anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sugestie: optiune de verificare a numarului de apeluri gratuite ramase pentru Relatii Clienti la PrePaid

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Hello!

Mi-ar placea o optiune de verificare a numarului de apeluri gratuite ramase pentru apelurile la 300.

Mai devreme am sunat, si la scurt timp dupa ce am apasat 0 pentru transfer la operator, s-a inchis apelul (presupun ca din motive de semnal). Voiam sa stiu daca, in cazul asta, apelul s-a consumat sau nu. Si ma gandeam ca poate am putea implementa cumva chestia asta. Fie printr-un request prin SMS (cum e pentru credit de exemplu), fie in My Orange, fie amandoua. Cred ca ar fi o treaba misto de avut. Adica da, sunt doar 2 apeluri pe luna, nu e ca si cand ar fi 100. Dar daca nu esti sigur daca mai poti suna sau nu din acele apeluri gratuite, ar fi bine sa ai undeva la indemana informatia asta.

Mersi frumos. 🙂
Client Orange
2 Răspunsuri 2

mihai_13
Maestru
Un "lucru" foarte bun - este clar ca undeva in sistem exista o contorizare a acestor apeluri si ar fi bine ca atunci cand tastezi acel "0" sa fii anuntat ce fel de apel urmeaza gratis sau pe bani 🙂 ( pe de alta parte eu personal cred ca am mai bine de 1 an de cand nu am mai sunat la "300" sa discut cu cineva din retea... si am abonament)

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Cred ca este deja chestia asta. Nu stiu cand anume, dar este cu siguranta. Ideea e ca daca n-ai credit (55 centi/apel), nu stii daca mai ai sau nu apeluri gratuite, si ai nevoie sa rezolvi o problema atunci, ar fi bine sa stii dinainte daca mai ai sau nu apeluri gratuite sau trebuie sa te pregatesti sa fii taxat. Daca ai sunat deja si ai constatat in decursul apelului ca nu mai ai apeluri gratuite, si nu ai nici credit...e cam tarziu. 🙂 De-aia ziceam sa ai undeva posibilitatea sa vezi cate mai ai, fara sa-ti ia din ele, si inainte sa faci apelul.
Client Orange