anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sugestie resetare serviciu GSM/ FIBRA

Anonim
Neaplicabil

Exista posibilitatea ca în viitorul apropiat să fie implementat/a (pe contul de client, mai exact în aplicatia Orange/Telekom/Yoxo și site), o setare limitată săptămânal/lunar, prin care sa ne facem singuri resetare de serviciu gsm și fibra? Am mai propus ideea anul trecut printr-un e-mail dar poate nu a ajuns la cine trebuie, pt. că nici nu mi s-a mai răspuns înapoi. 😏

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

E bună ideea, dar cred că la fibră poți face resetare la router și, dacă nu e o problemă de pe rețea, ci de la tine, se rezolvă cumva. La partea GSM, ar fi bună, dar nu cred că vor face așa ceva.

FLo1
#StarMember

Salut! Ideea ar fi utilă pentru client, dar nu consider că e chiar doar o simplă apăsare de buton, motiv pentru care nu se va implementa. Da, cred și eu ca simplu client, că din partea aceasta așa pare, dar dincolo de interfața clientului, un ”reset al contului” implică mai multe verificări, inclusiv ”stare de după reset”. 

arsradu
#StarMember

O idee foarte buna, dupa parerea mea.

In principiu, orice se poate. Vointa sa existe. 🙂 Practic ceea ce pana acum faceai cu apel/contact Relatii Clienti, sa poti face si singur, direct de pe cont. Mie unul mi se pare o idee ok. Ar mai fi cateva chestii pe care le-as vrea si eu implementate. Cum ar fi activare (eventual si dezactivare, cu toate ca nu vad de ce ai vrea asta) servicii VoLTE/VoWIFI/5G pe cont (doar daca numarul e eligibil). Ramane de vazut daca se va si implementa.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Anonim, mulțumim pentru sugestie! O vom transmite mai departe colegilor noștri.

Blue12
Senior

La OROC exista ceva asemanator. Daca mergi in contul My Orange OROC si dai la asistenta, apoi la deranjamente, poti face o diagnosticare a retelei. Nu stiu daca se si reseteaza ceva, mi-e frica sa incerc, nu de alta, dar nu vreau sa deschid vreo sesizare.

Pololică
#StarMember

Salut!

Care ar fi scopul resetarii? Daca un ceva (serviciu/produs) merge bine, nu vad rostul unei resetari.

O posibilia problema, intuita de colegii din comunitate, ar fi faptul ca, dupa resetare, pot interveni anumite sincope (setari ale retelei proaspat implementate, de exemplu, care sunt in curs de verificare privind utilitatea si stabilitatea) s-ar putea sa fie dereglate de o astfel de resetare sau au putea raporta erori in implementare.

Din punt de vedere IT (si cam la orice), este ideal sa stii de unde pleci si unde ajunge si sa se testeze (atat "in laborator", cat si "in teren" pe o perioada mai lunga de timp).

Da, DACA! :)) Aia e problema. DACA merge bine, evident ca nu ai niciun motiv sa resetezi nimic. Dar cand nu merge....mai ales daca esti in roaming sau ceva...e mai complicat sa iei legatura cu un consultant. Poti fi pe un alt fus orar de exemplu, sau pur si simplu nu poti lua legatura cu cineva pentru x motiv. Si atunci...nu ar fi rau sa poti face lucrul asta.

Acuma, punctul tau de vedere e foarte ok. Pot aparea probleme dupa o astfel de resetare. Dar banuiesc ca la Relatii Clienti cand suni, nu o sa faca chestii potential distructive pe cont. :)) Ma gandesc ca acel "reset" e suficient de "mild" cat sa rezolve eventualele probleme, fara a strica alte chestii.

Deci, daca am inteles eu bine, ideea topicului ar fi doar de a avea acces usor la functionalitatea pe care o au si cei de la Relatii Clienti. Nu aceeasi interfata, nu acelasi tool. Evident ca nu. Doar...aceeasi functionalitate. Adica, tu ca user, sa poti initia acea resetare pe care o fac ei din tool. Doar ca o faci din My Orange.

Scuze daca cumva te refereai la altceva si am inteles eu gresit. :))

Client Orange

Ma interesa scopul mai exact. Evident, o administrare mai buna a contului este de dorit, dar o administrare totala lasata la mana clientului uneori da cu virgula si tot la operator se ajunge, in special pentru client neavizat (sau cu pricepere mai limitata in ale tehnicii).

Din pacate, am dat peste persoane care vroiau cat mai mult acces administrativ pe contul folosit si, cand li s-a oferit, munca putea fi prevenita doar printr-un simplu dialog cu tehnicul. Nu mai spun ca am avut timpi blocati pana s-a rezolvat problema.

Da, total de acord. 🙂 Acuma, sunt oameni care nu stiu de unde isi descarca factura. Chestii super tehnice, si geeky nici atat. :))) Dar da, vorba aluia: "with great power comes great responsibility". :)) Punem acolo la "Advanced users", cu warning: "don't touch if you don't know what you're doing!" :)))

Glumesc, evident. Dar da, ai un punct de vedere foarte valid. 🙂

Client Orange

Ar mai fi varianta ca o parte din setarile de administrare sa fie confirmate si de un operator. Adica imi bag degetelele, dar setarile mai sensibile sa fie confirmate si de cei de la tehnic prin apel telefonic (doar preventiv) ca nu se produc mobilier electronic.