la 04-09-2023 05:36 PM
Buna ziua,
De la data de 1 august ma confrunt cu imposibilitatea de a efectua apeluri audio/video prin aplicatia WhatsApp utilizand reteaua WiFi de domiciliu.
Mentionez ca am resetat la initial routerul si nu am avut succes.
Daca ma conectez la retele WiFi de la alti furnizori, nu exista probleme.
Am nevoie sa ma conectez utilizand reteaua de acasa, nu prin datele mobile.
Echipamentul este un Sagemcom @5655 care a functionat fara probleme pana la data mentionata.
Va rog sa ma ajutati!
Multumesc!
la 24-10-2023 08:50 PM
Am si eu fix acceasi problema cu acelasi router Sagecom si tot la inceput de august 2023 moștenit de la Telekom si rebranduit in interfata de admin de Orange dupa preluare..
Posibil utimul firmware OTA upgrade e de vina !!
E cineva de Orange care poate remedia pb de firmware? whatsap nu are mimic merge pe mobile data si pe alte retele / alte routere
la 25-10-2023 12:51 PM
Daca tot discutam de Whatsapp si WiFi: a primit cineva actualizarea de azi (2.23.21.77 parca e)? Tot am crash pe ea. Am revenit la 2.23.21.76 si imi functioneaza bine (telefon Huawei Nova 8i, EMUI 11.0.1.255/Android 10 fara Google).
la 25-10-2023 12:56 PM
La mine pe Android11 este 2.23.20.76. Deocamdată fără alte actualizări disponibile.
la 25-10-2023 09:47 PM
Salutare
problema inca exista pe routerul OROC, routerul Telecom a fost inlocuit cu alt router Telecom rebranduit in Orange i-am dat factory reset iar pagina de login si interfata de administrare tot Telecom e.
am dat disable complet la firewall si nu merge sa suni spre alte retele.
am observat ca pe aceeasi router intre 2 telefoane merge sa suni.
la 27-10-2023 10:42 AM
SOLUTIE ORANGE OROC ROUTER TELEKOM WHATSAPP WIFI !!!
Faceti sesizare de problema tehnica si cei de la tehnic vor schimba routerul. Problema e routerul.
Daca aveti router Sagemcom F@st 5655v2 - trebuie inlocuit, are probleme interne si porturile folosite de whatsapp call sunt blocate din exterior.
Am primit router Huawei EchoLife HG8247H pe care acum merge Whatsappul
🤣Dar nu are WIFI 5G 🤣
27-10-2023 10:47 AM - editat 27-10-2023 10:48 AM
Salut,
Bine de stiut. Mersi de sugestie!
Cat despre Huawei-ul respectiv, iti pot confirma ca are 5G (mai exact 5GHz) pe WiFi. Doar ca s-ar putea ca, implicit sa fie setat sa foloseasca un singur SSID. Si atunci, nu-ti departajeaza retelele in functie de frecventa, chiar daca el intern iti ofera 5GHz catre device-ul tau (presupunand ca suporta asa ceva, binenteles). Saaau...cineva a dezactivat partea de radio 5GHz. Caz in care nu trebuie decat reactivat din setarile router-ului.
Iar daca sunt unite frecventele sub acelasi nume, nu trebuie decat redenumita una dintre ele cu un sufix de genul "-5GHz".
la 21-07-2024 07:32 PM
Cum ati rezolvat? A trecut un an si acuma ajung la socri mei sa intelegem ca nu este telefon de vina cum am crezut....
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor