însă datele mobile nici nu apăreau ca 4G+ ci doar simplu G, deși rețeaua era selectată pe ”auto” 2-3-4G. Și toate în urma unui update. Deci fără probleme de SIM sau de cont ci doar de setare ”date mobile” și restricții aferente. M-am ”jucat” puțin în setări, dar acum e ok.
la 29-03-2023 03:10 PM
eu nu am la ce da ma joc ca nu îmi permite sa intru acolo..
la 29-03-2023 12:45 PM
Aseară am făcut trecerea la 16.4 și am problema asta,eu am esim pe tel nu am cartela fizica,am dat restart la tel dar tot caută rețeaua..
la 29-03-2023 01:03 PM
Mai poti incerca o selectie manuala de retea din Settings (Setari) > Mobile Data (Date Mobile) > Network Selection (Selectie de Retea). Debifezi Automatic si astepti. Din lista, selectezi intai un alt operator decat Orange (de exemplu Vodafone), astepti un pic, dupa care alegi din nou Orange.
la 29-03-2023 01:33 PM
Ai un WiFi la care sa te conectezi? Daca te conectezi la WiFi si nu apare Orange Wi-Fi, s-ar putea sa fie o problema cu eSIM (probabil actualizarea sa fi busit ceva... pe undeva). Eventual, genereaza un nou eSIM.
la 29-03-2023 01:53 PM
are wi fi dar nu apare orange wi fi….probabil actualizarea a stres esim…nu am încercat cu cartela sa văd dacă merge
la 29-03-2023 01:56 PM
Recomand mai intai o alta cartela SIM fizica (cu numar, nu conteaza reteaua) pentru a verifica daca nu e o problema (fizica) cu telefonul. Apoi genereaza un nou eSIM (eventual asigura-te ca actualul eSIM este sters din telefon pentru a nu crea "confuzie").
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor