la 30-12-2022 06:15 PM
30-12-2022 06:24 PM - editat 30-12-2022 06:24 PM
Salut,
Poti incerca sa reiei procesul…dar, s-ar putea sa ajungi in acelasi loc. De asemenea, poti incerca sa iei legatura cu un consultant, sunand la 300 (ramura 2 - Orange Money). Vezi poate se poate face ceva in sensul asta.
la 30-12-2022 06:26 PM
Nu pot relua procesul deoarece numarul este dja salvat iar la 300 mi-au spus ca lor nu le apare nimic gresit
la 30-12-2022 06:46 PM
Pai, e normal sa nu le apara nimic gresit, pentru ca nu e nimic gresit. 🙂 Ideea apelului era daca pot cumva sa ajute la urgentarea procesului, sau sa-l finalizeze cumva manual, ca sa nu trebuiasca sa mai astepti.
Alternativ, poti incerca si o dezinstalare si reinstalare a aplicatiei. Dar...e posibil sa se impotmoleasca in acelasi loc.
la 30-12-2022 07:40 PM
Salut!
In poza atașată ai omis sa acoperi numărul de telefon.
Si, ce înseamnă pentru cei de la 300 ca nu este nimic greșit? Contul este creat? La ei apare ca ai cont OM? Dacă la ei apare creat, sa știi ca poți instala aplicația pe orice telefon, chiar dacă dispozitivul respectiv are alt număr în el, pentru ca în completarea datelor folosești același numar de telefon, doar ca sms-urile care vin pe numărul cu care ai creat contul OM, va trebui sa le scrii manual, nu vor fi preluate automat de aplicație..
Ca sa fie mai clar ce încerc sa spun, iti dau un exemplu personal..
Eu am creat contul OM pe un număr de telefon pe care îl folosesc cu un Samsung S10 și o perioada de cateva luni de zile se întâmpla foarte des sa se blocheze când incercam sa întru în aplicație.. uneori se nimerea sa fie urgent sa umblu în setări și fix atunci nu mergea.. am tot reinstalat aplicatia și pana la urma am zis sa încerc și alt telefon..
Celalalt număr de telefon pe care-l folosesc este pe un Samsung S20.. am instalat aplicația OM pe S20 și am urmat pasii completand manual codurile care au venit prin sms pe numărul de telefon pe care am creat contul chiar dacă numărul acela este pe alt telefon..
Coincidență sau nu, n-am mai avut problema asta pe S20.. si cum este folosit mai puțin S20, nici n-am mai încercat sa revin cu aplicația pe S10..
Dacă la Orange apare ca este creat contul OM și dacă ai un alt dispozitiv la îndemână ai putea încerca să vezi dacă poți finaliza sa fie în regula și pe telefon..
la 30-12-2022 07:42 PM
M-am gandit si la asta si am imcercat de pe 3 telefoane diferite, din pacate problema persista
30-12-2022 07:47 PM - editat 30-12-2022 07:48 PM
Având în vedere ca ai incercat asta și faptul ca nici prin telefon n-ai rezolvat nimic, eu as merge la un Smart Shop Orange..