anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Vreau sa închid abonament

Alin29
Începător

Am făcut cea mai proastă afacere să trec pe fibra. Veșnic avem probleme cu semnalul și nici măcar nu au bunul simț să anunțe că au defecțiune. Dar dacă eu nu plătesc facturile imediat îmi trimite SMS sau email. Cred că o să trebuiască să deschid proces pentru nerespectarea contractului. Ce îmi recomandați?

2 Răspunsuri 2

MihaiC99
Campion

Salutare!

În mod normal, atunci când apare o defecțiune, trebuie să contactezi furnizorul printr-o sesizare (preferabil în formă scrisă și să soliciți un număr al sesizarii). Nici ceilalți furnizori nu anunță de obicei atunci când există o defecțiune, cel puțin, eu nu am fost anunțat.

https://www.orange.ro/contact/ 

Dacă problemele se repetă, este bine să faci o listă cu toate sesizările depuse, menționând datele și intervalele în care au avut loc opririle. Apoi poți formula o reclamație care să includă toate aceste aspecte, pentru ca persoanele abilitate să poată verifica și analiza situația ta.

reclamatii@orange.ro

DanielaH
Moderator

Salut, Alin! Bun venit in Comunitate!

Ne dai, te rog, mai multe detalii despre situatia ta?