anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme plată factură Electrica prin Orange Money

TheSpecialist
Maestru

Salut ! 
Obișnuiam să plătesc factura de la Electrica prin Orange Money-plata furnizori. Acolo trebuia să introduc un cod ATM și suma de plată. 
De curând Electrica a finalizat actualizarea sistemelor informatice, ceea ce include și o oarecare modificare a formatului și conținutului facturii. S-au schimbat codul de client și NLC-ul iar acel cod ATM a dispărut de tot. 
Aplicația OM îmi cere în continuare codul ATM. Am încercat să introduc codul de încasare cum recomandă Electrica, dar aplicația îl vede ca invalid. Am scanat codul de bare al facturii de la Electrica, in continuare il vede ca invalid. 
Stiu, exista și alte modalități de plată , dar aș vrea să păstrez această variantă, este foarte practica. 
Cei care folosiți ca instrument de plată aplicația OM , ați reușit să găsiți o rezolvare în acest sens ? 
Poate lua Orange în considerare un update al aplicației ca să se plieze din nou pe ce informații furnizează factura Electrica ? 
Mulțumesc!

1 Soluţie acceptată‚

TheSpecialist
Maestru

Salut ! Revin cu noutăți despre aplicația OM și posibilitatea de încasare factură Electrica. 
Codul ATM cerut anterior a fost înlocuit cu “Cod de încasare” și este funcțional. Am introdus codul aferent de pe factura și am simulat o plată, se bifează toate câmpurile, fără erori. 
Asa ca 👍 Orange ! 

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator

Salut, @TheSpecialist! Mulțumim pentru sesizare! O vom transmite colegilor de la Orange Money.

Mulțumesc !

Vio73
#StarMember

Salutare!

Eu plăteam la Termocalor Pitești prin virarea în contul lor a sumelor aferente din cardul OM.

Deci vezi dacă au un cont ( trebuie să aibă) și le virezi suma/ sumele aferente din cardul OM.

Baftă!

Au cont, nu asta e problema, se pot face transferuri prin metoda clasica. Aș fi vrut însă să pot face în continuare prin “Plata Furnizori”. 

TheSpecialist
Maestru

Salut ! Revin cu noutăți despre aplicația OM și posibilitatea de încasare factură Electrica. 
Codul ATM cerut anterior a fost înlocuit cu “Cod de încasare” și este funcțional. Am introdus codul aferent de pe factura și am simulat o plată, se bifează toate câmpurile, fără erori. 
Asa ca 👍 Orange ! 

Ne bucurăm și îți mulțumim că ai revenit cu feedback.

Mulțumesc și eu pentru interesul acordat rezolvării problemei. Am uitat să menționez ca am avut anterior și o discuție telefonică în care am dezbătut cu un operator problema și mă bucur ca s-a rezolvat.