la 11-03-2025 06:18 PM - editat ultima oară la 13-03-2025 09:34 AM de DanielaH
Bună seara!
Cum ar trebui sa procedez sau ce aș putea face dacă timp de 4 luni am întreruperi constante și foarte dese la internetul fix (din minut in minut) ? Au fost și tehnicieni la domiciliu, s-a verificat rețeaua s-a schimbat routerul și problema persistă
11-03-2025 07:32 PM - editat 12-03-2025 05:59 AM
Salutare!
Alte sesizări, în care să specifici că nu s-a rezolvat problema. Trebuie să insiști, poate se rezolvă până la urmă. Am avut și eu o problemă cu viteza la netul de 2300 Mbps, iar după multe insistențe am reușit să rezolv problema respectivă.
Baftă!
la 13-03-2025 12:14 AM
Eu ca și client e de datoria mea să insist pentru o problemă care nu ține de mine ?
la 11-03-2025 08:35 PM
Buna seara,
Ar trebui sa faci o sesizare in scris prin formularul de contact și să explici situația exacta (4 luni de funcționare defectuoasă a serviciilor /sesizării închise fara rezolvarea problemei).
https://www.orange.ro/contact/
Ar trebui să ceri și reduceri/compensări pentru funcționarea defectuoasă a serviciilor.
la 13-03-2025 12:16 AM
Bună seara
Am primit compensări. Târziu dar le-am primit
la 12-03-2025 01:16 AM
Salut. În ce localitate se întâmplă situația descrisă? Tehnicienii care au revenit nu au explicat o cauză a acestor întreruperi repetate? Te așteptăm să revii cu detalii. Numai bine.
la 13-03-2025 12:19 AM
Mi s-a rezolvat poblema a doua zi după publicarea acestui topic. Am fost sunat și s-a rezolvat foarte simplu și ușor. Dacă știam că asta trebuie sa fac o făceam acum 4 luni. O seară bună!
13-03-2025 12:29 AM - editat 13-03-2025 12:31 AM
Salut,
Mă bucur că sa rezolvat!
Ne poți spune cum sa rezolvat.
Informațiile oferite de tine pot ajuta și alți clienți aflați în situația ta.
O seara frumoasa!
la 13-03-2025 07:36 PM
la 13-03-2025 07:45 PM
Mulțumesc frumos pentru răspuns.
Ne poți spune ce model este?
la 13-03-2025 08:23 PM
la 13-03-2025 08:57 PM
E evident că depinde foarte mult și de dispozitivele cu care testezi. Dacă acestea nu suportă astfel de tehnologii, atunci rezultatele nu vor fi unele pe măsura așteptărilor.
la 13-03-2025 06:32 PM
@FacturăFrumosă: Excelent că s-a rezlovat. Faptul că ai ajuns în Comunitate pentru rezolvarea problemei dovedește (dacă mai este cazul) puterea unei comunități. Rămâi în Comunitatea Orange, fi parte din ea și vei avea doar beneficii. Te așteptăm și cu alte contribuții aici în Comunitatea Orange. Pe curând.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor