la 23-12-2022 09:21 PM - editat ultima oară la 24-12-2022 09:17 AM de DanielaH
Buna seara. In data de 08.12.2022 am fost transferat obligatoriu de la Telekom la Orange si de atunci a venit calvarul....nu am semnal, nu merg notificarile prin sms cand nu suntem in aria de acoperire, nu merge aplicatia my orange (zice ca nr de tel. nu apartine orange comunication) am tot sunat la ei....nici un operator nu mi-a dat acelasi raspuns....ba ca nu mai sunt functionale notificarile prin sms, ba ca trebuie schimbata cartela (am schimbat-o) ba ca nu au ce face cu lipsa semnalui dar nici nu pot sa ma portez ca mai am contract 80 zile....sincer m-am saturat la maxim. Spuneti voi ...merg notificarile prin sms cand nu suntem in aria de acoperire? Si de ce nu imi recunoaste nr.tel.? As putea sa ma portez la altii chiar daca mai am contract? Multumesc.
23-12-2022 10:37 PM - editat 24-12-2022 09:24 AM
Salut,
Nu poti primi sms-uri fara semnal. Cat despre portare, atata timp cat nu poti folosi serviciile, si nu e nimeni dispus sa rezolve problema, esti indreptatit sa te muti la alt operator.
Din pacate n-as sti sa-ti spun de ce nu-ti recumoaste numarul de telefon. Dar au mai fost clienti cu probleme similare.
Solutia, in cazul asta, daca nu se poate ajunge la o rezolvare, este portarea. Dar, cu toate astea, verifica inainte starea serviciilor la acel operator. Nu de alta, dar sa nu te trezesti ca e si mai rau decat daca ramaneai la Orange.
23-12-2022 10:37 PM - editat 24-12-2022 09:24 AM
Salut,
Nu poti primi sms-uri fara semnal. Cat despre portare, atata timp cat nu poti folosi serviciile, si nu e nimeni dispus sa rezolve problema, esti indreptatit sa te muti la alt operator.
Din pacate n-as sti sa-ti spun de ce nu-ti recumoaste numarul de telefon. Dar au mai fost clienti cu probleme similare.
Solutia, in cazul asta, daca nu se poate ajunge la o rezolvare, este portarea. Dar, cu toate astea, verifica inainte starea serviciilor la acel operator. Nu de alta, dar sa nu te trezesti ca e si mai rau decat daca ramaneai la Orange.
la 24-12-2022 06:28 AM
Salutare!
Dacă nu-ți funcționează serviciile da, poți să te muți, doar că trebuie să le faci sesizări scrise și să le dovedești acest lucru, iar dacă nu se schimbă nimic, le ceri asta și vor trebui să accepte că nu pot să te ajute și să îți rezilieze contractul. Atunci trebuie să fii atent și să portezi rapid!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor