la 18-09-2023 12:22 PM
Am cumpărat un telefon online, cu prelungirea contractului, dar nu mi se activează cartela Sim. Noul abonament s-a activat, dar eu folosesc vechiul telefon cu aceeași cartelă veche. Cum se poate activa noul Sim
la 18-09-2023 01:01 PM
Salutare!
Cred că la asta te referi:
https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartela-sim-primita-in-urma-achizitiei-unui-telefon-97
Dacă nu, revino pe topic.
Baftă!
la 18-09-2023 01:01 PM
Salutare!
Cred că la asta te referi:
https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartela-sim-primita-in-urma-achizitiei-unui-telefon-97
Dacă nu, revino pe topic.
Baftă!
la 19-09-2023 08:41 AM
Mariana, ai rezolvat? Te-a ajutat răspunsul lui Vio73? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor