la 02-02-2023 06:09 PM
Buna ziua! Incerc si eu sa-mi activez 5G-ul pe un Oneplus 10 Pro, 5G bineinteles. Am setarea activa in telefon, smart 5G (functie care face automat switch de la 5G la 4G ca sa salveze bateria) este off. Am refacut APN-ul de 10 ori, am avut 30 de apeluri in call center, transferat intre toate departamentele posibile, comercial, tehnic, suport, etc. In nici un fel nu functioneaza. Ca sa nu ziceti ca are telefonul meu ceva, am testat pe o tableta Samsung Tab S8 Ultra, acelasi chipset, Snapdragon 8 Gen 1, cu 5G, care nu functioneaza nici acolo. Nu mai am idei ce-as mai putea sa le spun celor din call center, pt ca de fiecare data am invocat toate solutiile care le-au functionat altora care au mai postat aici. Ei zic ca totul e ok, ca profilul e activ cu 5G, dar mie nu-mi merge. Sunt in aria de acoperire, dar nu sare de 4G+. Multumesc!
la 20-08-2024 12:36 PM
Intre timp mi-a expirat contractul cu OROC, am trecut pe DIGI si apoi inapoi pe Orange. Pe Orange, bineinteles, functioneaza 5G-ul. Deci nu era de la telefon, nu era de la nimic altceva decat de la OROC in sine. Ce anume avea de nu-i convenea, ramane un mister.
la 06-02-2023 04:02 PM
Acum primesc mesaj ca este activa optiunea, dar problema e la telefonul meu. Normal, ce ar mai putea OROC sa zica, avand in vedere ca sunt complet incompetenti?
la 06-02-2023 04:20 PM
Ok, si pe tableta merge acum...?
la 06-02-2023 04:26 PM
Nu merge nici pe tableta nici pe Oneplus. Si ca paranteza, aseara undeva in nord pe langa Aurel Vlaicu aveam 5G pe tableta, pe un abonament Digi de 2 euro. Ma trolleaza Digi. 🙂 Deci tableta merge 5G, verificat, doar ca nu pe Orange. Pardon, OROC, Telekom. :))
la 06-02-2023 05:13 PM
Se poate sa fie si de soft intr-adevar. Si poate sa mearga pentru un operator, dar nu si pentru altul. Dar…cat noroc sa ai sa nu mearga niciunul dintre cele doua device-uri pe Orange? Banuiesc ca nu ai de unde sa faci rost de un telefon/tableta pe care sa fii sigur ca merge 5G la Orange, nu?
la 07-02-2023 05:01 PM
Din pacate nu mai am un alt device.
07-02-2023 05:06 PM - editat 07-02-2023 05:15 PM
Mai poti face o chestie... Si e doar o idee. Doar daca ai timp, si doar daca vrei sa incerci. 🙂
Mergi intr-un Orange Shop si vezi daca cineva de acolo are cumva un SIM cu 5G confirmat ca functional. Posibil sa aiba si cateva device-uri expuse, pe care sa poti incerca SIM-ul tau. Astfel incat, poti incerca ambele scenarii: SIM-ul tau in alt telefon cunoscut ca neavand probleme cu 5G-ul, si eventual alt SIM in device-urile tale. De asemenea, verifica daca SIM-ul respectiv e la Orange Romania SA (NU Communications), sau Orange Romania Communications. Doar in caz ca ar putea face vreo diferenta. Poti si sa intrebi daca ar trebui sa fie vreo diferenta.
Daca merge cu SIM-ul lor in device-ul tau, problema e pe SIM/cont, cum zicea si simple_dreams mai sus. Daca nu merge, problema e pe partea de soft, si ai fost suficient de ghinionist sa ai doua device-uri care nu au suport software pentru 5G la Orange Romania. De asemenea, poti incerca si SIM-ul tau intr-un device, doar pentru a confirma ca, pe partea de SIM/cont, e totul ok.
la 06-02-2023 08:36 PM
Cat timp ai restrict DCNR nu e niciun profil 5G activ si nu va functiona 5G-ul. 🙂 Cel mai usor verifici iar in tableta Samsung. Daca e tot asa, atunci nu s-a facut nimic.
la 07-02-2023 05:06 PM
Multumesc. Am fost sunat iar, de data asta de Sesizari. "Dom'le noi vedem totu ok. Mai mergeti sa mai schimbati o data cartela." Ce pot sa mai zic? Incerc sa ma transfer la ORO, cumva, daca o merge. Macar sa stiu ca nu e pt ca-s la Telekom (OROC). Dar din ce inteleg, ori sunt complet habarnisti toti angajatii cu care am vorbit, ori nu vor sa admita ca nu exista 5G. Efectiv nu mai am nervi de 10 telefoane pe zi, de pasat intre departamente ca sa le zic eu iar poezia (chestia asta ma bate. ei nu discuta intern. ma paseaza pe mine de la un departament la altul sa explic eu problema) si de oameni complet pe langa subiect. Asa ca renunt. Multumesc tuturor ca ati incercat sa ma ajutati cu sfaturi si cu idei!
07-02-2023 05:11 PM - editat 07-02-2023 05:11 PM
Alex, iti spun si tie ce i-am spus si unui alt coleg din comunitate cu un SIM de Orange prepay vazut ca OROC: nu-ti pierde speranta. Inca nu am epuizat toate variantele posibile. Da, e obositor, si te inteleg perfect. Dar, din punctul meu de vedere, situatia nu este clarificata inca. Si cred ca inca exista sanse de solutionare.
Dar intai de toate trebuie vazut daca problema e intr-adevar de hardware/software, sau de operator/cont/abonament etc. E un pas important, ca sa stii in ce directie sa apuci.
Deci, nu-ti pierde speranta...inca. 🙂
la 22-02-2023 05:07 PM
Salut. Cineva intr-un mesaj pe comunitatea oneplus spune ca ar fi o problema de provizionare a device-ului pentru reteaua mobila OROC. Acum de ce face la fel si pt Tab S8 Ultra si pt Oneplus 10 Pro, nu am idee. Am mai vazut ca a mai aparut o plangere legata de un Samsung S23, recent, la fel pe OROC, la fel cu 5G-ul. N-am reusit nici sa ma mut, nici sa rezolv, nici nimic. Am lasat azi un mesaj cu formularul de contact, ca sa incerc sa vad daca pot sa ma transfer pe ORO. Poate merge asa. Daca nu, n-am idee, o sa ma duc la DIGI sa-mi fac cerere de portare. Sa se certe ei cu OROC. Eu nu mai am energie. Mesajul de pe comunitatea oneplus mai jos:
Some carriers don't support bringing your own device.
I would imagine the S8 Ultra tab is having the same issue as the OnePlus. While capable of being on the network, Orange don't seem to have provisioned either device for their network. This happens a lot with networks in other countries too USA and Canada being prime examples. No idea why some networks have this issue exactly. 5G is a lot more complicated compared to 4G regarding the protocols used from one network to another.
22-02-2023 05:16 PM - editat 22-02-2023 05:17 PM
Din cate stiu, provizionarea e a sim-ului (+ activare pe cont), nu a device-ului. Si...daca totul e ok pe cont...nu stiu ce sa zic.
Trebuie incercat si pe un alt device. De-aia iti recomandasem daca poti sa ajungi intr-un shop. Si sa testezi concret pe un device care ar trebui sa fie functional. Dupa care, incepi si compari diferentele.
Problema cu S23-ul e mai mult ca sigur de soft, pentru ca, in cazul ala, pe S22 functioneaza perfect.
la 20-08-2024 12:36 PM
Intre timp mi-a expirat contractul cu OROC, am trecut pe DIGI si apoi inapoi pe Orange. Pe Orange, bineinteles, functioneaza 5G-ul. Deci nu era de la telefon, nu era de la nimic altceva decat de la OROC in sine. Ce anume avea de nu-i convenea, ramane un mister.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor