la 28-08-2024 05:19 PM - editat ultima oară la 02-09-2024 11:01 AM de DanielaH
Am înțeles că este un "deranjament infrastructură" (orice o fi însemnând această descriere generală) în zona Iancului-Pantelimon. Cam cât durează minunăția asta? Că nu prea pot să stau fără net...
la 28-08-2024 05:41 PM
Salutare!
Cel mai bine este să întrebi la ei din aplicația My Orange - cele 3 punctulețe din dreapta jos ( Altele)-Contact și feedback-Scrie-ne transfer operator sau din Chat Djingo , apoi selectezi tot transfer operator.
Baftă!
la 28-08-2024 05:47 PM
Am vb la ei și de acolo am răspunsul "deranjament infrastructură", dar termenul este foarte general și operatorul nu știa ce și cum. Sunt cam speriată pentru că am citit pe aici că astfel de situații pot dura mult și bine. Mulțumesc pentru răspuns! 🙂
28-08-2024 06:03 PM - editat 28-08-2024 06:03 PM
Nu neapărat. La mine au zis că ține până la ora 24 ( era ora 13), iar pe la 20.30 erau funcționale serviciile. Depinde de la caz la caz
la 28-08-2024 06:21 PM
Mie îmi apare că până pe 30.08, ora 14...cam nasol. Mersi pentru încurajare!
28-08-2024 07:42 PM - editat 28-08-2024 07:46 PM
Să sperăm că se rezolvă mai repede, pentru că așa se întâmplă de obicei!
Oricum, folosește un prepay sau altceva ca și alternativă până atunci. Eu am un prepay și îl folosesc într-un alt telefon sau router 4g, iar la tv mă uit în Orange TV go.
la 02-09-2024 10:46 AM
@Miha_Ci, s-a rezolvat situația?
la 02-09-2024 10:54 AM
Buna ziua,
Da, multumesc!
la 02-09-2024 11:01 AM
Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor