la 11-05-2024 07:47 PM
Buna ziua. Am aplicatia Orange Money pe care nu o mai pot accesa deoarece nu am facut actualizarea datelor. In teorie pot actualiza datele prin efectuarea unei poze de pe buletin direct in aplicatie. In practica...aceasta poza nu e recunoscuta de aplicatie. Exista si alta varianta prin care pot face actualizarea datelor?
11-05-2024 08:14 PM - editat 11-05-2024 08:19 PM
Salut Ana. Conform Orange, recomandările sunt:
- În aplicaţia mobilă Orange Money și apasă pe iconița cu imaginea ta de profil. Aici, alege Cont > Date personale. Modifică datele acolo unde crezi că este necesar și apoi apasă butonul Actualizează datele. Durează doar 1 minut să faci o poză documentului si un selfie si sa confirmi/completeze datele necesare (doar pentru cetateni romani)
- Prin mail la adresa contactorangemoney@orange.com: dacă din anumite motive nu poţi accesa aplicaţia, trimite-ne un mail cu solicitarea ta şi documentele aferente.
- Cu ajutorul Serviciului Clienţi: fie apeland numărul 300, tasta 2 – Serviciul Orange Money (gratuit) sau la 0374 300 300 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicaţii electronice aferent numărului tău) sau prin secţiunea Contact din aplicatia mobila, opţiunea Scrie-ne;
- Într-un magazin Orange: cu actul tău de identitate. Reprezentantul vânzări îţi va adresa întrebările aferente.
Personal dacă nu funcționează din aplicație, ți-aș recomanda să mergi într-un magazin Orange.
11-05-2024 08:14 PM - editat 11-05-2024 08:19 PM
Salut Ana. Conform Orange, recomandările sunt:
- În aplicaţia mobilă Orange Money și apasă pe iconița cu imaginea ta de profil. Aici, alege Cont > Date personale. Modifică datele acolo unde crezi că este necesar și apoi apasă butonul Actualizează datele. Durează doar 1 minut să faci o poză documentului si un selfie si sa confirmi/completeze datele necesare (doar pentru cetateni romani)
- Prin mail la adresa contactorangemoney@orange.com: dacă din anumite motive nu poţi accesa aplicaţia, trimite-ne un mail cu solicitarea ta şi documentele aferente.
- Cu ajutorul Serviciului Clienţi: fie apeland numărul 300, tasta 2 – Serviciul Orange Money (gratuit) sau la 0374 300 300 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicaţii electronice aferent numărului tău) sau prin secţiunea Contact din aplicatia mobila, opţiunea Scrie-ne;
- Într-un magazin Orange: cu actul tău de identitate. Reprezentantul vânzări îţi va adresa întrebările aferente.
Personal dacă nu funcționează din aplicație, ți-aș recomanda să mergi într-un magazin Orange.
la 11-05-2024 08:29 PM
Solutia 1 nu functioneaza din pacate. Nu pot deschide deloc aplicatia pana nu fac actualizarea. Voi incerca urmatoarele solutii si revin cu un raspuns. Multumesc
la 11-05-2024 08:56 PM
Fiind weekend, un magazin Orange deschis găsești in centrele comerciale din reședințele de județ. Te așteptăm cu vești noi.
11-05-2024 08:20 PM - editat 11-05-2024 08:28 PM
Salut,
Linkuri utile pentru moment:
https://www.orange.ro/help/unde-pot-sa-mi-actualizez-datele-16969
https://www.orange.ro/help/orange-money/actualizarea-datelor
Weekend plăcut.
la 13-05-2024 04:39 PM
Hello, ca si sugestii care imi vin in minte: 1. sa ai ultima versiune updated a aplicatiei din store; 2. CI-ul sa nu fie in folie, desigur sa fie in original si in jur lumina ambientala buna... cam asta 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor