anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Schimbare SIM număr Orange Romania Communications

sarighiol
Junior entuziast
Dacă schimb SIM-ul unui număr OROC, ce fel de SIM primesc în locul lui? Primesc un SIM cu serie și IMSI aparținând bazei de date OROC, sau bazei de date ORO?
Noul SIM oferă acces la serviciile VoLTE și VoWifi?
1 Soluţie acceptată‚

Salut,
In momentul in care vei face schimbare de SIM, acesta va apartine bazei de date Orange Romania. De asemenea, SIM-ul va avea acces la serviciile VoLTE si Vo-WIFI.

 

Edit 08.06.2022

In momentul in care se face schimbare de SIM, SIM-ul nou va avea IMSI ORO si serie OROC. Serviciile VoLTE si Vo-WIFI sunt in curs de implementare si vor fi disponibile in curand.

Vom anunta si aici in Comunitate cand aceste servicii vor fi functionale si pentru SIM-urile OROC.
Ne cerm scuze pentru informatia publicata initial si va multumim pentru intelegere.

 

Update - Începând cu data de 08.08.2022 serviciile VoLTE & VoWifi sunt disponibile pentru întreaga bază de abonați Orange Romania Communications.

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

Rosswell87
Junior
Aceeași situație o întâmpin și eu...am 2 abonamente Fun 6 prin portare la OROC iar serviciile VOWIFI și VOLTE nu sunt disponibile. La verificare pe site-ul Orange, cele 2 telefoane sunt compatibile cu aceste servicii, dar surpriza, aceste opțiuni nu sunt disponibile pentru SIM-urile înregistrare în baza de date OROC (confirmat de către suportul Orange). De asemenea și serviciul Cronos nu este disponibil pentru SIM-urile OROC, consumul se poate verifica doar contul/aplicația My Orange Fix.

sarighiol
Junior entuziast
Ce chestie anapoda și la care nu te aștepți este și cu serviciul Cronos! Am încercat dacă mai merge cumva Info Cost ca la vechiul Telekom: nu merge. Asta deși meniul de la *100# este cel vechi de la Telekom; la *100# unde se poate accesa și Cronos nu e nimic Orange! Aha, deci Fun 6 în ORO are VoLTE și VoWiFi, așa cum au toate SIM-urile ORO, iar Fun 6 în OROC NU are VoLTE și VoWiFi, așa cum NU au toate SIM-urile OROC... Mulți consideră aceste servicii neînsemnate, și mă consideră deplasat pe mine care insist pe aceste servicii, deși mulți dintre ei au plătit un telefon care nu a fost prea ieftin și are în meniu VoLTE și VoWiFi. Au dat banii și nu știu pe ce. De-abia când ajung într-o clădire cu semnal foarte slab și wifi de la un router conectat la internet prin cablu, și văd că alții vorbesc la telefon fără probleme, se trezesc și ei la realitate. Din amestecul între ORO și OROC, nu se mai știe ce este comun și ce nu. Este bizar să plătești același tip de abonament, cu același nume, așa cum să zicem că plătește altcineva, și pe el să nu ai serviciile pe care acela le are... AȘTEPTĂM CA ORANGE SĂ AIBĂ ÎN VEDERE SĂ DEA ACCES SIM-URILOR OROC LA VoLTE și VoWiFi.

Rosswell87
Junior
Făcusem sesizare la un moment dat către suportul Orange pentru nefuncționalitate servicii VOLTE/VOWIFI și timp de o săptămână s-au chinuit să îmi provizioneze simurile până când și-au dat seama că de fapt aceste servicii nu sunt disponibile pentru clienții OROC. De asemenea clienții OROC au limitat download-ul la 150 mbps și uploadul la 50 mbps. Frustrant e că îți vând aceleași produse cu aceeași denumire dar de fapt în realitate serviciile diferă între ORO și OROC fără ca aceste aspecte să se menționeze undeva. Spre exemplu pe site-ul Orange la secțiunea servicii fixe menționează clar că pentru abonamentele de internet se oferă modem wifi 6 începând cu Fibra 500, când de fapt la OROC aceste echipamente se oferă la abonamentul Fibra 2000.

sarighiol
Junior entuziast
Fantastic, s-au chinuit o săptămână! Iată cum se adeverește din nou faptul că angajații de la low-level nu au fost informați deloc în privința serviciilor disponibile și indisponibile pentru OROC! Nu mai zicem de neinformarea firmelor cărora li s-a dat în administrare serviciul Relații cu clienții (asta e o altă tâmpenie). Funcția de conducere se urcă la cap la fel de repede precum alcoolul: nu mai vezi jos de unde ai plecat. Nu-ți mai amintești nici de clienții de la care îți încasezi salariul destul de mare, ci îi neglijezi și nu-i informezi, ba chiar îi minți oficial pe site, așa cum neglijezi și desconsideri angajații „de jos” și nu le pui la dispoziție suportul logistic necesar... Înțelegem a fost o schimbare mare și nu ușor de realizat transformarea lui Telekom Fix în OROC, însă cred că printre primele amănunte necesare era log-ul schimbărilor, evidența a ceea ce s-a făcut și ceea ce urmează să se mai facă, disponibil pe site pentru toată lumea.

Razvan
#StarMember
@sarighiol, tu parca ai un abonament de 1 euro, fostul XS de la telekom? Sau a rămas pe TKRM?

sarighiol
Junior entuziast
Da, este abonament de la fostul Telekom la fel ca al tău: Mobil XS de 5 euro, pe care tot fostul Telekom a aplicat 2 reduceri de câte 2 euro. Apropo de asta, scopul final în ceea ce privește mobilele OROC este ca toate să ajungă complet în ORO, iar în OROC să rămână doar serviciile fixe. Se ține însă la secret și asta fiindcă nimeni nu poate garanta că se va putea finaliza tot ce e necesar, și nu se poate nici măcar estima când. Dacă am mai reuși să ne menținem la prețul acesta până atunci, ar fi OK, numai să nu fim degrabă anunțați de scumpire sau să ni se aplice scumpirea fără a fi notificați, cum se plâng că au pățit mai mulți abonați ORO care aveau abonamente mici. Dacă pe un astfel de abonament mic aș avea minute multe de convorbiri în alte rețele și operatorul de telefonie ar plăti mai mult sau egal cu cât încasează lunar de la mine, către acești operatori din alte rețele pe care eu îi apelez, ar trebui ca degrabă să-mi scumpească abonamentul, mai ales că nu primesc mai mult de 50 minute lunar apeluri din alte rețele. Așa că de pe el efectuez apeluri doar în rețea, și acestea nu mai mult de 300-400 minute lunar. Oricum la scumpire dacă-mi vor cere mai mult de 2 euro abonament lunar, îl migrez la Orange Prepaid, scap de OROC, apoi activez opțiunea de 1 euro/15 zile care oferă apeluri nelimitate în rețea.

romtelefon
Începător
Salut, eu spun sa faci si tu sesizare catre ANPC pentru DISCRIMINARE, eu sunt client preluat cu forta, nu m-a intrebat nimeni daca doresc acest transfer, apoi devenind client Orange sunt discriminat prin faptul ca nu am access la aceleasi servicii si aceeasi calitate a serviciului ca si clientii Orange, native. Eu spun sa faceti cat mai multi aceasta sesizare