la 21-07-2023 09:13 AM - editat ultima oară la 21-07-2023 09:36 AM de DanielaH
Bună ziua,
din luna februarie am schimbat titularul contractului, dar vechiul contract nu a fost reziliat, deci în continuare primesc facturi care se suprapun, pe numele ambilor titulari, deși e același abonament. Cum fac să reziliez contractul inițial?
Mulțumesc anticipat
la 21-07-2023 09:43 AM
Salut! În Comunitatea Orange nu te putem ajuta cu verificări punctuale pentru contul tău. Trimite un mesaj în secțiunea Contact https://www.orange.ro/contact/ în care să explici situația și cu siguranță se va găsi o soluție.
la 21-07-2023 11:11 AM
Cu recomandarea atasarii contractului de cesiune (sau macar prima pagina, in care sa apara si data de la care se cesioneaza).
la 21-07-2023 09:58 AM
la 21-07-2023 11:11 AM
Salutare!
Dacă este vorba despre fostul Telekom, trebuie trimisă o cerere aici:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Da, în mod normal trebuia să se șteargă totul de la fostul proprietar, dar cum încurcate sunt ,,căile Domnului", cine știe ce s-a întâmplat în realitate.
Sper ca de data aceasta să reușești!
Dacă este vorba despre Orange Romania, poți trimite sesizarea de aici:
la 24-07-2023 10:19 AM
@Cyclame, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor