anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare funcționare Orange Money

TheSpecialist
Maestru

Salut ! Astăzi de dimineață când am vrut să accesez contul OM mi-a cerut relogarea dar nu am reușit să finalizez toți pașii - se bloca după introducerea codului primit prin sms. Am dezinstalat / reinstalat aplicația , am reușit ulterior să mă conectez la cont dar acum nu merge să alimentez contul. Am șters cardul respectiv , l-am înrolat din nou în aplicație și tot nu funcționează.  
Sunt eu mai “norocos” sau e o problemă generală ? 

1 Soluţie acceptată‚

TheSpecialist
Maestru

Mda…într-un final am sunat la 300 și am făcut la îndemnul operatoarei, mai întâi o alimentare de 10 lei , care a funcționat și apoi restul sumei. Mi-a spus ca nu a făcut nicio modificare vis a vis de contul meu , pur și simplu aplicația mai dă erori 😔

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Razvan
#StarMember

Salut!

Eu am două carduri înrolate în aplicație, dar il vede doar pe cel de Mastercard, pe cel de Visa îmi cere să reintroduc datele cardului.

L.E. Cu cardul de la Mastercard am reușit să alimentez contul, acu câteva secunde.

Eu tocmai de pe un Mastercard încerc și nu vrea nicicum.

De pe Visa merge alimentat la mine. Am încercat acum. 

RafaHelper
#StarMember

Salut @TheSpecialist

Am încercat alimentarea atât cu card Visa cat si Mastercard si a funcționat. Iți da vreo eroare? Pe weekend a fost o problema cu procesatorul de plăti si nu a funcționat alimentarea. https://comunitate.orange.ro/t5/servicii-financiare-digitale/rezolvat-probleme-la-alimentare-cont-or...

Nu îmi dă nicio eroare , pur și simplu apare cu roșu în josul paginii ca nu s-a efectuat alimentarea. De pe alt card merge, plăti contactless am făcut dimineața și sunt în regulă. 

RafaHelper
#StarMember

@TheSpecialist Poti sa pui o captura de ecran? De la ce banca e cardul?

Cardul e de la BRD. Tot nu merge, am mai încercat acum. Cu restul cardurilor nu am probleme. 

TheSpecialist
Maestru

Mda…într-un final am sunat la 300 și am făcut la îndemnul operatoarei, mai întâi o alimentare de 10 lei , care a funcționat și apoi restul sumei. Mi-a spus ca nu a făcut nicio modificare vis a vis de contul meu , pur și simplu aplicația mai dă erori 😔

RafaHelper
#StarMember

Eu nu am un card de la BRD ca sa încerc si nici nu am primit aceea eroare. Bine ca ai rezolvat.

Dap!

TheSpecialist
Maestru

Aparent , problema e departe de a fi rezolvată. Azi am încercat o nouă alimentare a contului cu suma de 1200 lei. Nu a funcționat, am întâmpinat aceeași problemă ca data trecută , dar din fericire (oarecum) am rezolvat-o ca si data trecută. Am alimentat cu 10 lei apoi cu 1180 lei și așa a fost ok. Intuiesc aici o problemă cu aplicația cel puțin. Asta nu mai ține de mine. Degeaba reinstalez și reînrolez carduri.