anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Oneplus 10 Pro - 5G nefunctional

AlexDaniel1
Junior entuziast

Buna ziua! Incerc si eu sa-mi activez 5G-ul pe un Oneplus 10 Pro, 5G bineinteles. Am setarea activa in telefon, smart 5G (functie care face automat switch de la 5G la 4G ca sa salveze bateria) este off. Am refacut APN-ul de 10 ori, am avut 30 de apeluri in call center, transferat intre toate departamentele posibile, comercial, tehnic, suport, etc. In nici un fel nu functioneaza. Ca sa nu ziceti ca are telefonul meu ceva, am testat pe o tableta Samsung Tab S8 Ultra, acelasi chipset, Snapdragon 8 Gen 1, cu 5G, care nu functioneaza nici acolo. Nu mai am idei ce-as mai putea sa le spun celor din call center, pt ca de fiecare data am invocat toate solutiile care le-au functionat altora care au mai postat aici. Ei zic ca totul e ok, ca profilul e activ cu 5G, dar mie nu-mi merge. Sunt in aria de acoperire, dar nu sare de 4G+. Multumesc!

55 Răspunsuri 55

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai încercat și prin alte locații? Alții din jurul tău au semnal 5g? Unde se întâmplă asta? Pe netmonitor, cellmaper ce îți arată?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

La o prima vedere, problema pare sa fie pe cont saau…in zona respectiva. Ai cumva si un alt SIM/abonament cu 5G cu care sa poti testa in  acelasi telefon/tableta?

Client Orange

Din păcate nu am alt abonament. Strada Sfânta vineri, nr 7, București. Am testat și la Universitate. Aceeași situație. M-am asigurat ca sunt în zona cu acoperire pe harta de pe site-ul Orange. Am atașat printuri cu cellmaper și netmonitor. 

Mă gândesc să nu fie vreun model de telefon care nu suportă benzile 5g din România și implicit cele ale Orange. Ce soft are? E soft global sau altceva?

L. E. Văd că îți apare că e restricționat 5g-ul pe netmonitor!

AlexDaniel1
Junior entuziast

Telefonul are soft global. Este varianta luata din UE. Comandat de pe site-ul lor, livrat din Polonia. Este compatibil cu benzile 5g europene, implicit cele ale Orange, conform specificațiilor de pe site.

Dar sa zicem ca ar fi problema cu telefonul. Ar trebui totuși sa meargă pe Samsung tab s8 ultra, luat din România în decembrie 2022. Setat tot pe 5g auto, corect? Nu merge nici pe tableta, în aceeași locație din Sf Vineri. Are vreo legătură ca scrie RESTRICTED la 5G in printul de mai devreme, de pe una din cele 2 aplicații? Mulțumesc! 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

5G apare "restricted" in screenshot-ul tau... N-am idee de ce. Si nici nu am cu ce sa testez.

Incearca eventual sa suni la Relatii Clienti si sa ceri o resetare pe cont. Poate ajuta... In mod normal, as fi zis sa se asigure ca ai activat 5G-ul pe cont, dar din mesajul tau initial, inteleg ca ar fi deja. Deci...alta idee nu am.

Client Orange

Am observat și eu. Vad ca se conectează la o celula de destul de departe fizic, cel puțin asa arata în una din cele 2 aplicații. Nu știu dacă are vreo legătură. O sa încerc sa le explic și asta mâine, sa vedem ce zic. Mulțumesc pentru răspunsuri! 

Eu cred că nu se conectează ori din aparat, ori e vreo restricție de la ei. Cu plăcere!

AlexDaniel1
Junior entuziast

Mulțumesc. Dacă era doar un device, as mai fi zis ca e bolnav. Dar deja la 2 coincidenta e prea mare. Discut mâine și dacă rezolv o sa postez rezolvarea. Numai bine! 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da, pune si asta in vedere. Acuma, de obicei cei cu care vorbesti la Call Center nu sunt si cei mai tehnici. Din cate stiu, e un departament separat pentru asta…dar fara acces pentru muritorii de rand. :)) Singura varianta de a ajunge acolo e tot pe la Relatii Clienti…cu o sesizare/solicitare etc...

Dar da, eu zic ca ar fi bine si important de mentionat si faptul ca iti apare Restricted in acele screenshot-uri. Bine ar fi sa le trimiti pe mail la serviciul.clienti@orange.ro. Asa, la telefon, e mai greu de explicat.

Dar, ceea ce poti face in prima instanta, si asta se poate face si la telefon, este sa ceri o resetare pe cont. Poate, poate ajuta.

Intr-adevar, initial as fi zis si eu ca poate e telefonul. Dar…in conditiile in care, in aceeasi zona, cu acelasi SIM, pe un alt dispozitiv (compatibil, cumparat din RO etc) se intampla acelasi lucru…deja nu mai e o coincidenta. Si singurul punct comun pare sa fie contul/SIM-ul si zona. De-aia era bine daca aveam cum sa testam cu un alt SIM in aceeasi zona.

Te asteptam cu mai multe informatii (si speram si vesti bune) maine, dupa convorbirea cu consultantul de la 300. Sper sa se rezolve! 🙂

O seara faina si tie! 

Client Orange

Eu zic să ceri să ți se facă legătura la Departamentul Tehnic, pentru că posibil să fie ceva tot de la ei. Măcar discuți cu profesioniști!

Baftă multă!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da…doar ca ultima data cand am incercat asta, stii ce mi-a zis domnisoara cu care am vorbit? “Nu putem sa va facem legatura. Da’ poate va pot ajuta eu”. Binenteles ca nu m-a ajutat cu nimic, pentru ca, dupa cum spuneam, aveam nevoie de cineva mai tehnic, si, cu tot respectul pentru ea si pentru munca depusa (nu e usor, si ai nevoie de nervi de otel si de multa rabdare), partea tehnica parea sa-i lipseasca din portofoliu, si m-a umplut de nervi. Dar asta e partea a doua. 🙂 Deci…da, cum spuneam, putin probabil sa iti dea cineva acces direct la un consultant din acel mirobolant si de neatins departament “Tehnic”, dar…binenteles ca poti incerca.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Ca de obicei nici acum la Orange nu se activeaza pe cont profilul 5G in mod automat. Tre' sa ceri activarea lui.

 

Departamentul CC la Orange a devenit si mai praf decat era. Asa ceva n-am pomenit. Nu ai cu cine sa discuti cand e vorba de ceva mai tehnic. Faceti ceva, nu doar reduceti costurile inutil si externalizati in prostie!

Anonim
Neaplicabil

Ai reusit ceva, @AlexDaniel1 ?