anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

inlocuire telefon defect

pacaleala
Junior
Am cumparat un telefon din Orange cu abonament, de care [abonament] nu aveam nevoie. Telefonul ,dupa o luna s-a defectat . L-am dus in service Orange unde a stat 3 saptamani, apoi l-am luat , si dupa o saptamana a inceput deja sa se defecteze din nou, cu aceeasi problema. Ce este de facut in cazul asta ?
10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare și bun venit în Comunitate! Îl trimiți din nou în service, iar dacă se întâmplă iar, ceri înlocuirea lui. Probabil că oricum o vor face ei sau cel puțin așa ar fi normal. Am avut și eu experiențe de genul acesta și până la urmă mi s-a înlocuit telefonul sau ruterul ( am avut probleme și cu așa ceva). Baftă!

delfinas
#StarMember
Bun venit in comunitate!!!! Trebuie dus din nou în service și sa ceri sa fie schimbat cu unul nou, același model. Aici e o discuție asemănătoare https://comunitate.orange.ro/questions/2462129-politica-retur-produs-multumit Ce telefon este?

Miha_Z
#StarMember
Buna. La Orange nu merge sa achizitionezi telefon decat cu abonament, chiar daca ai nevoie de el sau nu. Daca telefonul nu functioneaza cum trebuie vei fi nevoit sa-l trimiti iar in service. Doar cei de la service sunt in masura de a stabili defectiunea si daca merge remediata. Din cate stiu dupa a treia trimitere in service, sunt nevoiti sa-ti inlocuiasca telefonul.

mihai_13
Maestru
regula este daca a fost in service de 3 ori a patra oara se inlocuieste cu unul nou - succes a patra oara 🙂

svetalex
Maestru
Și mie mi s-a întâmplat acum mult ani (prin 2013-2014) ceva similar cu un telefon. L-am trimis în service de 3 ori și apoi mi l-au înlocuit. Cel pe care l-am primit în schimb a fost ok și l-am folosit aopi cred că vreo 3 ani fără probleme. Poate îl repară pe al tău astfel încât să nu mai ai probleme cu el. Știu cât este de neplăcut.

pacaleala
Junior
Va multumesc pentru raspunsuri ! Inca nu mi-a venit telefonul , din service ! Telefonul este Redmi Note 9 .

DanielaH
Moderator
@pacaleala, mulțumim pentru feedback! Te așteptăm să revii cu vești bune.

pacaleala
Junior
Salut ! In luna aprilie am luat tel Redmi 9, de patru ori a fost in service, maine il duc din nou , cu aceeasi problema. Nu mai am rabdare, vad ca n-au nici un gand sa mi-l inlocuiasca.

DanielaH
Moderator
@pacaleala, care mai este situația cu telefonul tău? A fost înlocuit sau reparat?

pacaleala
Junior
Buna ! Telefonul a fost de 5 sau 6 ori in service . Mi se pare bataie de joc..... Nu ma mai duc sa-l ridic ,timpul costa bani, deasemenea transportul in comun nu este gratuit. E un telefon cu probleme . Am depus si reclamatie la OPC. Daca nu se rezolva nimic , voi schimba si eu si familia mea, furnizorul de telefonie mobila. Foarte dezamagita.....