la 25-10-2022 09:37 AM - editat ultima oară la 26-10-2022 02:49 PM de DanielaH
bună ziua. mi-am schimbat telefonul de curând și încerc sa ma loghez pe aplicația om doar ca nu primesc pe telefon mesajul de confirmare(al doilea, cel format din 8 caractere)...ma poate ajuta cineva cu un sfat?
la 25-10-2022 09:49 AM
Salut bidam,
Doar ca sa clarificam lucrul asta, ti-ai schimbat telefonul (aparatul) sau numarul de telefon? Pentru ca, in primul caz, nu ar avea de ce sa afecteze primirea de mesaje. In al doilea caz, trebuie modificat numarul de telefon de pe cont.
Caz in care, iti recomand sa iei legatura cu cineva de la Relatii Clienti, la 300 (ramura 2) si sa ceri schimbarea numarului de telefon de pe cont.
la 25-10-2022 09:57 AM
Doar aparatul l‐am schimbat...e nevoie de 2 coduri.pe primul îl primesc(6 cifre),pe al doilea nu
la 25-10-2022 10:02 AM
Vezi sa nu fie probleme pe partea OM cu trimiterea acelor SMS-uri. Nu vad de ce ar avea vreo relevanta schimbarea aparatului cu primirea acelor SMS-uri. Cu atat mai mult cu cat pe primul zici ca il primesti.
Deci da, suna si fa o sesizare in sensul asta. Cel mai probabil, problema e la Orange Money.
25-10-2022 10:05 AM - editat 25-10-2022 10:07 AM
Salutare!
Exact cu aceeași problemă mă confrunt și eu. Am luat chiar ieri legătura cu cei de la suport și mi-au zis, după ce am depus sesizare, că e din aplicația băncii. Eu mă autentificam cu amprenta și acum nu mai vrea. Dar dacă apeși pe generează cod, introduci ultimele 6 cifre din CNP o parola pe care ți-o setezi și numărul de telefon, merge. Eu am reușit așa!
Sper ca apoi să îmi apară un pas de introducere a amprentei.
Până una -alta, merge așa!
Baftă!
la 25-10-2022 10:34 AM
Vio, la ce aplicatie te referi? Autentificarea biometrica din OM nu face altceva decat sa foloseasca amprenta deja salvata in telefon. Nu creeaza una noua doar pentru Orange Money. Deci...nu vad de ce ar avea vreo relevanta aplicatia bancii. Problema pare sa fie in telefon. Iti recomand stergerea si re-adaugarea amprentei in setarile de securitate ale telefonului. De asemenea, daca e cazul, poti incerca curatarea senzorului de amprenta cu o carpa moale. Mai poate sa dea rateuri si din cauza asta.
la 25-10-2022 10:36 AM
O să încerc și varianta asta. Mulțumesc foarte mult!
la 25-10-2022 10:23 AM
Salut!
Situația este una cunoscută de către colegii noștri și în curs de remediere.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 25-10-2022 10:30 AM
Mulțumim și așteptăm!
la 25-10-2022 11:01 AM
@bidam, mai poți încerca o dată, te rog? Ar trebui să primești acum și cel de-al 2-lea cod OTP.
la 25-10-2022 11:04 AM
Cu coduri merge la mine, dar nu îmi apare deloc să mă autentific cu amprenta. Am reluat procedura, dar degeaba! Mulțumesc!
25-10-2022 12:44 PM - editat 25-10-2022 01:00 PM
Vio, incearca te rog sa mergi in aplicatia Orange Money, la Setari Cont > Autentificare cu amprenta > Edit (creionul din coltul din dreapta-sus) > incearca sa treci switch-ul pe ON/Activ, in caz ca nu e. Sau daca e deja, trece-l pe OFF si inapoi pe ON.
Sper ca asta rezolva problema. 🙂
la 25-10-2022 01:01 PM
25-10-2022 01:04 PM - editat 25-10-2022 01:07 PM
Bun, deci daca inchizi aplicatia, cand incerci sa o deschizi nu-ti mai cere amprenta? Sau cere amprenta dar afiseaza o eroare? Ce se intampla mai exact?
la 25-10-2022 01:07 PM
Nu cere amprenta și nu afișează nimic. Rămâne la pasul ăla și apoi îți dă mesaj că nu s-a putut realiza tranzacția. Dacă mă autentific altfel, merge! Mulțumesc mult, Radu!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor