anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Garanție telefon persoana juridica

CO18
Junior entuziast

Salutare! Am achiziționat un telefon de la o cunoștință care la cumpărat pe firmă (persoana juridica) cu plata cash fără TVA. Telefonul are o problema cu display-ul, fără sa fi fost scăpat sau lovot. Au apărut niște dungi pe ecran și as dori sa îl trimit la garanție.

1.Pot sa trimit eu (persoana fizica) telefonul la garanție sau trebuie sa meargă  persoana juridica? Menționez ca dețin factura acestuia si este încă valabila fiind achiziționat la începutul acestui an.

2. Garanția unui telefon achiziționat de o persoana juridica este de 24 sau 12 luni?

3. De service-ul telefonului se ocupa Orange sau brandul acestuia și trebuie trimis direct la Honor? 

1 Soluţie acceptată‚

Jay
Campion certificat

Salut!
Eu cand am fost nevoita sa duc un telefon in service, l-am dus la Orange si stiu ca trebuia sa mearga proprietarul, presupun ca factura pe care o ai este cea de vanzare intre Orange si cunostinta persoana juridica. Din ce-mi amintesc se face diferenta intre fizica si juridica in privinta garantiei, juridica 12 luni si fizica 24. 

Recomandare pentru momentul cand il lasi la reparat: back-up la tot ce ai in telefon, deconectare de la orice cont, dezactivare orice parola.. eu l-as duce la setarile din fabrica.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Eu zic să mergi cu el la un Orange Shop, cu actele doveditoare, adică factura și certificatul de garanție. În mod normal, trebuie să aibă garanție 24 de luni, dacă nu este recondiționat.

Dacă ai aceste documente, iei telefonul și încărcătorul și te duci cu ele. Atenție, trebuie salvat ceea ce au în telefon, dacă mai poți, pentru că va fi resetat.

Îl trimit cei de la Orange unde trebuie sau îți spun ce și cum.

Sper să reușești!

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Te prezinți cu factura pentru garanție. Nu sunt sigur ca ai nevoie de împuternicire din partea firmei pentru depunere și ridicare (o emite firma, nu e nevoie de notar). 

La PJ, garanția este de 12 luni ca standard (cea minim legală).

De garanție se ocupă vânzătorul, adică Orange. Totuși, poți întreba și la Honor dacă poți ajunge direct la ei sau trebuie să treacă mai întâi prin Orange (autorizarea reparației vine de la Honor, dar asta este o discuție între Orange și Honor). 

Jay
Campion certificat

Salut!
Eu cand am fost nevoita sa duc un telefon in service, l-am dus la Orange si stiu ca trebuia sa mearga proprietarul, presupun ca factura pe care o ai este cea de vanzare intre Orange si cunostinta persoana juridica. Din ce-mi amintesc se face diferenta intre fizica si juridica in privinta garantiei, juridica 12 luni si fizica 24. 

Recomandare pentru momentul cand il lasi la reparat: back-up la tot ce ai in telefon, deconectare de la orice cont, dezactivare orice parola.. eu l-as duce la setarile din fabrica.

sapte
Junior entuziast

Poti merge si tu sa il predai in garantie. Daca cumva nu ai factura sau garantie se poate lasa si fara, deoarece se gasesc documentele dupa IMEI-ul telefonului.