anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deranjamente la telefonie fixa

noname1234
Începător

Este inadmisibil sa nu remediezi in 5 zile... bine ca platesti abonamentul

 

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember

Salut,

Inteleg ca ai facut deja o sesizare in sensul asta? Daca da, dupa ce se remediaza defectiunea, poti sa ceri sa ti se reduca de pe factura urmatoare, zilele in care serviciile au fost nefunctionale.

De asemenea, daca ai nevoie de un status actualizat la acea defectiune, pe baza unui numar de sesizare, poti sa pui o intrebare catre departamentul de Relatii Clienti folosind una dintre modalitatile de contact de aici.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă nu ai depus încă o sesizare scrisă și ai servicii de la Orange Romania Communications, te sfătuiesc s-o faci urgent de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Altfel, nu știu ce să zic!

Succes!

Razvan
#StarMember

Intervențiile la rețea este îngreunată și din cauza birocateației la stat, și dacă mai este de înlocuit și cablu de cupru, o să dureze mai multe zile până intervin.

DanielaH
Moderator

@noname1234, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?