anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

problema orange money - am creat un cont si nu il pot accesa

buna ziua.

incerc sa contactez pe cineva in legatura cu contul meu de orange money de mai bine de o saptamana, fara niciun rezultat.

nr de telefon este pentru cei care vor sa isi faca abonament sau se porteze, iar la email mi a raspuns cineva astazi cum ca s a incercat contactarea mea si ca eu nu as fi raspuns la telefon, dar nu m a sunat nimeni.

nu am posibilitatea de a ma deplasa la sediul vostru si nu as fi facut o oricum, atata timp cat aveti un nr de contact pe site pentru probleme 24:7 cum specificati, iar voi nu raspundeti, ci bagati utilizatorul in enigme, va pot da in judecata cu usurinta.

problema este ca am creat un cont de orange money si nu il pot accesa, cand incerc sa ma loghez, ma redirectioneaza catre creearea unui alt cont, ceea ce nu vreau.

vreau sa inchid permanent contul deschis cu datele mele personale. faptul ca oferiti o modalitate de contact, iar acea modalitate este total inutila (nu doresc sa ma portez sau sa imi deschid vreun abonament) va face sa actionati impotriva legii atat la nivel national cat si la nivel international, datele mele personale fiind in pericol si neavand posibilitatea de a ma retrage din acordul de prelucrare a datelor.

repet, a trecut deja o saptamana si nu va pasa. stiam ca aveti servicii proaste, dar sa nu va pese ca sunt datele mele personale in joc si nu imi pot accesa contul?

 

1 Soluţie acceptată‚

Salut!

Colegii mi-au confirmat că ai fost contactat și a fost deschisă o sesizare către departamentul tehnic pentru remedierea problemei.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

MCostel
Explorator

Salut,

Până pe 10 iulie 2024 acestea sunt canalele de comunicare

https://www.orange.ro/help/cum-contactez-serviciul-clienti-orange-money-15768 

De sunat probabil că te-au sunat însă au obiceiul de a da telefone mai mult gen beep.

repet, la nr ala de fix e un robot care te indruma sa deschizi abonament sau sa te portezi. alta solutie?

Numărul 0374 300 300 este universal pentru serviciul clienți Orange .

Trebuie sa treci de Gia și apoi in meniul interactiv tastezi 5-2-0 pentru a fi transferat către un operator.

DanielaH
Moderator

Salut!

Îmi pare rău pentru situația ta. Înțeleg că ai depus o sesizare prin e-mail? Ai cumva un număr al acestei sesizări?

Dacă suni la 300, secțiunea Orange Money este pe ramura 2.

 

nu am nr de sesizare pentru ca nu mi s a raspuns timp de o saptamana la sesizare…..nu sunt abonat orange, doar am deschis un cont de orange money. nu am cum sa trec de gia pentru ca ma ipune sa aleg dintre 3 optiuni, abonament nou, portare, status portare. numarul respectiv este fix pix.

 

Mulțumesc pentru detalii. Le voi transmite colegilor noștri de la Orange Money.

cand ma va contacta cineva pentru remedierea problemei? nu am nicio optiune de a ma retrage din acordul de prelucrare a datelor mele personale si asta contravine legii in vigoare. 

Salut!

Colegii mi-au confirmat că ai fost contactat și a fost deschisă o sesizare către departamentul tehnic pentru remedierea problemei.

Nu știu ce să zic eu tocmai ce am apelat și a mers.

Poate meniul e diferit pentru cei care nu sunt abonați.

este diferit, da. rog sa participe la discutie doar persoanele care au habar