anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema Tv si Internet cartier Berceni

AndreiIonuț
Junior

Buna

Mai este cineva in comunitate cu probleme la tv si net azi 27.06.24? Mesajul din aplicatie spune ca pana maine seara va tine. Aveti idee este in tot cartierul sau doar zona Resita?

17 Răspunsuri 17

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Probabil este ceva local, pentru că la mine , în Argeș, nu sunt probleme.

De regulă, acel mesaj este doar informativ, adică poate să dureze mai puțin. Sper să se rezolve cât mai repede!

Baftă!

DanielaH
Moderator

Salut, Andrei!

Îmi pare rău pentru situația ta. Vom întreba și noi colegii de la departamentul tehnic.

DanielaH
Moderator

@AndreiIonuț, ne poți oferi, te rog, codul de abonat?

R4170070626540

AndreiIonuț
Junior

Sper sa vina azi  si culmea s-a intrerupt inainte de meciul Romania Slovacia 😄👍

Situația ta este în atenția colegilor noștri și sperăm să se rezolve cât mai repede.

Anonim
Neaplicabil

Sper că ai folosit datele mobile pentru a viziona online meciul.

Un astfel de meci nu trebuia ratat deoarece avea și miza.🙂🇷🇴

Exact asa. Ce era sa mai fac😂

IoanaB1
Junior

Nu funcționează nici la ora aceasta nici TV nici Net, nu pare sa se fi remediat problema.

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Poți contacta serviciul clienți și cere detalii suplimentare despre problema având în vedere că sa depășit termenul dat de Orange.

https://www.orange.ro/contact/ 

Multumesc pentru sfat. Dar am epuizat deja toate formele de comunicare cu Orange fie ele în scris, telefonic,  roboti, etc. Nici azi nu exista vre-o umbra de  remediere a situației. Sau măcar vre-o comunicare din partea Orange legata de situația actuala sau vre-o estimare viitoare privind orizontul de timp pentru care serviciile nu funcționează. Trist ca de mai bine de 1 săptămâna nu exista măcar vre o comunicare în acest sens dar notificare de plata a facturii se face zilnic. Sa plătesc pentru ce? Servicii neprestate ?

Anonim
Neaplicabil

Ați contactat orange și prin formularul de contact

1000008264.jpg

 si nu ați primit un număr sesizare.

Insistați și cereți discount pentru perioada in care nu ați beneficiat de servicii.

Multumesc cu siguranță asa o sa fac. Am număr de sesizare deja. Dar o sa insist.

DanielaH
Moderator

@AndreiIonuț, s-a rezolvat situația?