la 02-02-2023 06:09 PM
Buna ziua! Incerc si eu sa-mi activez 5G-ul pe un Oneplus 10 Pro, 5G bineinteles. Am setarea activa in telefon, smart 5G (functie care face automat switch de la 5G la 4G ca sa salveze bateria) este off. Am refacut APN-ul de 10 ori, am avut 30 de apeluri in call center, transferat intre toate departamentele posibile, comercial, tehnic, suport, etc. In nici un fel nu functioneaza. Ca sa nu ziceti ca are telefonul meu ceva, am testat pe o tableta Samsung Tab S8 Ultra, acelasi chipset, Snapdragon 8 Gen 1, cu 5G, care nu functioneaza nici acolo. Nu mai am idei ce-as mai putea sa le spun celor din call center, pt ca de fiecare data am invocat toate solutiile care le-au functionat altora care au mai postat aici. Ei zic ca totul e ok, ca profilul e activ cu 5G, dar mie nu-mi merge. Sunt in aria de acoperire, dar nu sare de 4G+. Multumesc!
la 20-08-2024 12:36 PM
Intre timp mi-a expirat contractul cu OROC, am trecut pe DIGI si apoi inapoi pe Orange. Pe Orange, bineinteles, functioneaza 5G-ul. Deci nu era de la telefon, nu era de la nimic altceva decat de la OROC in sine. Ce anume avea de nu-i convenea, ramane un mister.
02-02-2023 07:54 PM - editat 02-02-2023 07:55 PM
Salutare!
Ai încercat și prin alte locații? Alții din jurul tău au semnal 5g? Unde se întâmplă asta? Pe netmonitor, cellmaper ce îți arată?
02-02-2023 09:00 PM - editat 02-02-2023 09:00 PM
La o prima vedere, problema pare sa fie pe cont saau…in zona respectiva. Ai cumva si un alt SIM/abonament cu 5G cu care sa poti testa in acelasi telefon/tableta?
la 02-02-2023 09:06 PM
02-02-2023 09:11 PM - editat 02-02-2023 09:14 PM
Mă gândesc să nu fie vreun model de telefon care nu suportă benzile 5g din România și implicit cele ale Orange. Ce soft are? E soft global sau altceva?
L. E. Văd că îți apare că e restricționat 5g-ul pe netmonitor!
la 02-02-2023 09:21 PM
Telefonul are soft global. Este varianta luata din UE. Comandat de pe site-ul lor, livrat din Polonia. Este compatibil cu benzile 5g europene, implicit cele ale Orange, conform specificațiilor de pe site.
Dar sa zicem ca ar fi problema cu telefonul. Ar trebui totuși sa meargă pe Samsung tab s8 ultra, luat din România în decembrie 2022. Setat tot pe 5g auto, corect? Nu merge nici pe tableta, în aceeași locație din Sf Vineri. Are vreo legătură ca scrie RESTRICTED la 5G in printul de mai devreme, de pe una din cele 2 aplicații? Mulțumesc!
la 02-02-2023 09:14 PM
5G apare "restricted" in screenshot-ul tau... N-am idee de ce. Si nici nu am cu ce sa testez.
Incearca eventual sa suni la Relatii Clienti si sa ceri o resetare pe cont. Poate ajuta... In mod normal, as fi zis sa se asigure ca ai activat 5G-ul pe cont, dar din mesajul tau initial, inteleg ca ar fi deja. Deci...alta idee nu am.
la 02-02-2023 09:23 PM
Am observat și eu. Vad ca se conectează la o celula de destul de departe fizic, cel puțin asa arata în una din cele 2 aplicații. Nu știu dacă are vreo legătură. O sa încerc sa le explic și asta mâine, sa vedem ce zic. Mulțumesc pentru răspunsuri!
la 02-02-2023 09:25 PM
Eu cred că nu se conectează ori din aparat, ori e vreo restricție de la ei. Cu plăcere!
la 02-02-2023 09:28 PM
Mulțumesc. Dacă era doar un device, as mai fi zis ca e bolnav. Dar deja la 2 coincidenta e prea mare. Discut mâine și dacă rezolv o sa postez rezolvarea. Numai bine!
la 02-02-2023 09:35 PM
Da, pune si asta in vedere. Acuma, de obicei cei cu care vorbesti la Call Center nu sunt si cei mai tehnici. Din cate stiu, e un departament separat pentru asta…dar fara acces pentru muritorii de rand. :)) Singura varianta de a ajunge acolo e tot pe la Relatii Clienti…cu o sesizare/solicitare etc...
Dar da, eu zic ca ar fi bine si important de mentionat si faptul ca iti apare Restricted in acele screenshot-uri. Bine ar fi sa le trimiti pe mail la serviciul.clienti@orange.ro. Asa, la telefon, e mai greu de explicat.
Dar, ceea ce poti face in prima instanta, si asta se poate face si la telefon, este sa ceri o resetare pe cont. Poate, poate ajuta.
Intr-adevar, initial as fi zis si eu ca poate e telefonul. Dar…in conditiile in care, in aceeasi zona, cu acelasi SIM, pe un alt dispozitiv (compatibil, cumparat din RO etc) se intampla acelasi lucru…deja nu mai e o coincidenta. Si singurul punct comun pare sa fie contul/SIM-ul si zona. De-aia era bine daca aveam cum sa testam cu un alt SIM in aceeasi zona.
Te asteptam cu mai multe informatii (si speram si vesti bune) maine, dupa convorbirea cu consultantul de la 300. Sper sa se rezolve! 🙂
O seara faina si tie!
la 02-02-2023 09:38 PM
Eu zic să ceri să ți se facă legătura la Departamentul Tehnic, pentru că posibil să fie ceva tot de la ei. Măcar discuți cu profesioniști!
Baftă multă!
la 02-02-2023 09:43 PM
Da…doar ca ultima data cand am incercat asta, stii ce mi-a zis domnisoara cu care am vorbit? “Nu putem sa va facem legatura. Da’ poate va pot ajuta eu”. Binenteles ca nu m-a ajutat cu nimic, pentru ca, dupa cum spuneam, aveam nevoie de cineva mai tehnic, si, cu tot respectul pentru ea si pentru munca depusa (nu e usor, si ai nevoie de nervi de otel si de multa rabdare), partea tehnica parea sa-i lipseasca din portofoliu, si m-a umplut de nervi. Dar asta e partea a doua. 🙂 Deci…da, cum spuneam, putin probabil sa iti dea cineva acces direct la un consultant din acel mirobolant si de neatins departament “Tehnic”, dar…binenteles ca poti incerca.
la 02-02-2023 10:02 PM
Ca de obicei nici acum la Orange nu se activeaza pe cont profilul 5G in mod automat. Tre' sa ceri activarea lui.
Departamentul CC la Orange a devenit si mai praf decat era. Asa ceva n-am pomenit. Nu ai cu cine sa discuti cand e vorba de ceva mai tehnic. Faceti ceva, nu doar reduceti costurile inutil si externalizati in prostie!
la 03-02-2023 12:08 PM
Ai reusit ceva, @AlexDaniel1 ?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor