anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

setări router nou Tp link 1200

Juliana
Începător
Bună! Am cumpărat un router nou Tp link 1200 și am nevoie de user și parola. Dat fiind faptul că este un contract cu Telekom din 2012 am nevoie de ajutor
Aplicația de Orange fix nu știe prea multe și la numărul de telefon afișat pentru tehnic am sunat dar într-o oră nu am reușit să obțin informația dorită. Să vedem dacă aici sunteți mai prompți. Multumesc
5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Nu știu exact la ce fel de router faci referire ( net fix 4g) sau pentru fibră optică, dar poți citi pe aici: https://www.tp-link.com/ro/support/faq/426/ Baftă!

FLo1
#StarMember
@Juliana: Întrucât bănuiesc că faci referire la un ”TPLINK AC1200”, găsești aici un ghid de instalare (https://www.tp-link.com/ro/support/download/archer-c1200/) sau alte utilitare dacă îți vor fi de ajutor. În principiu, la acest router pentru accesul interfeței / configurării acestuia folosești datele următoare: <>. Spor și revino pe topic pentru alte detalii. @Vio73: Nici un model din seria Tplink 1200 nu are suport 4G. Doar pentru conexiune pe cablu UTP.

Anonim
Neaplicabil
Vezi pe spatele routerul-ui că sunt acolo user & pass by default, iar adresa unui router e de obicei 192.168.1.1 sau 192.168.0.1 iar pentru TP-LINK merge și http://tplinkwifi.net/ Încearcă admin și admin pentru user și pentru parolă... acestea sunt standard la TP-LINK

DanielaH
Moderator
@Juliana, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?

BogdanPM
Junior

Bună seara!
Un sfat vă rog.
Orange România, Huawei 4G Router 2, model: B311-221, LTE Cat4, internetul nu este stabil, iar wireless-ul nu are o rază prea mare de acoperire. Am decis să cumpăr un alt router mai performant, TP-Link Archer MR600 în care să folosesc sim-ul Orange din router-ul Huawei, din păcate o mișcare neinspirată. Discuții telefonice în decursul zilei de astăzi cu reprezentanții servicii TP-Link România și bineînțeles cu cei de la Orange, în total cred că am vorbit cu 9persoane, din păcate fără nici un rezultat. Router-ul TP-Link primește semnal full spre deosebire de cel Huawei dar nu putem accesa internetul pe nici un dispozitiv LAN/wireless. Reprezentanții Orange nu mă pot ajuta cu setările deoarece noul router nu este achiziționat de la ei, am încercat să le explic situația ba mai mult m-am oferit să cumpăr un alt router Orange mai performant însă mi-au spus că se poate doar că în prezent Orange România nu are pe stoc decât modelul Huawei B311 cel pe care noi îl avem deja.
Am fost cu noul router și la un specialist it local pt. a fi setat, mi-a spus același lucru ca și cei de la TP-Link România, totul depinde de setările din sistemul Orange.
ÎNTREBARE:
A mai întâlnit cineva o astfel de problemă?
Îmi puteți recomanda un router mai performant pe care îl pot achiziționa online, nu din magazinele Orange care să fie compatibil cu sim-ul Orange?