Dragi membri ai Comunității, dacă beneficiați de un VOUCHER și nu doriți să-l folosiți, asemeni punctelor ThankYou care se pot transfera (vezi topic https://comunitate.orange.ro/questions/1972610-transfer-puncte-thank-you ), de ce nu s-ar putea transfera (sau mai bine zis ”ceda”, ”renunța în favoarea altcuiva”) și în cazul unui VOUCHER. Personal (inclusiv în acest an) am avut experiențe neplăcute cu astfel de vouchere, și, oricât aș fi vrut, nu am reușit să ”profit” de pe urma lor.
Motivație:
- sunt nenumărați utilizatori prepay dornici să guste ”experiența” utilizării unui voucher în magazinul online al Orange;
- sunt nenumărați clienți Orange (și nu numai) care ar dori un voucher, dar nici măcar o dată pe an nu beneficiază de așa ceva;
- sunt doritori care chiar ar CUMPĂRA ceva din magazinul Orange, în timp ce pentru alții voucherul dispare și expiră nefolosit;
- Cedarea ar putea fi făcută chiar în favoarea unui ”membru al Comunității”, la libera alegere a ”proprietarului” inițial al voucherului.
Analizați, exprimați-vă părerea și sper ca Orange să fie deschis la schimbare. Orice dezacord sau împotrivire din partea Orange în această privință, pentru mine reprezintă o dorință clară de nefolosire a vouchere-lor oferite clienților. Oricum voucherele nu reprezintă și nu încalcă nimic din povestea GDPR, mai ales dacă acest transfer s-ar putea realiza prin intermediul Comunității Orange.