anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Mi-am schimbat telefonul și nu pot să mă loghez pe aplicația Orange Money

bidam
Junior

bună ziua. mi-am schimbat telefonul de curând și încerc sa ma loghez pe aplicația om doar ca nu primesc pe telefon mesajul de confirmare(al doilea, cel format din 8 caractere)...ma poate ajuta cineva cu un sfat?

28 Răspunsuri 28

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut bidam,

Doar ca sa clarificam lucrul asta, ti-ai schimbat telefonul (aparatul) sau numarul de telefon? Pentru ca, in primul caz, nu ar avea de ce sa afecteze primirea de mesaje. In al doilea caz, trebuie modificat numarul de telefon de pe cont.

Caz in care, iti recomand sa iei legatura cu cineva de la Relatii Clienti, la 300 (ramura 2) si sa ceri schimbarea numarului de telefon de pe cont.

Client Orange

Doar aparatul l‐am schimbat...e nevoie de 2 coduri.pe primul îl primesc(6 cifre),pe al doilea nu

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Vezi sa nu fie probleme pe partea OM cu trimiterea acelor SMS-uri. Nu vad de ce ar avea vreo relevanta schimbarea aparatului cu primirea acelor SMS-uri. Cu atat mai mult cu cat pe primul zici ca il primesti. 

Deci da, suna si fa o sesizare in sensul asta. Cel mai probabil, problema e la Orange Money. 

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Exact cu aceeași problemă mă confrunt și eu. Am luat chiar ieri legătura cu cei de la suport și mi-au zis, după ce am depus sesizare, că e din aplicația băncii. Eu mă autentificam cu amprenta și acum nu mai vrea. Dar dacă apeși pe generează cod, introduci ultimele 6 cifre din CNP o parola pe care ți-o setezi și numărul de telefon, merge. Eu am reușit așa!

Sper ca apoi să îmi apară un pas de introducere a amprentei.

Până una -alta, merge așa!

Baftă!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Vio, la ce aplicatie te referi? Autentificarea biometrica din OM nu face altceva decat sa foloseasca amprenta deja salvata in telefon. Nu creeaza una noua doar pentru Orange Money. Deci...nu vad de ce ar avea vreo relevanta aplicatia bancii. Problema pare sa fie in telefon. Iti recomand stergerea si re-adaugarea amprentei in setarile de securitate ale telefonului. De asemenea, daca e cazul, poti incerca curatarea senzorului de amprenta cu o carpa moale. Mai poate sa dea rateuri si din cauza asta.

Client Orange

O să încerc și varianta asta. Mulțumesc foarte mult!

DanielaH
Moderator

Salut!

Situația este una cunoscută de către colegii noștri și în curs de remediere.

Mulțumim pentru înțelegere.

Mulțumim și așteptăm!

DanielaH
Moderator

@bidam, mai poți încerca o dată, te rog? Ar trebui să primești acum și cel de-al 2-lea cod OTP.

Vio73
#StarMember

Cu coduri merge la mine, dar nu îmi apare deloc să mă autentific cu amprenta. Am reluat procedura, dar degeaba! Mulțumesc!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Vio, incearca te rog sa mergi in aplicatia Orange Money, la Setari Cont > Autentificare cu amprenta > Edit (creionul din coltul din dreapta-sus) > incearca sa treci switch-ul pe ON/Activ, in caz ca nu e. Sau daca e deja, trece-l pe OFF si inapoi pe ON.

Sper ca asta rezolva problema. 🙂

Client Orange

Nu merge nici așa...

Am dezinstalare și reinstalat aplicația iar, am dat pe on/ off de mai multe ori, etc.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Bun, deci daca inchizi aplicatia, cand incerci sa o deschizi nu-ti mai cere amprenta? Sau cere amprenta dar afiseaza o eroare? Ce se intampla mai exact?

Client Orange

Nu cere amprenta și nu afișează nimic. Rămâne la pasul ăla și apoi îți dă mesaj că nu s-a putut realiza tranzacția. Dacă mă autentific altfel, merge! Mulțumesc mult, Radu!