25-10-2023 03:57 PM - editat 28-10-2023 10:21 AM
Salutare
Funcționează routerul f6600R in mod Bridge până la urmă ? Am sunat la 300 și mi-au comunicat că nu se poate.. La mine funcționează mai rău decât cel anterior, unele device-uri de prin casa nu se conectează la el.
Am solicitat revenirea la fiber 1000 cu routerul cel vechi. Deși văd că tot asta apare și la fibra 1000..
la 30-10-2023 02:54 PM
S-a rezolvat teoretic.. a venit tehnicianul să îmi monteze un router care se poate utiliza in modul Bridge. Bineînțeles că a adus unul vechi, antic, folosit de cine știe câți ani. Plasticul fiind gălbui, nu alb . :)))
L-a pus, merge doar pe frecventa 2.4 cu maxim 5 MB/s pe wifi. L-a pus în modul Bridge și mi-am instalat singur routerul meu pe care scot undeva la 940mb/s pe cablu. Abonamentul fiind Fiber 1000.
El m-a îndemnat să mă mut la Orange de la Orange communications.. așa o să și fac. Merg săptămâna asta să reziliez contractul la OROC și încerc mutarea la Orange. Am înțeles că au mai multe ehipamente, oferte etc.
Vă mulțumesc pentru răspunsuri!! și pentru ajutor @DanielaH
la 26-10-2023 12:22 PM
Buna,
Am vorbit acum cu un coleg al dvs și au spus că îmi aduc alt router, Cel de la Huawei.. Care spun ei că poate funcționa in modul Bridge. O sa revin cu un feedback daca e. Mulțumesc pentru ajutor.
la 10-11-2023 08:44 PM
Cum ei rezolvat? ce router ai primit?
la 10-11-2023 10:53 PM
Am primit o sărăcie de router gh8247h. Scrie pe el că e din 2016 :)). Era gălbui, vai de el. Mergea doar pe frecventa 2.4 maxim 5mbs pe download. Dar l-am legat în Bridge și a mers in paralel cu al meu.
N-am putut să trec peste faptul că suntem în 2023 și eu am un router de la ei din epoca medievală. Așa că am reziliat contractul și m-am mutat la Orange. Acum am un F6600R care funcționează în modul Bridge, destul de potent. La abonamentul fiber 1000, merge cu 960 pe cablu. In final sunt mulțumit. ! Îți recomand să te muți la Orange daca ești la fostul telecom.
Stima
la 30-10-2023 02:37 PM
@Acronn, înțeleg că s-a rezolvat situația? Ne dai, te rog, mai multe detalii? Răspunsul tău poate fi de ajutor și altor utilizatori în caz că au întrebări similare. Mulțumim.
la 30-10-2023 02:54 PM
S-a rezolvat teoretic.. a venit tehnicianul să îmi monteze un router care se poate utiliza in modul Bridge. Bineînțeles că a adus unul vechi, antic, folosit de cine știe câți ani. Plasticul fiind gălbui, nu alb . :)))
L-a pus, merge doar pe frecventa 2.4 cu maxim 5 MB/s pe wifi. L-a pus în modul Bridge și mi-am instalat singur routerul meu pe care scot undeva la 940mb/s pe cablu. Abonamentul fiind Fiber 1000.
El m-a îndemnat să mă mut la Orange de la Orange communications.. așa o să și fac. Merg săptămâna asta să reziliez contractul la OROC și încerc mutarea la Orange. Am înțeles că au mai multe ehipamente, oferte etc.
Vă mulțumesc pentru răspunsuri!! și pentru ajutor @DanielaH
la 30-10-2023 02:56 PM
Mulțumim și noi pentru feedback. Te mai așteptăm îm Comunitate.
la 03-12-2023 08:24 PM
Salutare,
Ai reusit sa treci de la Orange la Orange :-)?
Intreb fiindca nu vad cum s-ar putea, nu cred ca-si dubleaza Orange fibra...
Mersi,
la 04-12-2023 11:46 AM
Salut,
Am trecut de la Orange communications (fostul Telekom ) la Orange. Este posibil. Totul perfect acum
la 04-12-2023 11:57 AM
Mersi de feedback!
1) cum sa-mi dau seama daca ii fibra de Telekom sau Orange? Tehnicianul care a instalat fibra a zis ca-i Tellekom, cum as putea altfel verifica?
2) cum ai facut trecerea, vizita la un Orange shop a fost sificienta? Sau a trebuit sa mai vina un alt tehnician care sa mute fibra pe alt stalp?
Mersi mult inca odata!
la 04-12-2023 07:37 PM
1. Daca ești la Telekom, numărul de factura incepe cu TKR. Contractul îl ai pe Telekom sau Orange communications.
Daca suni la 300, trebuie sa alegi daca ești la Orange sau la Orange communications.
2. Am găsit o oferta buna la Orange și mi-am băgat numărul. M-au contactat rapid. Mi-a prezentat oferta, am acceptat și mi-a făcut contractul. Am stabilit împreună când să vină tehnicianul să facă mutarea . Cam 3 zile i-a luat. A venit, mi-a mutat locul in panoul de la internet, au pus wifiul nou. Merge perfect. Tot în ziua în care am vorbit cu cei de la Orange, am făcut email către cei de Telekom sa îmi rezilieze contractul. Email către infoclienti@orange.com, conform cu contractul pe care l-am semnat, in care am specificat că vreau un proces verbal sau un număr de proces verbal cu cererea mea de reziliere. M-au sunat după 2 zile să mă bruieze iar cu ofertele lor , dar le-am scos în evidență faptul că vreau sa reziliez contractul. In urma discuției telefonice a înțeles decizia mea și mi-a spus că am 5 zile să înapoiez wifiul și cartelele la un magazin Orange communications. Zis și făcut. Am scăpat simplu. Am fost un caz fericit pentru că am știut cum să pun problema.
Daca mai ai întrebări, îți răspund cu drag !!
Stima,
Bogdan
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor