la 05-06-2024 09:46 AM - editat ultima oară la 06-06-2024 08:16 AM de DanielaH
Salut ! Astăzi de dimineață când am vrut să accesez contul OM mi-a cerut relogarea dar nu am reușit să finalizez toți pașii - se bloca după introducerea codului primit prin sms. Am dezinstalat / reinstalat aplicația , am reușit ulterior să mă conectez la cont dar acum nu merge să alimentez contul. Am șters cardul respectiv , l-am înrolat din nou în aplicație și tot nu funcționează.
Sunt eu mai “norocos” sau e o problemă generală ?
la 05-06-2024 05:12 PM
Mda…într-un final am sunat la 300 și am făcut la îndemnul operatoarei, mai întâi o alimentare de 10 lei , care a funcționat și apoi restul sumei. Mi-a spus ca nu a făcut nicio modificare vis a vis de contul meu , pur și simplu aplicația mai dă erori 😔
05-06-2024 09:49 AM - editat 05-06-2024 09:51 AM
Salut!
Eu am două carduri înrolate în aplicație, dar il vede doar pe cel de Mastercard, pe cel de Visa îmi cere să reintroduc datele cardului.
L.E. Cu cardul de la Mastercard am reușit să alimentez contul, acu câteva secunde.
05-06-2024 10:01 AM - editat 05-06-2024 10:04 AM
Eu tocmai de pe un Mastercard încerc și nu vrea nicicum.
De pe Visa merge alimentat la mine. Am încercat acum.
la 05-06-2024 10:55 AM
Salut @TheSpecialist,
Am încercat alimentarea atât cu card Visa cat si Mastercard si a funcționat. Iți da vreo eroare? Pe weekend a fost o problema cu procesatorul de plăti si nu a funcționat alimentarea. https://comunitate.orange.ro/t5/servicii-financiare-digitale/rezolvat-probleme-la-alimentare-cont-or...
la 05-06-2024 11:07 AM
Nu îmi dă nicio eroare , pur și simplu apare cu roșu în josul paginii ca nu s-a efectuat alimentarea. De pe alt card merge, plăti contactless am făcut dimineața și sunt în regulă.
la 05-06-2024 11:08 AM
@TheSpecialist Poti sa pui o captura de ecran? De la ce banca e cardul?
la 05-06-2024 05:01 PM
la 05-06-2024 05:12 PM
Mda…într-un final am sunat la 300 și am făcut la îndemnul operatoarei, mai întâi o alimentare de 10 lei , care a funcționat și apoi restul sumei. Mi-a spus ca nu a făcut nicio modificare vis a vis de contul meu , pur și simplu aplicația mai dă erori 😔
la 05-06-2024 05:16 PM
Eu nu am un card de la BRD ca sa încerc si nici nu am primit aceea eroare. Bine ca ai rezolvat.
la 05-06-2024 05:28 PM
Dap!
la 07-06-2024 02:27 PM
Aparent , problema e departe de a fi rezolvată. Azi am încercat o nouă alimentare a contului cu suma de 1200 lei. Nu a funcționat, am întâmpinat aceeași problemă ca data trecută , dar din fericire (oarecum) am rezolvat-o ca si data trecută. Am alimentat cu 10 lei apoi cu 1180 lei și așa a fost ok. Intuiesc aici o problemă cu aplicația cel puțin. Asta nu mai ține de mine. Degeaba reinstalez și reînrolez carduri.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor