anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Informatii consum abonament in setarile IPhone

Pololică
#StarMember
Salutare,
O data cu trecerea mea la IPhone, am inceput sa explorez facilitatile oferite de sistemul de operare. Recent, mi-am adus aminte ca telefonul (de fapt, IOs) poate oferi informatii despre consumul din abonament (un fel de Cronos in setarile telefonului) fara a mai intra in MyOrange.
Vizualizarea acestor informatii se face de la anumite modele mai recente (eSIM, de exemplu, a inceput cu XS) sau se pot vizualiza si pe modelele mai vechi? Folosesc un SE din 2016 cu 14.5 beta 3.
PS: stiu ca telefonul urmeaza sa fie tras pe dreapta din punct de vedere soft, dar ma gandeam ca poate se pot vizualiza astfel de informatii. Am mai discutat cu cativa prieteni, si unii imi spuneau ca informatiile sunt disponibile prin eSIM, altii ca le pot vedea cu SIM fizic in telefon (diverse modele de IPhone mai noi, ca despre el vorbim).
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Salut tuturor! Venim cu vești bune. Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că de ieri serviciul este din nou funcțional. Puteti testa, va rog? Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

MihaelaA
Community Manager
Community Manager
Salut. Da, poți vedea informații despre resursele din abonamentul tău Orange în setările iPhone-ului. Setările sunt valabile pentru telefoanele cu sistem de operare începând cu iOS 12. Uite aici un video cu pașii și informațiile pe care le poți vedea: https://youtu.be/VyoFmLAAdW8 În engleză pașii sunt: Settings -> Mobile data -> Data plans și Usage. Să ne spui dacă ai reușit.

FaraUnID
Campion certificat
@Pololica Vezi ca orice informatie de genul acesta care nu vine direct din contorul retelei trebuie tratata ca fiind pur informativa si fara nicio garantie. Prin urmare tot Cronos-ul ramane de baza. Nu de alta, dar sa nu ai parte de Surprize, Surprize...... fara Andreea Marin

Pololică
#StarMember
Buna, Din pacate, dupa ce termin de oferit acodrurile (atasat capturile de ecran), nu se intampla nimic. Sistemul de operare este IOs 14.5 beta 3 (acelasi lucru imi facea si pe versiunile standard, non beta). Sigur imi scapa ceva. Cartela SIM are 3 ani (o am de cand am portat numarul). @FaraUnID: cred ca se subintelege acest aspect (informatiile sunt ... informative si primeaza contoarele Orange) 🙂

tomaciprian
Cunoscător
@Pololica Nu esti singurul cu problema asta https://comunitate.orange.ro/questions/2427744-problema-plans-usage-ios-13 Este o problema care persista de mai bine de 1 an, cred ca de la iOS 10 in sus a inceput aparitia ei, la iOS 9 nu era nici o problema. Sunt intr-adevar si cazuri fericite carora le functioneaza aceasta optiune,dar nu stiu cum.

Pololică
#StarMember
@ciprian: vad ca la colegi merge aleatori, dar toti au limba engleza setata pe telefon. Eu il am in romana. Sa fie de aici un impediment? M-am obisnuit cu el in romana si nu prea intentionez sa schimb limba telefonului (prefer sa "oblig" funrizorii sa implementeze limba, din moment ce oricum o au ca optiune).

RafaHelper
#StarMember
@Pololica, ai încercat sa iei legătura cu Apple pentru a rezolva problema?

Pololică
#StarMember
Încă nu deoarece vreau sa evit situațiile de genul Orange ma trimite la Apple, iar Apple ma trimite la Orange. Am zis da încep la Operator (se pare ca merge cu eSIM, teoretic) și sa nu ma trimită Apple sa rezolva la operator argumentând ca de la ei setările sunt făcute. O sa-i contactez azi sa văd ce zic.

Neaplicabil
Aceeasi problema si la mine, iPhone 11 Pro (iOS 14.5.1), abonament Smart 15.

Pololică
#StarMember
Momentan nu ma deranjeaza faptul ca folosesc aplicatia MyOrange, dar Apple lucreaza destul de indeaproape cu operatorii (Orange fiind unul din cei care colaboreaza destul de aproape cu ei). Poate, intr-un viitor apropiat, va reveni functionalitatea.

DanielaH
Moderator
Salut tuturor! Venim cu vești bune. Colegii de la departamentul tehnic ne-au confirmat că de ieri serviciul este din nou funcțional. Puteti testa, va rog? Mulțumim.

Neaplicabil
Salut, acum serviciul funcționează (iPhone 11 Pro, ios 14.7.1). Good job, Orange!

Pololică
#StarMember
Tocmai era sa scriu ca nu merge (urmand aceeasi pasi: Configurari->Planuri Celulare). Am reintrat sa scriu pasii si pot confirma ca apare abonamentul. Sunt pe IPhone SE (2016) cu IOs 14.7.1 (am fost cam o saptamana pe 15 beta), dar, din cauza unor bug-uri am revenit pe versiunea standard. Sa speram nu se va strica relatia in urmatoarele 3 saptamani (teoretic, IOs 15 ar trebui sa se lanseze oficial in perioada 15-20 septembrie).