anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Actualizare date Orange Money

TofanAna
Începător

Buna ziua. Am aplicatia Orange Money pe care nu o mai pot accesa deoarece nu am facut actualizarea datelor. In teorie pot actualiza datele prin efectuarea unei poze de pe buletin direct in aplicatie. In practica...aceasta poza nu e recunoscuta de aplicatie. Exista si alta varianta prin care pot face actualizarea datelor?

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

Salut Ana. Conform Orange, recomandările sunt:

- În aplicaţia mobilă Orange Money și apasă pe iconița cu imaginea ta de profil. Aici, alege Cont > Date personale. Modifică datele acolo unde crezi că este necesar și apoi apasă butonul Actualizează datele. Durează doar 1 minut să faci o poză documentului si un selfie si sa confirmi/completeze datele necesare (doar pentru cetateni romani)

- Prin mail la adresa contactorangemoney@orange.com: dacă din anumite motive nu poţi accesa aplicaţia, trimite-ne un mail cu solicitarea ta şi documentele aferente.

- Cu ajutorul Serviciului Clienţi: fie apeland numărul 300, tasta 2 – Serviciul Orange Money (gratuit) sau la 0374 300 300 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicaţii electronice aferent numărului tău) sau prin secţiunea Contact din aplicatia mobila, opţiunea Scrie-ne;

- Într-un magazin Orange: cu actul tău de identitate. Reprezentantul vânzări îţi va adresa întrebările aferente.

Personal dacă nu funcționează din aplicație,  ți-aș recomanda să mergi într-un magazin Orange. 

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember

Salut Ana. Conform Orange, recomandările sunt:

- În aplicaţia mobilă Orange Money și apasă pe iconița cu imaginea ta de profil. Aici, alege Cont > Date personale. Modifică datele acolo unde crezi că este necesar și apoi apasă butonul Actualizează datele. Durează doar 1 minut să faci o poză documentului si un selfie si sa confirmi/completeze datele necesare (doar pentru cetateni romani)

- Prin mail la adresa contactorangemoney@orange.com: dacă din anumite motive nu poţi accesa aplicaţia, trimite-ne un mail cu solicitarea ta şi documentele aferente.

- Cu ajutorul Serviciului Clienţi: fie apeland numărul 300, tasta 2 – Serviciul Orange Money (gratuit) sau la 0374 300 300 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicaţii electronice aferent numărului tău) sau prin secţiunea Contact din aplicatia mobila, opţiunea Scrie-ne;

- Într-un magazin Orange: cu actul tău de identitate. Reprezentantul vânzări îţi va adresa întrebările aferente.

Personal dacă nu funcționează din aplicație,  ți-aș recomanda să mergi într-un magazin Orange. 

Solutia 1 nu functioneaza din pacate. Nu pot deschide deloc aplicatia pana nu fac actualizarea. Voi incerca urmatoarele solutii si revin cu un raspuns. Multumesc

Fiind weekend, un magazin Orange deschis găsești in centrele comerciale din reședințele de județ. Te așteptăm cu vești noi.

MCostel
Explorator

AnTT
Explorator

Hello, ca si sugestii care imi vin in minte: 1. sa ai ultima versiune updated a aplicatiei din store; 2. CI-ul sa nu fie in folie, desigur sa fie in original si in jur lumina ambientala buna... cam asta 🙂