25-10-2023 03:57 PM - editat 28-10-2023 10:21 AM
Salutare
Funcționează routerul f6600R in mod Bridge până la urmă ? Am sunat la 300 și mi-au comunicat că nu se poate.. La mine funcționează mai rău decât cel anterior, unele device-uri de prin casa nu se conectează la el.
Am solicitat revenirea la fiber 1000 cu routerul cel vechi. Deși văd că tot asta apare și la fibra 1000..
la 30-10-2023 02:54 PM
S-a rezolvat teoretic.. a venit tehnicianul să îmi monteze un router care se poate utiliza in modul Bridge. Bineînțeles că a adus unul vechi, antic, folosit de cine știe câți ani. Plasticul fiind gălbui, nu alb . :)))
L-a pus, merge doar pe frecventa 2.4 cu maxim 5 MB/s pe wifi. L-a pus în modul Bridge și mi-am instalat singur routerul meu pe care scot undeva la 940mb/s pe cablu. Abonamentul fiind Fiber 1000.
El m-a îndemnat să mă mut la Orange de la Orange communications.. așa o să și fac. Merg săptămâna asta să reziliez contractul la OROC și încerc mutarea la Orange. Am înțeles că au mai multe ehipamente, oferte etc.
Vă mulțumesc pentru răspunsuri!! și pentru ajutor @DanielaH
la 26-10-2023 12:22 PM
Buna,
Am vorbit acum cu un coleg al dvs și au spus că îmi aduc alt router, Cel de la Huawei.. Care spun ei că poate funcționa in modul Bridge. O sa revin cu un feedback daca e. Mulțumesc pentru ajutor.
la 10-11-2023 08:44 PM
Cum ei rezolvat? ce router ai primit?
la 10-11-2023 10:53 PM
Am primit o sărăcie de router gh8247h. Scrie pe el că e din 2016 :)). Era gălbui, vai de el. Mergea doar pe frecventa 2.4 maxim 5mbs pe download. Dar l-am legat în Bridge și a mers in paralel cu al meu.
N-am putut să trec peste faptul că suntem în 2023 și eu am un router de la ei din epoca medievală. Așa că am reziliat contractul și m-am mutat la Orange. Acum am un F6600R care funcționează în modul Bridge, destul de potent. La abonamentul fiber 1000, merge cu 960 pe cablu. In final sunt mulțumit. ! Îți recomand să te muți la Orange daca ești la fostul telecom.
Stima
la 30-10-2023 02:37 PM
@Acronn, înțeleg că s-a rezolvat situația? Ne dai, te rog, mai multe detalii? Răspunsul tău poate fi de ajutor și altor utilizatori în caz că au întrebări similare. Mulțumim.
la 30-10-2023 02:54 PM
S-a rezolvat teoretic.. a venit tehnicianul să îmi monteze un router care se poate utiliza in modul Bridge. Bineînțeles că a adus unul vechi, antic, folosit de cine știe câți ani. Plasticul fiind gălbui, nu alb . :)))
L-a pus, merge doar pe frecventa 2.4 cu maxim 5 MB/s pe wifi. L-a pus în modul Bridge și mi-am instalat singur routerul meu pe care scot undeva la 940mb/s pe cablu. Abonamentul fiind Fiber 1000.
El m-a îndemnat să mă mut la Orange de la Orange communications.. așa o să și fac. Merg săptămâna asta să reziliez contractul la OROC și încerc mutarea la Orange. Am înțeles că au mai multe ehipamente, oferte etc.
Vă mulțumesc pentru răspunsuri!! și pentru ajutor @DanielaH
la 30-10-2023 02:56 PM
Mulțumim și noi pentru feedback. Te mai așteptăm îm Comunitate.
la 03-12-2023 08:24 PM
Salutare,
Ai reusit sa treci de la Orange la Orange :-)?
Intreb fiindca nu vad cum s-ar putea, nu cred ca-si dubleaza Orange fibra...
Mersi,
la 04-12-2023 11:46 AM
Salut,
Am trecut de la Orange communications (fostul Telekom ) la Orange. Este posibil. Totul perfect acum
la 04-12-2023 11:57 AM
Mersi de feedback!
1) cum sa-mi dau seama daca ii fibra de Telekom sau Orange? Tehnicianul care a instalat fibra a zis ca-i Tellekom, cum as putea altfel verifica?
2) cum ai facut trecerea, vizita la un Orange shop a fost sificienta? Sau a trebuit sa mai vina un alt tehnician care sa mute fibra pe alt stalp?
Mersi mult inca odata!
la 04-12-2023 07:37 PM
1. Daca ești la Telekom, numărul de factura incepe cu TKR. Contractul îl ai pe Telekom sau Orange communications.
Daca suni la 300, trebuie sa alegi daca ești la Orange sau la Orange communications.
2. Am găsit o oferta buna la Orange și mi-am băgat numărul. M-au contactat rapid. Mi-a prezentat oferta, am acceptat și mi-a făcut contractul. Am stabilit împreună când să vină tehnicianul să facă mutarea . Cam 3 zile i-a luat. A venit, mi-a mutat locul in panoul de la internet, au pus wifiul nou. Merge perfect. Tot în ziua în care am vorbit cu cei de la Orange, am făcut email către cei de Telekom sa îmi rezilieze contractul. Email către infoclienti@orange.com, conform cu contractul pe care l-am semnat, in care am specificat că vreau un proces verbal sau un număr de proces verbal cu cererea mea de reziliere. M-au sunat după 2 zile să mă bruieze iar cu ofertele lor , dar le-am scos în evidență faptul că vreau sa reziliez contractul. In urma discuției telefonice a înțeles decizia mea și mi-a spus că am 5 zile să înapoiez wifiul și cartelele la un magazin Orange communications. Zis și făcut. Am scăpat simplu. Am fost un caz fericit pentru că am știut cum să pun problema.
Daca mai ai întrebări, îți răspund cu drag !!
Stima,
Bogdan
la 03-12-2025 09:41 PM
Ce mi se pare ciudat este ca, fiind posturile astea aici pe net, stiind ca e o functionalitate ok sa poti sa faci un share in retea / sa poti da un ping ... sa sa sa ... nu pricep de ce va ambitionati voi cei de la orange sa transmiteti firmware-ul pe default fara bridge deschis. Si, da, unii din colegii de la tehnic par a fi batuti in cap - pur si simplu: te suna( sau suni tu) si te informeaza ca ... din pacate, ei nu pot face nimic. Pai de ce **beep** mai raspunzi la telefon? de ce ma mai suni?
Una peste alta, va rog sa imi activati si mie bridge sau sa imi dati drepturi sa imi administrez singur routerul.
Sau altfel: imi cumpar eu ONT-ul meu, nu ma intereseaza mizeria asta la care ii puneti voi firmware prost, imi dati serviciile in continuare? Sau e musai sa folosesc ONT-ul vostru ...?
Dan
la 05-12-2025 07:53 PM - editat ultima oară la 06-12-2025 09:01 AM de DanielaH
Concluzia e foarte simpla: sunt niște "beep" incompetenți. Vă recomand să fugiți de ei mancand pământul! Nu faceti greșeala sa va abonați la ei.
Pe scurt: am net de mai puțin de 14 zile, abonament pe care urmează sa îl închid. Pe acest abonament am solicitat sa fac și eu un share în rețea, un wol, ca nu e rețeaua voastră, e rețeaua mea și de aia se numește lan, nu să mut hdd printre calculatoare. In sfârșit, cel puțin vreo 6 apeluri din partea mea... Mereu ajungeam la "departamentul tehnic" unde niște persoane puse acolo doar sa te enerveze iti "înaintează" problema. In urma inaintarii, urmează rezolvarile astfel:
-Sunt sunat mereu în timpul zilei, interval orar 10-12, de parcă aș fi pensionar: sunteți la locație? Bineînțeles că sunt, că doar eu muncesc de acasă, îs prost și nu am birou. Vă sunăm mai târziu - adică a doua zi la ora 11.
-solicit bridge și update de firmware - raspuns:V-AM rezolvat problema. Ajung acasă, porturile 2 3 4 închise din zte, wlan închis și nimic funcțional. Ii sun, dau din nou peste o dobitoaca care îmi "inainteaza" problema.
Am 2 săptămâni de când sunt la ei, sunt cu 2 săptămâni prea mult în aceasta rețea cu dobitoci în spatele serviciilor și servicii de tot căcatu!
Plânge lumea pe forumuri de bridge, pe voi vă doare în **beep** de asta! Plânge lumea de securitate în routere, va doare la 2 metri în față de acest fapt! Am canale premium incluse, va trebuie 2 săptămâni sa puneți un gunoi de card să funcționeze! Sa nu mai încep și cu gunoiul ala de decodor care se reseteaza mereu la televiziune, mereu se initializeaza pe canalul 1.
Pentru ăștia care manageriati forumu, verificați situația - Id 0931418511
Încă ceva, foarte deosebit: dacă te sună ei, dela departamentul tehnic, să îți spună ca inainteaza cazul către departamentul tehnic (da, știu : dobitoci aberanti), e suficient numele, știu ei cu cine vorbesc... Daca soliciți rezilierea, iti cer data nașterii, modalitate de plata, numărul la papuc și diametrul la **beep**... Niște **beep** puși pe capatuiala! Evitați!
la 05-12-2025 09:13 PM
Am scris ceva mai devreme un post in urma frustrarii declansate de catre relatii clienti orange.
Vad ca l-ati sters, ma bucur pentru asta: m-ati determinat sa il scriu mai pe larg aici:
https://www.reddit.com/r/OrangeRomania/comments/1pf3sm4/experienta_de_cacat_cu_minunatii_orange/
05-12-2025 09:21 PM - editat 05-12-2025 09:26 PM
Eu folosesc bridge pe f660r de doi ani. Este o problema cu bridge-ul pe ont-urile astea in sensul ca daca este dezactivat pana devine activ dureaza. Daca din oricare motiv bridge se dezactiveaza, am observat ca chiar daca este reactivat pur si simplu nu functioneaza. Trebuie dezactivata optiunea bridge si ip fix apoi reactivate optiunile si ulterior bridge. Ca sa iti cumperi ont-ul tau poti sta linistit ca nu functioneaza, in primul rand nu ai de unde sa stii ce echipamente sunt acceptate de olt-urile lor.
Nici-un provider nu activeaza bridge by default (cum spuneai mai devreme ca nu intelegi de ce nu transmit bridge direct). Explicatiae simpla, daca veei bridge inseamna ca ai router personal pe langa ont lor. Sunt foarte multi clienti care nu folosesc decat routerul dat de ei. Daca ar activa bridge by default nu le-ar mai functiona internetul pentru ca pachetele nu mai sunt prcesate de int ci se duc pe portul 1 care ar trebui sa fie conectat un router.
la 05-12-2025 09:25 PM
Nu exista in 2025 sa dai echipamente care sa nu iti permita sa folosesti LAN!!!
Eu inteleg ca acesti .... ne trateaza ca pe o tara bananiera, cu dobitoci si dobitoace in loc de oameni cu creieri intre urechi insa, prin faptul ca NU strigam mai tare neajunsurile si aceste ... pur si simplu mojicii si batai de joc, nici nu o sa se schimbe nimic!
Plus modul in care mereu raspunde departamentul tehnic care DOAR inregistreaza problema, asta mi se pare bataia de joc suprema: vorbiti intr-o punga si dati-ne-o ca vedem noi daca va ascultam sau nu ...
Iar cenzura pe acest forum ... este bataie de joc la adresa tuturor utilizatorilor.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor