anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme la alimentare cont Orange Money cu cardul

RafaHelper
#StarMember

Salutare,

Mai are cineva probleme cu alimentarea contului Orange Money folosind un card bancar. Eu primesc eroare dupa ce aleg suma si dau pe "Continua".

Screenshot_20240601_150608_ro.orange.omoney_edit_623152334886676.jpg

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut!

Puteți să mai încercați o dată acum? Ar trebui să fie în regulă și să funcționeze.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

arsradu
#StarMember

Hello Rafa,

E o problema generala cu partea de plati. A inceput cu Yoxo, dar pare-se ca s-a raspandit si la Orange Money.

Daca problema de pe Yoxo s-a rezolvat deja, cea de la OM pare sa persiste.

Recomandarea mea ar fi sa mai incerci in cursul zilei de azi, si eventual si maine.

Am incercat si eu mai devreme, si da, e la fel si la mine. Deci nu e de la tine. E..."de la ei". 🙂

Client Orange

MCostel
Cunoscător

Aceeași problema/eroare in my Orange.

Ce parte a aplicației My Orange da eroare?

Plata cu cardul introduci suma iar apoi apare eroarea.

Screenshot_2024-06-01-10-18-25-039_com.orange.contultauorange-edit.jpg

RafaHelper
#StarMember

In concluzie exista o problemă cu procesatorul de plăti din serviciile Orange. Așteptăm rezolvarei problemei.

DanielaH
Moderator

Salut!

Puteți să mai încercați o dată acum? Ar trebui să fie în regulă și să funcționeze.

In my Orange funcționează acum.

Mulțumim!

Super! Mulțumim pentru confirmare!

Rezolvat si in Orange Money, mulțumim @DanielaH !

Mă bucur. Mulțumesc și eu, Rafa!

arsradu
#StarMember

Totul ok si la mine. Multumim frumos, Daniela (si binenteles si colegilor care s-au ocupat de asta). 🙂

Client Orange