la 09-11-2022 10:54 AM - editat ultima oară la 09-11-2022 10:59 AM de DanielaH
Buna ziua. De când m-ați preluat de la Telecom merge Internetul dezastru. Mi-ați și mărit avonamentul cu 1 € și mai prost merge din cauza voastră pierd pe zi 100€. Eu lucrez de acasă, cine îmi plătește mie acești bani pe care-i pierd din cauza voastră ? Va rog sa luați măsuri și sa dați drumu la viteza care este specificata in contract daca nu o sa iau eu măsuri. Aștept răspuns.
09-11-2022 11:10 AM - editat 09-11-2022 11:11 AM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Recomandarea mea ar fi, daca poti, sa incerci sa iei legatura cu un consultant la numarul 300 sau +4 0374 300 300 (apelabil de oriunde) si sa raportezi nefunctionalitatea respectiva.
Noi aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci nu avem acces la cont, nu putem opera niciun fel de modificari sau trimite echipe pe teren sa rezolve situatiile de genul asta. Cu toate astea, iti inteleg perfect nemultumirea, si sper sa se rezolve.
la 09-11-2022 11:29 AM
Nu rezolvi nimic cu Orange. Am aceeasi situatie si dupa nenumarate sesizari a ramas la fel. Dimineata viteza de 0.01 - 1 Mb/s si dupaamiaza 1 - 4 Mb/s. Operatorul spune ca asa este normal. Daca ai cerinte de viteza, solutia este portarea inapoi la Telekom. Acolo aveam viteza peste 100 Mb/s.
la 11-11-2022 06:13 AM
Salutare!
Este prea încărcată rețeaua în zona respectivă și asta se rezolvă doar prin mărirea capacităților din zonă prin adăugarea de alte frecvențe. Dacă sunt mulți utilizatori, probabil că se va schimba ceva, dar nu se știe când.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor