anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Remediarea avariei din Str.Masina de paine nr.20 A

ccarcior
Începător

Va rog sa-mi comunicati cand se va remedia avaria din Str.Masina de paine nr.20 A.

Avem o sesizare nr.4812265 din 17 MARTIE 2023 si pana la acesta ora nu se dau macar sperante a se rezolva. 

 

1 Soluţie acceptată‚

ccarcior
Începător

'Buna ziua , dupa inca cateva incercari telefonice, "am  reusit" sa se programeze, sa vina un tehnician la fata locului  pe data de 22.03.2023. Insa dupa alte cateva ore s-a constatat ca nu mai este nevoie sa ajunga cineva in locatie .. iar in final problema a fost rezolvata. Multumesc de sprijin ! Acum este functional .

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember

Salut,

17 Martie a fost vineri. Peste weekend nu cred ca lucreaza nimeni, iar azi e luni. Eu zic sa mai astepti un pic.

De asemenea, daca ai facut deja o sesizare, iti recomand sa astepti remedierea ei, sau, eventual, sa ceri un status al solicitarii folosind mijloacele de contact de aici

Din pacate, noi, cei de aici din Comunitate, suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci, nu avem acces la sesizari, nu putem trimite echipe pe teren si nu putem sa dam un termen de solutionare. Singura solutie este sa incerci sa iei legatura cu un consultant si vezi daca au vreun status la solicitarea de mai sus.

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Eu zic să aștepți răspunsul lor oficial, pentru că așa cum spunea și Radu, noi, cei din Comunitate, nu te putem ajuta cu răspunsuri concrete, care țin de remedierea unor probleme tehnice.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@ccarcior, mai este de actualitate situația? Ți-am trimis ieri un mesaj privat în care te rugam să ne oferi mai multe detalii și așteptăm răspunsul tău. Mulțumim.

ccarcior
Începător

'Buna ziua , dupa inca cateva incercari telefonice, "am  reusit" sa se programeze, sa vina un tehnician la fata locului  pe data de 22.03.2023. Insa dupa alte cateva ore s-a constatat ca nu mai este nevoie sa ajunga cineva in locatie .. iar in final problema a fost rezolvata. Multumesc de sprijin ! Acum este functional .

Mulțumim mult pentru confirmare! Mă bucur mult că s-a rezolvat.

Te mai așteptăm în Comunitate.