la 06-11-2025 07:02 AM
Am făcut cea mai proastă afacere să trec pe fibra. Veșnic avem probleme cu semnalul și nici măcar nu au bunul simț să anunțe că au defecțiune. Dar dacă eu nu plătesc facturile imediat îmi trimite SMS sau email. Cred că o să trebuiască să deschid proces pentru nerespectarea contractului. Ce îmi recomandați?
la 06-11-2025 08:06 AM
Salutare!
În mod normal, atunci când apare o defecțiune, trebuie să contactezi furnizorul printr-o sesizare (preferabil în formă scrisă și să soliciți un număr al sesizarii). Nici ceilalți furnizori nu anunță de obicei atunci când există o defecțiune, cel puțin, eu nu am fost anunțat.
https://www.orange.ro/contact/
Dacă problemele se repetă, este bine să faci o listă cu toate sesizările depuse, menționând datele și intervalele în care au avut loc opririle. Apoi poți formula o reclamație care să includă toate aceste aspecte, pentru ca persoanele abilitate să poată verifica și analiza situația ta.
reclamatii@orange.ro
la 06-11-2025 08:32 AM
Salut, Alin! Bun venit in Comunitate!
Ne dai, te rog, mai multe detalii despre situatia ta?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor