anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Atenționare restart telefon Sony 5 mark III

Razvan
#StarMember
Astăzi am primit atenționare de la android să repornesc telefonul că este activ timp de 28 zile. Super tare, telefonul, a mers continuu, fără să se mai blocheze wifi sau alte funcții. Aceasta funcție o fi disponibilă doar pe android 12 sau și pe cele anterioare. Recunosc că la huawei nu am primit o astfel de atentionare, dar îl restartam mai des, că veneau update-uri lunare.
8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember
Se poate sa fie doar pe Android 12... Eu nu-mi amintesc s-o fi vazut-o pana acum. Oricum, eu il restartez in fiecare zi, prin simplul fapt ca inchid telefonul noaptea. :)) Dar da...e o idee buna sa-i mai dai cate un restart din cand in cand. Mai ales dupa atata timp.
Client Orange

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Foarte interesant! Eu primesc doar atenționări de back-up și update (iPhone). Nu am primit până acum o atenționare de repornire telefon pe telefoanele pe care le-am avut.

mihai_13
Maestru
da este aceasta functie si pe Samsung - in special pentru cine nu face o curatare de memorie din setari :) chiar si pe A11 si sigur si pe 12

Anca07
#StarMember
Da, asa este, si Samsung are optiunea aceasta si nu tine de versiunea androidului ci de telefon, cel putin asa am observat eu.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Nici eu n-am mai auzit de astfel de atenționări, dar este foarte tare oricum! Important este că totul este funcțional și sper să rămână mereu tot așa. Baftă!

Viocat
Senior certificat
La ai mei e anuntul legat de curatare si scanare de securitate a aplicatiilor la 7 zile, deh chinezi. Foarte bun managerul intern scaneaza si iti anunta inclusiv app care consuma in background!

Razvan
#StarMember
După ce l-am lăudat, s-a restartat într-o seara și astăzi cam la 10 zile s-a blocat și restartat din nou. Pe 5G cade conexiunea frecvent, acu nu știu dacă este vina telefonului sau a rețelei Orange, ținând cont că pica și rețeaua telekom tind să cred că este o problema și de a lui Sony.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Destul de neplăcută situația și chiar nu mă așteptam la așa ceva din partea Sony!